Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Çerezza Kokteyl Mangal
amazon-image
Çerezza Kokteyl Mangal

Çerezza Kokteyl Mangal

Çerezza 
  4.45  (6118 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Keyifli akşamların çerezi Çerezza şimdi 3 farklı şekli ve aromasıyla Mangal lezzetlerini bir pakette topladı! Acı Kanat, Barbekü Sos ve Izgara Et tadıyla yepyeni Çerezza Kokteyl Mangal karşınızda! Bitmek bilmeyen çerez, Çerezza Kokteyl Mangal!



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%25
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gamze E.
Gamze E. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok lezzetli bir tadı var. Acı ekşi ağızda lezzet patlamaları oluyor adeta. Paket o kadar doluki bir tabak doldurup önüme aldim o sırada annem telefonda olduğu için meşguldü. Ben tabakasını bitirdim annem üzgün bir şekilde e hani bana dedi . Pakette bir tabaklik daha vardı. Tabağa boşalttım çok sevindi . Paket gerçekten dolu dolu çeşnilerin tadı efsane. Acısıda güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Y.
Yasemin Y. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ailece ürünü denedik.Kokusu ve tadı tam anlamıyla mangal tadında.Bende yarattığı tadlar barbekü sos,biraz acılik sanki şekillerine görede tadı farklı gibiydi.Mesela kare şekli olan tam benim ağız tadima uydu daha yoğun baharatliydi.Top şeklinde olanlar daha ekşimsi ve acı,patates dilimi şekli olan daha aroması az hafif bir tadı vardı.Ailece beğendik ilk fırsatta alacağız.Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ayşe ö.
Ayşe Ö. · 44 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce aynı markanın acısız olanını alıp tüketiyordum ve en çok beğendiğim cips diyebilirim hafif, az yağlı ve özellikle çok lezzetli tek şikayetim her markette kendisinden bulamamam, bu ürünü ise reklamlarda görmüştüm acısızını beğendiğim için bununda güzel olacağını tahmin etmiştim lakin aynı lezzet acılaştırılmış hali sadece acıyı sevenler severek tüketebilirler beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müberra Ş.
Müberra Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cipslerle ilgili özellikle boyut bakımından çok sevdim. Genellikle kocaman paketin içinde az cips olur, bu paket dolu dolu idi. Filme başladığımda 15 dakika içinde ne var ne yok bitirenlere filmin sonunu gösterebilecek bir paket. İçindeki lezzetler de oldukça güzeldi, acı sevmeyenler için biraz acı olan cips çeşidi tercih edilmeyebilir, ama diğerleri için şüpheye mahal yok :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paket içinden çıkan çeşit çeşit şekilli cipsleri görmek başlı başına bir mutluluk oldu benim için. Tadları muhteşem, bayıldım. Bu mangal tadı fikrini çok sevdim. Cipse de çok yakışmış, biftek ve tavuk aromasının ikisi de çok başarılıydı. Paket paket yiyebileceğim bir üründü aslında paket içeriği de doyurucuydu yani bir paket bir insana gayet yetiyor inanın :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Y.
Deniz Y. · 38 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli ve özellikle aldığım üründü inanın kutudan çıkınca çok mutlu oldum aromaları enfes tadı mükelimmel ben ne zaman markette görsem kaç tane varsa rafta direk alıyorum. Hatta bir keresinde amasya da heryerde aramıştım Miğrosta buldum. Ölmeden önce yenilmesi gerekiyor eğer yemeden ölürseniz ağzınızın tadını bilmiyorsunuz derim kesinlikle 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz A.
Deniz A. · 41 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şimdiye kadar markanın farklı birçok ürününü deneyimleme fırsatım oldu, ancak bu ürünle tanışmam denebunu sayesinde oldu, iyi ki de oldu. Ürünü çok beğendim, aromaları çok yerinde, ne eksik ne fazla. paket bitene kadar içindeki 3 farklı tat arasında bir yarış vardı ve kazananı ızgara et oldu, en sona onu bıraktım :) cipsseverlere gönülden tavsiye ederim. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İkisini seçemedim lezzetide şeklide harikaaaaaaa mangal basında cips yeyin dercesine bu cipsiyi daha once yemediyseniz mutlaka alın sonrasında vazgeçilmez cipsiniz olucaktır eminimmmm kasım kutusunu 4 gözle bekliyorum yeni tadlar yeni ürünler için iyiki varsın dene bunu yeni yasında kutlu olsunnnnn yeni ürünleri sayende öğrenip alıyorum hemenn
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CEREN A.
Ceren A. · 29 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Babamla bayıldık tam sevdiğimiz tarz bir ürün hatta markete almaya gittik aynı ürünü ahh gerçekten barbekü severiz zaten veee tam anlamı ile bize hitap eden bir tattı açıkçası deneme ürünü olarak gelmese cesaret edip satın alacağım bir ürün değildi ama artık buldukça alacağım akşam dizilerime ve keyifli dost sohbetlerime eşlik eden daimi bir atıştırmalığım olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek Ç.
İpek Ç. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklentimin çok üstünde, gayet lezzetli ve belirgin aromalara sahip, çeşitli şekilleriyle de yemesi gayet keyifli bir atıştırmalık olmuş. Yalnız dikkat, benim gibi acı fanatiğiyseniz acı kanat aromasının müptelası olabilirsiniz :) Belirgin, standartlaşmış cips çeşnilerinden siz de sıkıldıysanız alıp denemenizi öneririm çünkü bundan böyle kesinlikle tercih edeceğim bir ürün diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.