Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Çerezza Acılı
amazon-image
Çerezza Acılı

Çerezza Acılı

Çerezza 
  4.59  (14046 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bitmek bilmeyen yepyeni lezzet Çerezza Acılı’yı denemeye var mısın?

Damaklarda bıraktığı tat ile cips severlerin gönlünde taht kuran Çerezza, yepyeni bir lezzet ile karşınızda. İster ailece film seyrederken, ister arkadaşlarla maç izlerken Yeni Çerezza Acılı ile keyif bitmek bilmez. Herkesin acılısı Çerezza Acılı’yı sen de dene!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%22
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sena G.
Sena G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acılı çerezzayı hiç görmemiştim. Diğer acılı cipslere göre gerek yapısı gerek tadı çok daha güzel ve başarılı. İlk ağzınıza attığınızda hafif tatlı sonrasında oldukça acı. Ama kesinlikle rahatsız edici değil. Ağzınızda acı aroması bırakıyor gibi. Cips konusunda sevdiklerim sınırlıydı. Artık çerezza acılıda bunlardan birtanesi. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Paketi açıp tadına bakmam ile bitirmem bir oldu. Bu yüzden fotoğraf ekleyemiyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa M.
Melisa M. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çerezzanın bilindiği gibi çeşitli Mısır çerezleri var. Ama Çerezza acılı diğerlerinden daha farklı geliyor. Yediğiniz zaman ağızda dağılan baharatı ve acısı resmen sizi yedikçe yemeye itiyor. Film gecelerinin vazgeçilmez bir parçası olan Çerezza bugün de yanımdaydı. Eğer sizin de film gecelerinizin vazgeçilmezi olmasını istediğiniz bi ürün varsa bu gözünü kapalı bir şekilde Çerezza olabilir.Teşekkürler denebunu.com 😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
rabia b.
Rabia B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çerezza cipsin daha önceleri aldığım mısır cipsini çok seviyorum bu yüzden yeni çıkan bu yoğun ama bir o kadar da tadında olan acı baharatlı mısır cipsinide oldukça sevdim ağızda eriten bir yapısı var tüm çerazza cipslerinde olduğu gibi ayrıca şeklinden ötürüde yemesi bir o kadar keyifli ve eğlenceli yedikçe yiyesi geliyor insanın adında anlaşılacağı üzre :) çerez gibi hiç durmadan yenilesi bir ürün denememe fırsat verdiğiniz için teşekkürler #denebunu ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çerezza'nın diğer cipslerini de daha önce denemiş biri olarak söylemeliyim ki bu yeni lezzet aralarında en güzeli! Baharat tadını doya doya alıyorsunuz ve aynı zamanda ürün çok yağlı da değil, başka ürünlerdeki aşırı yağlı kokulu yoğun tat bunda kesinlikle yok. Üstelik paket boyutları da içerisindeki ürün miktarını yanıltmıyor. Koskocaman paketlerin yarısının boş olmasından kimse hoşlanmaz, bu paket oldukça dolu! Kesinlikle denemenizi öneririm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin K.
Pelin K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yeni çıktığını televizyon reklamlarından gördüm, markete gidip almak için fırsat kolluyordum ki Denebunu Aralık kutusu yardımıma koştu. Çerezza'nın klasik mısır cipsi tadını alıyorsunuz, ama ona ek olarak bir de tam kıvamında bir acı tadı alıyorsunuz. Ne çok acı diyebilirim, ne de hiç acı değil. Ağızda bıraktığı tat da güzel, gazlı içeceklerle çok güzel gidiyor. Yılbaşına kesinlikle bu cipsten stoklamayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep sena A.
Zeynep Sena A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir acı sever olarak çerezza acılıya tam anlamıyla bayıldım! Kesinlikle acı severlerin favorisi olmaya aday bir cips. Acı baharatı, klasik çerezza dokusu ve şekli kesinlikle bana hitap etti. Denebunu kutum gelir gelmez favori dizim eşliğinde 10 dakikada tükettim. Kesinlikle tekrar alacağım. Sadece içeriğinin biraz daha temiz olmasını tercih ederdim fakat genelde tüm abur cuburlarda palm yağı gibi zararlı gıdalar olabiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem Ö.
Meryem Ö. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çerezzanın bütün cipslerini bayılarak tüketiyorum. Hele bu şekilde olan soğanlısı en sevdiklerimden. Tek lokmada ağıza girmesi ve baharatı gerçekten çok hoş. Acıya bayılan bir insanım ve bu cipsin acı aroması hoşuma gitti. Normalde cipslerde acıyı ya çok abattılar ya da hiç hissetmezsin ama bunda tam tadında bırakmışlar. Çok hoşuma gitti. Özellikle şekli daha da hoşuma gidiyor. Yemeye başlarken büyükleri seçiyorum ve en sona küçükler kalıyor:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze S.
Gamze S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce soğan çeşnili olanı çok tercih ederdim soğan aromalısı en sevdiğim cipslerden biriydi. Şu anda acılısını 3.kez tatmış oldum daha önce de almıştım çok beğenmiştim kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir cips. Tadını merak edenler için çoook acı değil hafif güzel bir acılığı var ve çıtırlığı çok iyi ve paket de baya dolu yani diğer cipsler gibi paketin yüzde 70i hava değil 😂 Ben beğendim genel olarak güzel 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar güzel ki resmen efsane ötesi bayıldım 😍 Acısı tam kararında ağızda muhteşem bir tat bırakıyor normalde acılı tercih eden birisi değilimdir ama bu lezzetten sonra fikrim tamamen değişti. Bu lezzet kesinlikle yeni favorim. Şimdiye kadar yediklerim arasında en iyisi diyebilirim. Tadı hala damağımda.. 5 puanı sonuna kadar hakediyor 💜 Bu muhteşem lezzeti kesinlikle herkes tatmalı. Alın aldırın!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilsu M.
Nilsu M. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pek fazla acı sevmeyen bir insan olarak ilk başta çekinsemde acısına bayıldım tam kıvamında. Acısı var ama sizi çok fazla yakıp kavuracak kıvamda değil .Biz ailecek bayıldık. Özelliklede annem :) paketi elinden alamadık. Gerek acısının kıvamıyla gerek şekliyle tamamen muhteşem bir ürün. Ayrıca ürünün paketindeki görseller çok hoş. Artık dizi ve film keyiflerimizin vaz geçilmez bir parçası olarak her zaman yanımızda yer alacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.