Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker
amazon-image
Ülker Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker

Ülker Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker

Ülker Çizi 
  4.58  (10874 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Çizi'den zeytinyağı Ege'den yepyeni Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli! Daha yemeğe çok varsa; atıştırın, açlığınızı yatıştırın!



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%18
%3
%0
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Çiğdem Ö.
Çiğdem Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yılların Çizi'sine Kekiki Zeytinyağlı Mis Kokulu Dokunuş ! ! Tek Kelimeyle Bayıldım , mis gibi kekik ve zeytin kokuyor , kekiğin ne kadar yoğun ve mis olduğunu üzerindeki kekik parçalarından Anlıyabilirsiniz 👍 😍 Gerçekten Hem Güzel hemde Doyurucu Özeliği Var 😄😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice arzu K.
Hatice Arzu K. · 46 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Standart çizi krakere oranla tuz oranı bu üründe çok iyi ayarlanmış daha az tuzlu👌 Paketi açınca güzel bir kekik kokusu geliyor ama tad olarak zeytinyağı tadı daha ağır basıyor çok uyumlu bir tad oluşmuş Ben ,eşim ve 6 yaşındaki kziim çok sverek yedik ve beğendik Başarılı 👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÜMİT Y.
Ümi̇t Y. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geldiği gibi tükettim.Zeytinyagi tadı ilk isirikta gelmeye başlıyor. Çok güzel bir ürün olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümit y.
Ümit Y. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok güzel ilk isirista zeytinyağı tadını alıyorsun güzel ve l3zzetlu atistirmalik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Taylan T.
Taylan T. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şahhhhaaaaannneeee, muhteşem, mükemmel. Bütün sevdiklerim bu ürünün içerisine özenle yerleştirilmiş, sanki benim için özenle yapılmış gibi, tadı mükemmel, her bir içeriği o kadar yakışmış ki, ambalajını açmamla bitirmem bir oldu maalesef. Keşke biraz daha olsaydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Ö.
Ezgi Ö. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem Egeli hem de zeytinyağı-kekik uyumuna bayılan biri olarak kalbimi çaldı . Çayla birlikte harika gidiyor. Genel olarak çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa Alperen Ö.
Mustafa Alperen Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer atıştırmalık bisküvileri kıyasladığınızda çok hoş bir tadı var. Peynir tadını pek alamadım ama zeytin ve kekik çok güzel bir tad bırakmış. Normal çizi bana çok yağlı geliyor yiyemiyorum fakat bu ürünün çok güzel bir tadı var. Pakete batığımda atıştırmalık gibi duruyor ama aslında kahvaltıda da yenebilir. İçinde palm yağı olmasını desteklemiyorum ama zaten hitap ettiği kitlenin de bunu umursadığını düşünmüyorum. Başarılı bir ürün olmuş. Kahvaltı sofralarında üstüne peynir sürülüp yenildiği görseli oluşturulursa kullanım alanının daha fazla olacağını düşünüyorum. Tebrik ederim, ürünü beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla asya T.
Leyla Asya T. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zeytinsever ve Egeli biri olarak söylüyorum Ba yıl dım... Kekik ve zeytini birbirine çok yakıştırırım. Çizi nin klasik peynirli krakeri çocukluğumdan beri tükettiğim atıştırmalıklardan. Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker i hiç denememiştim hatta duymamıştım da kutum gelir gelmez ilk onu denedim ve çok beğendim. İzmirlilerin ve zeytinyağlı sevenlerin hem öğün olarak hem de öğün aralarında atıştırmalık olarak kullanabileceği değişik tat seven ve değişik tatlar denemek isteyenlerin seve seve tüketeceği ürünlerden. Kesinlikle tavsiye ederim çok beğendim ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Pınar Mustafa T.
Elif Pınar Mustafa T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kekik tadını ve kokusunu çok severim. Ete çok yakıştırırım. Daha önce kraker ya da kurabiyenin kekiklisini ne gördüm ne de tattım. Denebunu sayesinde nasipmiş demek ki😄... Krakerin tadına gelince çok beğendim klasik Çizi peynirli krakeri zeytinyağının verdiği lezzetle ve kekik kokusu ve tadıyla bir başka olmuş. Çok başarılı buldum. Tadını iyi tutturmuşsunuz. Kıtır kıtır çay saatlerinin ve atıştırmalıkların içinde kendine iyi bir yer edecek ürün. Kesinlikle deneyin tavsiye ederim. Teşekkürler Denebunu teşekkürler Ülker 💚💛
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Y.
Elif Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çiziden asla ama asla tahmin edemeyeceğim kadar yenilikçi ve lezzetli bir ürün yüksek fiyatlı ürünlerden daha kaliteli kekik ve zeytinyağı tadı var o kadar bayıldım ki bir an önce tüm market raflarında ve çevrimiçi platformlarda satışını görmek istiyorum kesinlikle çok lezzetli yapay olmayan bir tat bu zamana kadar yediğim en iyi ve lezzetli atıştırmalık diyebilirim. ayrıca pakette o kadar fazla ürün var ki bir öğünden daha fazlası için yetebilir hem doyurucu hem de çok lezzetli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.