Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
CeraVe Yüz Kremi SPF50
amazon-image
CeraVe Yüz Kremi SPF50

CeraVe Yüz Kremi SPF50

CeraVe  · www.cerave.com.tr
  4.61  (6959 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Dermatologlarla* geliştirilen CeraVe Güneş Koruma Faktörlü (SPF 50) Yüz Kremi, 3 Temel Seramid, Niasinamid (B3 Vitamini) ve E vitamini içeren formülüyle koruyucu cilt bariyerinin onarılmasına yardımcı olur. Hafif dokulu formülü hızlı emilir ve gün boyu nemlendirme sağlar. Geniş spektrumlu korumasıyla cildi zararlı UVA/UVB ışınlarına karşı korur.

  • Parfüm içermeyen formülü hassas ciltlere uygundur.
  • Komedojenik değildir, gözenekleri tıkamaz.
  • SPF 50 sayesinde cildi zararlı Güneş ışınlarına karşı korur.

*Ürün, dermatologlar tarafından belirtilen bilgi ve ihtiyaçlar esas alınarak geliştirilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%21
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine T.
Emine T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildim özellikle kış aylarında aşırı kuru ve pul pul dökülüyor. Yağlı cilt yapısına sahip biriyim ve denedigimde gerçekten çok etkisi oldu gözeneklere tamamıyla nüfuz ettiğini hissedebiliyorum. Yoğun tabaka halinde sürmeye rağmen çok hızlı emiliyor. Bu özelliğiyle makyaj bazı olarakta kullandım. Güneş koruyucu özelliği de olması muhteşem. Ekstra ikinci kreme koruyucuya gerek bırakmıyor tüm ihtiyaçlar tek kullanımla bitti gitti. Harika ötesi mutlaka ama mutlaka deneyin diyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem T.
Sinem T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim aşırı kuru. Kremi kullandığımda gün boyu cildimi nemli tuttu, parlaklık verdi ve güneşten de korudu. Yoğun kıvamı olan bir ürün fakat ciltte yağlı bir his bırakmıyor. Sürdükten sonra hemen emiliyor. Beyaz tenli olduğum için güneş kremi sürsem bile, gün sonunda cildim kızarıyordu. Fakat bu ürünü kullandığımda böyle bir sorun olmadı. Ayrıca kullandığım bütün güneş kremleri gözümü yakıyordu, bu kremde böyle birşey yaşamadım. İlk kullanımda üründen memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur U.
Eda Nur U. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
CeraVe severek kullandığım bir markadır. Spf 50 Yüz Kremini ilk defa denebunu aracılığıyla kullanıyorum. Üründen çok memnun kaldım. Aşırı yağlı,hassas ve karma bir cilt yapısına sahibim. Ayrıca güneşe karşı alerjim var ve güneş kremi kullanmak zorundayım. Ürün hemen ciltte emiliyor. Cildimde bir yağlılık hissi bırakmadı. Hem nemlendirici hem koruyucu krem olması çok önemli ve güzel. Çok memnun kaldım. Bundan sonra severek kullanacağım ürün olacak. Bu ürünü denediğim için denebunu ailesine teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ş.
Yağmur Ş. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt bakımına önem veren biriyseniz mutlaka CeraVe markasını duymuşsunuzdur. Şahsen yüz yıkama jellerini ve nemlendiricisini önceden kullanmış biri olarak bu üründen de oldukça umutluydum. Nitekim umutlarım boşa değilmiş, cilde sürdüğünüz gibi emilmesi, neme doyurması oldukça güzel. Üstüne spf korumasının da eklenmesiyle cilt bakım rutininizde olması gereken ürünlerden biri olmuş. Hassas ciltli biri olarak her ürünü kullanma şansım olmuyor malesef ancak bu ürünü cildim oldukça sevdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma K.
Şeyma K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir yüz kremi arayışım vardı. Yakın zamanda bir krem edindim ve sürdüğüm zaman yüzümü çok terletiyordu. Üst üste hem nemlendirici hem güneş kremi sürmek hoşuma gitmiyordu. CeraVe hem nemlendirme hem güneş koruyucu özelliğini bir arada barındırdığı için öncelikle beğenimi kazandı. Sürdükten sonra yüzde ağırlık hissi ve yağlılık bırakmadı. Yüzümü terletmedi. Her dokunduğumda nemli güzel bir his bıraktı. Kesinlikle satın alacağım bir ürün. Şimdi indirim bekleme zamanı :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda K.
Funda K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne tek kelime ile aşık oldum. Başta tamamı emilmeyecek ve yapış yapış kalacak sandım ama bir süre sonra emildi. Ben nemlendirici üzerine güneş kremi kullanmayı sevmiyorum. Sabahları evden hızlıca çıkmam gerektiği için öyle bir vaktim olmuyor açıkçası kat kat sürüp emilmesini bekleyip öyle makyaj yapabilmek için. Bu ürün o açıdan da şahane. Yapısı çok güzel, normal bir krem formunda rahat sürülüyor ve asıl bayıldığım devamında cildi ışıl ışıl yapması. Kesinlikle koşarak gidip eczaneden alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna Ş.
Berna Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyaz tenliyim ve yaz, kış güneşten korunmam gerekiyor. Çoğu zaman nemlendiriciye ilave olarak ayrıca bir krem kullanmak çok zor geliyor. Bu krem sayesinde cildim hem güneşten korunuyor, hem güzelce nemleniyor, hem de bakım ve onarım görüyor. Tüy gibi hafif dokusuyla kolayca emiliyor ve sabahtan akşama kadar nemlendirici etkisini hissettiriyor. Gözeneklerimi tıkamaması ve parfüm içermemesi çok büyük artı. Bu hassas yaklaşımı ile hassas cildim için hiç bir sorun yaratmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
CerVe benim günlük hayatımda çokça kullandığım ve sevdiğim bir marka olduğundan, içeriğinin temiz olduğunu bilerek gönül rahatlığıyla denedim bu ürünü. Ben genelde nemlendirici yüz kremi ve temizleyici jellerini kullanıyorum, bu ürünü denedikten sonra bunu da sipariş verdim çünkü cildimi o kadar parlak ve nemli gösterdi ki üstüne makyaj yapıp işe gittiğimde o gün herkes cildimin ne kadar parlak ve canlı göründüğünden bahsetti, şiddetle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma A.
Şeyma A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi hem nemlendirip hem de koruması çok güzel. Yoğun bir yapısı olmasına rağmen hemen emiliyor. Yüzde ağırlık yapmıyor ve cildiniz yumuşacık oluyor . Benim yüzüm karma cilt tipine sahip olduğundan dolayı gün sonunda t-bölgemde yağlanma oldu. Bu nedenle yazın kullanamam ama hem iyi bir nemlendirici hem de koruyucu olması nedeniyle kışın kullanırım. Eğer kuru veya normal cildiniz varsa nemlendirmesi size iyi gelecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadıköy R.
Kadıköy R. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildinize sürdüğünüzde oldukça rahat yayabileceğiniz kıvamda bir krem. Dağıttıktan sonra sanki bütğn yüzünüzü nemin kapladığını hissediyorsunuz ve tatlı bir rahatlama hissiyatı veriyor. Normalde güneşe çıkmadan önce güneş kremi ve nemlendirici kremi karıştırıp sürerim ve bir süre sonra akar rahatsız eder. CeraVe yğz kremini sürüp direkt dışarıya çıktım ve gün boyu ne güneş rahatsız etti ne krem aktı. Çok memnun kaldım kesinlikle öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.