Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
CeraVe Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem CeraVe Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem-badge
amazon-image CeraVe Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem-badge
CeraVe Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem

CeraVe Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici Krem

CeraVe  · www.cerave.com.tr
  4.62  (80095 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Dermatologlar ile geliştirilen formülü cilt için gerekli 3 temel seramid ve hyalüronik asit içerir.

Yüz ve vücut kullanımına uygundur.

Cildi gün boyu nemlendirir ve koruyucu bariyerinin onarılmasına yardımcı olur.

Parfüm içermeyen formülü hassas ciltler için uygundur.

Nasıl kullanılır?

Her gün istediğiniz miktarda cildinize uygulayın. Yüz ve vücut kullanımına uygundur. Çocuklar ve yetişkinlerin kullanımına uygundur. Göz çevresine uygulamayın, teması halinde derhal bol suyla durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Açelya C.
Açelya C. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yuzumde ferah ve harika bir his birakiyor. Nemlendirmesi muhtesem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmühan D.
Ümmühan D. · 27 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
CeraVe nemlendirici kremi sürekli karşıma çıkıyordu ve merak ediyordum. Denebunu ailesi deneme fırsatı sunduğu için teşekkür ederim. Çok fazla krem kullanan birisiyim cildim kuru özellikle ellerim çok kuru oluyor kış aylarında çok sorun yaşıyorum ve bu ürünü kış ayında deneme fırsatım oldu gerçekten de çok memnun kaldım çok fazla krem kullanan birisi olarak söylüyorum her kremde nemlendirme etkisini bulamıyordum ama CeraVe nemlendirici kremi cildimin gerekli olan nem ihtiyacını karşılamasını sağlıyor. İçeriğinde parfüm olmaması da ekstra çok güzel sonuçta cildimiz bizim herşeyimiz cildimize iyi bakmamız gerekiyor bence en temel cilt ihtiyacı da nemlendirmek ve bu ürün bu ihtiyacı karşılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Y.
İrem Y. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
benim cildim çok kuru . dolayısıyla hızlıca emilen ve derimi yumuşatacak bir nemlendiriciher zaman olmazsa olmazımdır. bu üründe bu özellikler fazlasıyla var . sürdükten hemen kısa bir süre içerisinde emiliyor ve elinizde yağlı yağlı bir his kalmıyor. ayrıca ürünü cildinize uyguladıktan kısacık bir süre sonra derinizdeki yumuşaklığı farkedeceksiniz. bu his çok hoş. bu ürünü ilk defa kullandım ve herkese tavsiye ederim :))))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek C.
İpek C. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle dokusu harika, yoğun bir nemlendirici. Yoğun olmasına rağmen çok hızlı emiliyor. Asla yapış yapış bir his bırakmıyor. Kokusu asla rahatsız edici değil. Benim için iyi bir nemlendirici demek nemlendiriciyi sabah veya akşam sürdüğümden sonraki sürüşüme kadar geçen sürede cildimin gerilmemesi ve yeniden sürmeden önce cildimin hala yumuşacık olması. Cerave krem yüzüm, ellerim ve vücudum için kesinlikle bunları sağladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem P.
Gizem P. · 26 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün dokusu ve cildimde bıraktığı etki harika cildim sürekli olarak kuruyor ceraVe ürününü kullandıktan sonra bu sorunum azaldı 24 saat kalıcı olması mükemmel sık sık nemlendirici kullanmak zorunda kalıyordum ürün kolaylık sağlıyor bana bunu yanında hem el vücut hem yüz için iki ayrı krem kullanmaya gerek kalmıyor kesinlikle herkes kullanabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı Ö.
Nazlı Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüm yağlıya dönük karma bir yapıda olduğu için bu kadar yoğun bir ürün yüz kullanımım için ağır. Ancak vücudum kuru, pul pul dökülmeye yatkın; ürünü vücut nemlendiricisi olarak başarılı buldum. Alerjik bünyemde herhangi bir iritasyona sebep olmadı. Ürün epey yoğun kremsi bir yapıda ancak sürüm sonrasında anımda emiliyor ve rahatsız edici herhangi bir (yağlı, yapışkan vb ) kalıntı bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra a.
Esra A. · 28 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markayı merak ediyordum çok övülen bir markaydı.övüldüğü kadar varmış gayet güzel nemlendirdi cildimi hem yüzümde hem ellerimde hemde vucudumda kullandım.ve hiçbir alerjik etkiyle karşılaşmadım . normalde hassas alerjik ve her ürün direk reaksiyon gösteriyor cildimde ama bu üründe hiç böyle birşey yaşamadım çok mutlu oldum temiz içerikli çok iyi bir ürün .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aslı a.
Aslı A. · 21 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi kuru olan ve her gün nemlendirici ürün kullanması gereken biriyim. Bu urunu duydum ama deneme firsatim olmamisti . Deneme boyu gelen ürün dahi uzun süre kullanılıyor yoğun kıvamlı olduğu için cok az kullanmak daha tum yuzu nemlendiriyor .Kıvamı yoğun, sürerken cildinize işlediğini hissediyorsunuz ve o hep rahatsız eden yağlılık hissi ve görüntüsü yok.. Yoğun yapili bir krem ama bu olumsuz düşündürmesin yüzde ağırlık ve yağlı his bırakmıyor Çok kuru bir cildim var vücudum ellerim ve yüzüm kuru olur nemlendirmem gerçekten çok zor oluyordu bazı kremler çok yağlı his bırakıyordu bazılarının nemlendirmesi yetmiyordu. Bu krem öyle değil nemlendirmesi çok güzel sürüldüğü an bebeksi bir his oluşturuyor. Rahatsız edici bir kokusu da yok ve uzun süre nemli kalıyor . Normalde diğer nemlendirici kremlerden yüzüme kremi sürdükten kısa bir süre sonra yüzümde pullanmalar oluyor ama bu kremi sabah yüzüme surdugumde uzun süre aynı nemlidir hissini yaşadım . Benim gibi atopik ya da Kuru bir cilt yapınız varsa şans vermenizi onerecegim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Z.
Yağmur Z. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten çogu kez infiluencerlardan görüyordum ama fiyatından dolayı pek alıp kullanma fırsatım olmadı bu dene bunu sayesinde deneme fırsatım oldu ve çok beğendim artık almayı düşünüyorum paraları biriktirip😅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kader K.
Kader K. · 28 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir hastane çalışanı olarak yoğun koşturmaca tempoda cilt kuruluğum çok oluyordu. Dokusu, sürüş kolaylığı, anında emilmesi çok güzel akşama kadar yüzüm nemli kaldı inanamadım. Sanki yüzümde yok gibi ama yüzüm pamuk gibi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.