Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek
amazon-image
Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek

Ülker Çizi 
  4.43  (13353 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Dışı çıtır çıtır 144 kat açılmış hamuru, üzerinde susam ve çörekotu ile Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%31
%5
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tuğçe Ö.
Tuğçe Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
milföy peynir uyumunu normal zamanda cok severek tüketiyordum kolay atıştırmalığın olmasıda gayet beni mutlu etti ara öğünlerin çalışma hayatında ne kadar zor olduğunu hepimiz biliyoruz bugün ne yesek diye düşünürüz çok ac değilizdir çokta tok değilizdir tam da tüketiğimiz ürünümüz olucak içindeki peynir aromasının tadı efsane çörek otunun da ev böreğinden farksız olduğu canlandı aklımda gayet tat şekil ambalaj olarak çok başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Özsoy
Gizem Özsoy · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kat kat bağımlısı olarak peynirli versiyonunu çizi milföyle denemek kesinlikle beklentimi karşıladı. Çıtırlığı ve yoğun peynir tadının hissedilmesi bu ürün için olması gereken ilk iki özellik diyebilirim.Susam ve çörekotu süslemesiyle de tamamlanmış bir lezzet. Ben yanında çay ile ara öğün olarak değerlendirdim ama hafif geçiştirmek isteyenler için de öğün yerine geçebilecek şekilde de doyurucu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül E.
Betül E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi viç sever biri olarak bu yeni ürüne hayran kaldım. Canımız börek istediğinde alabileceğimiz bir şey. Tadı çok güzel olmuş, çıtır çıtır tek kusuru fazla dökülüyor olması. Pandemi öncesinde yolda çok fazla atıştırmalık yerdim. Bu haliyle otobüste ya da metroda yiyebileceğim bir şey değil maalesef bu beni üzdü :( Belki minik minik versiyonlarını yaparsanız yemesi daha kolay olur tek lokmada atarız ağzımıza :) Teşekkürler Çizi!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CİHAT B.
Ci̇hat B. · 29 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce duymamıştım ve denedikten sonra kız arkadaşımı aradım o sürekli çalıştığı için öğle araları atıştırmalık bir şeyler arıyor ve ben bunu direkt ona söyledim gerçekten şu an markette olup olmadığını bilmiyorum hem taze hem çıtır hem lezzetli aslında doyurucu daha iki tane daha iyi olur yani şöyle söyleyebilirim çizi'nin normal Çizi kraker çok sevmiyorum bunu da ilk aldığım zaman onun gibidir diye düşündüm yani ben efsane beğendim tavsiyede ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Z.
Özlem Z. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok başarılı bir ürün olmuş çizi viçi çok seviyordum zaten korkarım bu onun önüne geçecek 😄 valla üründe yok yok tadı harika her damak zevkine uyacak bir ürün, çıtır çıtır ağızda dağılması mükemmel, içindeki peynir çörek otu ve susamla da birleşince efsane bir tat oluşmuş oldukça da doyurucu bir ürün ve fiyatıda çok ucuz ee daha ne olsun. Teşekkürler denebunu sayende yine harika bir ürünü keşfetmiş oldum sen olmasan daha geç hayatıma girecekti eminim.😘😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif T.
Elif T. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçindeki peynirin tuzu azaltılırsa daha yenilebilir olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ö.
Sevgi Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeni çizi peynirli kremalı milföy börek .. Şimdi nasıl desem bilemiyorum . Böyle bir şey olamaz hem hafif, hem lezzetti, hem çıtır çıtır.. tüm hemler bu börekte. İç kreması İnanılmaz lezzetli. Peynir hissedilir,peynir kısmı çıtır çıtır susum ve çörekötu dokunuzu evde yapılmış hissi vermiş.ısıtıldığında tadı 10 kat daha güzelleşiyor wooww bir ürün Daha fazla diyecek söz yok, sadece aklışlayabilirim.👏👏👏 denebunu teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yunus K.
Yunus K. · 33 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çıtırlığı ve kıvamı gerçekten başarılı..Peynir tadını yoğun bir şekilde alabiliyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde O.
Gözde O. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi Peynirli Kremalı Milföy Börek kesinlikle çok başarılı bir ürün olmuş. Çıtırlığı, susam ve çörek otu oranı ve en önemlisi Çizi'nin kendine has peynir kreması çok yerindeydi. Keyifle tükettim ve keyifle tüketmeye devam edeceğim bir ürün oldu. Atıştırmalık olarak çok başarılı bir alternatif gönül rahatlığıyla tercih edilebilir. Çizi ve Dene Bunu ailesine çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hulya Y.
Hulya Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yarısını ısıttım, yarısınıda normal tükettim. İkiside börek tadında oldu. Cıtır cıtır sesler geliyor :) ve üzerindeki susam ve cörekötü yoğun, hiç kısmamıslar. İcinin tadıda yoğun. Ben peynirin tadını çok aldım. Ara öğün olarak tükettim ve uzun bir süre tok tuttu. Sadece paketi açtıgınızda cok kırıntılar dökülebilir buna dikkat etmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.