Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Çerezza Acılı
amazon-image
Çerezza Acılı

Çerezza Acılı

Çerezza 
  4.59  (14046 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bitmek bilmeyen yepyeni lezzet Çerezza Acılı’yı denemeye var mısın?

Damaklarda bıraktığı tat ile cips severlerin gönlünde taht kuran Çerezza, yepyeni bir lezzet ile karşınızda. İster ailece film seyrederken, ister arkadaşlarla maç izlerken Yeni Çerezza Acılı ile keyif bitmek bilmez. Herkesin acılısı Çerezza Acılı’yı sen de dene!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%22
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel Ş.
Sibel Ş. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acılı cipsleri genelde sevmezdim başta tereddüt ettim ancak çerezzanın bu cipsi kesinlikle çok farklı acı tatlı bi tadı var iki tadı aynı anda veriyor, Çerezza çok sevdiğim bir marka mısırlısı vs. normalde çok kullanırım ama artık acılısı olanı da listeme girdi. Film cips keyfine kesinlikle uyum sağlıyor. Hem çıtır çıtır hem acı-tatlı. Aynı zamanda hemen bayatlıyor mu diye kontrol ettiğimde tazeliğini koruduğunu gördüm. Zaten böyle bir markanın kaliteden ödün vermeyeceğini bilmek gerekir. Çerezza ve denebunu ailesine teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
emine eda a.
Emine Eda A. · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçi oldukça dolgun olması ve tatlı bir acı tadı olması inanılmaz hoşuma gitti. Pakette yer alan miktar diğer cipslerle kıyaslandığında oldukça yeterli ve tatmin edici. Çok fazla cips tüketmeyen biri olarak çerezzayı zevkle tükettim. Normalde bu şekilde dolgun gözüken cipsler sadece şekil olarak dolgun duruyor. Diğer cipslerde acı baharat tadında olanlar ise ya sevimsiz bir acı ya da hiç acılı olmuyor. Çerezza yoğunluk ve tat bakımından mükemmel kombinasyonu yakalamış. Üreticinin ellerine sağlık, denebunu ekibine de teşekkürler !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Doğa Ç.
Doğa Ç. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çerezzanın ürünlerini çok seven biri olarak yazıyorum özellikle kokteyl ve tv olanını. tadı çok oranındaydı bazı cipsler gibi fazla tuzlu ya da çok az yense bile elde yağ bırakanlar gibi değillerdi. Acı aromasına gelirsek ise aroması çok yerindeydi. Acı sevmeyenler için hafif güzel aroma, acı severler için ise çok iyi keşke bir tık daha acı olsa dedirtiyor. Acı seven biri olarak atoma daha yoğun olsun isterdim ancak şöyle bir çözüm buldum ard arda birkaç tane yendiğinde daha fazla acı aroması geliyor , bana da çok keyif verdi bu durum. Kesinlikle tekrar alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza A.
Beyza A. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yorumlamak için gelince canım çekti tekrar, sokağa çıkma yasağı biter bitmez markete koşacağım. Yahu o nasıl bir güzelliktir! Cipsi severim, çerezzanın cipslerine de bayılıyorum genel olarak soğanlısı favorimdi. Favorimdi diyorum çünkü yeni favorim Çerezza Acılı! Acısı insanı yediğine pişman ettirmiyor, ufaktan bir yakıyor ama rahatsız edici asla değil. Genelde acılı cipsler ya işkencedir ya da acısını alamazsınız. Çerezza bu iki noktanın tam ortasını bulmuş hem de ne güzel bulmuş. Ürünü denememe fırsat verdiği için canım denebunu ekibine ve çerezzaya teşekkür ederim. <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla A.
Leyla A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben çok beğendim genel olarak hem şekli hemde ilk yediğinde acısı gelmiyor fakat sonradan yakıyor.Tadı ve şekliyle ben beğendim ve yine almayı düşünürüm.TEŞEKKÜRLER DENEBUNU EKİBİ!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa Ç.
