Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
CeraVe Nemlendirici Krem
amazon-image
CeraVe Nemlendirici Krem

CeraVe Nemlendirici Krem

CeraVe 
  4.89  (266 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Dermatologlar ile geliştirilen formülü cilt için gerekli 3 temel seramid ve hyalüronik asit içerir.

Yüz ve vücut kullanımına uygundur.

Cildi gün boyu nemlendirir ve koruyucu bariyerinin onarılmasına yardımcı olur.

Parfüm içermeyen formülü hassas ciltler için uygundur.

Nasıl kullanılır?

Her gün istediğiniz miktarda cildinize uygulayın. Yüz ve vücut kullanımına uygundur. Çocuklar ve yetişkinlerin kullanımına uygundur. Göz çevresine uygulamayın, teması halinde derhal bol suyla durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%81
%8
%0
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Eda Nur U.
Eda Nur U. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
CeraVe duyduğum bir marka fakat ilk defa denebunu aracılığı ile deniyorum. Benim yüzüm hassas yağlı ve akneye eğilimli. Vücudum ise kuru.Ürünü kullanırken başta tereddüt ettim ya daha çok yağlanırsa ya da ciltte yapış yapış durursa diye ama CeraVe gerçekten başarılı bir ürün yapmış. İlk kullanımdan itibaren cildimin yatıştığını ve bol ferahladığını hissettim. Ciltte asla yapış yapış bir his bırakmadı. Bası kremler vardır ya sürdükten bir süre sonra ciltte kusar. CeraVe de asla böyle olmadı.Hem vücuduma hemde yüzüme çok iyi geldi sanki nem banyosu yapmış gibi nemlendirdiğini baya hissediyorsunuz. Bundan sonraki favori ürünüm diyebilirim. Benim gibi yüzünüz hassas yağlı ve akneye eğilimli vücudunuz kuru ise kesinlikle tavsiye ediyorum. Düzenli kullanımda sonucu kendiniz görüyorsunuz. Bu ürünü deneyimlediğim için Denebunu ailesine teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengisu B.
Bengisu B. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel nemlendiriyor, özellikle kışın. Cildim karma olmasına rağmen ben herhangi bir sorun yaşamadım. Parlaam yapmıyor, komedojenik olduğunu da düşünmüyorum ancak her gün kullanmadığımı ve az miktarda kullandığımı da eklemeliyim. Vücut için de oldukça uygun, boyutu şahane.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
pınar t.
Pınar T. · 23 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün aşırı bereketli. Minicik aldığımda bile tüm yüzümü nemlendirmeye yetti. Alırken bu fiyat eder mi diye düşünmüştüm ama gerek yapısı gerekse miktar olarak bana ekonomik bir ürün gibi gelmeye başladı. Bu markadan denediğim ilk ürün ve beni baya memnun etti, başka ürünlerini de satın almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse D.
Buse D. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yüzüm karma tipte ve su bazlı nemlendirici kullandığımda sanki yeteri kadar nemlenmiyor gibiydi bu nemlendirici bütün beklentilerimi karışladı. çok güzel nemlendiriyor ve yüzde yağlı bi his bırakmıyor. fiyatı bana pahalı gelmişti ama çok denemek istediğim için aldım bu paraya değer
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayılarak kullandım ürünü, yüzümü yumuşacık yaptı hemen emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Normalde yağlı olan cildimin yağını dengeledi. Vücut için de uygun, içeriği ve hissi çok güzel. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara E.
Dilara E. · 24 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emilimi mükemmel etkiyi anında gösteriyor ayrıca cildime güneş kremi veya nemlendirici sürdüğümde terlemem artıyor emilim sağlanmıyordu ürünü kullanırken hiç bir şekilde terleme yapmadı yüzümde hemen emildi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülin B.
Tülin B. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kocaman bir kutusu var o kadar büyük ki ben bunu bir sene kullanırım herhalde dedim ilk geldiğinde. Serumlar ile birlikte öyle güzel özdeşleşiyor ki yüzü ve elleri yumuşacık yapıyor. Günlük nemlendiricim artık cerave oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal V.
Hazal V. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ve karma cildim için çok severek kullandığım bir nemlendirici. Parfümsüz nötr bir kokusu var. Parfümsüz olması cildi ayrıca kurutmaması için. Az ve nazik içeriğini seviyorum. Yaz kış favorim. Fiyat performans harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude M.
Sude M. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün yapısı çok güzel. daha önceden duymuştum Denebunu indirimini görünce hemen aldım. içeriği benim cildime iyi geldi. cildim yağlı. o yüzden yüzünde kullanmıyorum. ama vücudumu nemlendirmede çok başarılı. çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok çok beğendim. Bugüne kadar kullandığım en iyi vücut nemlendiricisi. Hassas cildim için mükemmel nemlendirme sağladı. Kullandığımın ertesi günü bile tenim yumuşacıktı. Parfüm içermemesi çok güzel. Bana çok iyi geldiğini düşünüyorum. Bittikçe satın alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.