Melisa Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çerezza her çeşidini çok sevdiğim ve sık tükettiğim bir çerez markası. Çerezza acılıyada bayıldım. Şekli, kıtırlığı, tadı, baharatı ve tabiki acısı tam kıvamında çok lezzetli. Cipsi yutarken boğazınızda acısını yoğun bir şekilde hissediyorsunuz yani adının hakkını veriyor. Mısır cips çok severim bu yüzden hemen her markayı denemişimdir fakat hiçbir marka Çerezza kadar güzel değil. Paketin doluluğu bile onu diğer markalardan ayırıyor. Her ürününü beğeniyorum ve bu ürünüde çok beğendim. Çerezza ürünlerini almaya devam edeceğim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadi sekli semali her seysi cok guzel. Ilk basta hafif eksimsi bi tadi var, acisi sonradan geliyor ama cok aci degil, tam ayarinda. Rastali saci andiran cipslerin boylarinin ve kalinliklarinin farkli farkli olmasi yeme zevkini arttiriyor, ince olanlar ayri lezzetli, kalin olanlar ayri lezzetli. Paketin agzina kadar dolu olmasi da gunumuzde cipslerde pek goremedigimiz bir ozellik, genelde 3te 2si hava oluyor ama bu cipsin kirilma riski olmadigi icin doldurmuslar, hem boylece ambalaj israfi da olmuyor. Cipsi actigimda biraz yiyip birakmaya niyetliydim ancak yemeye baslayinca duramadim kendimi, yedikce yiyesim geldi, tek seferde butun paketi bitirdim, geriye suclulugu kaldi :p Sonra bir iceriklerine bakiyim dedim ve tabii ki icinde monosodyum glutamat varmis, zararlari tartisilir ama icine girdigi her seyi karsi konulmaz yapmasi tartisilmaz! Tekrar satin alabilirim ama asil almak, gormek istedigim daha az zararli, hatta saglikli ve ulasilabilir (makul fiyatli) cips secenekleri.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef S.
Sedef S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Abur cubur olarak sürekli tükketiğim cips. Cips sever olarak zaten Çerezza'yı çok beğeniyordum fakat piyasada fazla acılı cips bulunmuyordu ki tad olarakta en sevdiğim acılı cipstir. O yüzden Çerezza'nın böyle bir ürün çıkarması beni çok sevindirdi çünkü mükemmel bir tadı var. Her film gününde mutlaka 1 tane çerezza bulunuyor evde, onun dışında günlük olarakta insan sürekli tüketiyor çok lezzetli bir cips benim gibi acı severlerin de vazgeçilmezi olucaktır eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Estem S.
Estem S. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öerezza zaten beğendiğim bir cips markası özellikle bu paketin acısız olanını çok beğeniyor ve tavsiye ediyordum denebunu sayesinde acılı olanını da deneme imkanım oldu açıkcası normalde acılı cipsler karşı önyargılı yaklaşırsın çünkü acı demelerinin haklarını genelde veremiyorlar ancak çerezza beklentimi karşıladı fazlasıyla acını yoğunluğu ağızdaki hissiyatı tam olarak istediğim ve beklediğim kıvamdaydı yediğim zaman gerçekten acılı bir cips yediğimi hissettim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cips zaten sevdiğimiz bir şey 🤤 Ablam ben çocuklar babam annem bütün aile olarak yedik ve aşırı beğendik çok güzel bir tadı var ve paket diğer cipslere göre aşırı dolu geldi baya yedik yani tadını aşırı aşırı beğendim böyle acılığı falan mükemmel ve Çerezzanın bu şeklini çok seviyorum umarım şeklii hep böyle kalır çünkü gerçekten çok güzel ve bazı cipslerde böyle baharat yetersiz geliyor ya bazen bunda asla öyle bir şey yok aşırı güzel ve yeterli ben çook beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.