Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
CeraVe Akneye Eğilim Gösteren Ciltler İçin Yüz Bakım Jeli
amazon-image
CeraVe Akneye Eğilim Gösteren Ciltler İçin Yüz Bakım Jeli

CeraVe Akneye Eğilim Gösteren Ciltler İçin Yüz Bakım Jeli

CeraVe 
  4.72  (5363 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Sivilceye Eğilim Gösteren Ciltler İçin Yüz Bakım Jeli, gözeneklerin ve cilt kusurlarının görünümünü azaltmaya yardımcı olur. Cildin koruyucu bariyerinin onarılmasına yardımcı olur.

Nasıl kullanılır?

Nazik, dairesel hareketlerle tüm yüzünüze uygulayın. Akşam kullanımı içindir. 

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%23
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif K.
Elif K. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok sevdim akneli bir cildiniz varsa yağlı bir cildiniz varsa kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. Güzel köpürüyor ve temizliyor. Kızarıklık kaşıntı yapmadı. Hassas ciltlere de önerebilir. Çok az miktarda alsanız bile yeterli oluyor. Kokusu ve parfüm içermemesi çok güzel. Bir temizleyici üründen beklediğimiz performansı sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ünlü dinleyici
Sevgi Ünlü Dinleyici · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullanmadan önce internette ki yorumlarını araştırdım bir çok kişi memnun kalırken bir kısmı da yğzlerinde intihaplı sivilceler oluşturduğunu yüzünü kusturduğunu yazmış. tek kullanımlık deneme forsatım için çok net yorumlayamayacağım ama temizleme hissini beğendim gözeneklerin derinlemesine temizlendiğini hissedebiliyorsunuz. önemli olan uzun süreli kullanım da ki sonuçları diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rümeysa S.
Rümeysa S. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde her nemlendiriciyle anlaşabilen biri değilimdir. Bazıları yeterli nemlendirmezken bazıları çok yağlı gelir. Akneye eğilimli karma bir cildim var. Bu ürünün tam benim aradığım ürün olduğunu düşünüyorum. Tester boy kullanmama rağmen cildimi yatıştırdığını hissetim. İçinde parfüm de yok. Bu da artı bir özellik. Uzun vadede kullanmayı ve satın almayı düşünebileceğim ürünlerden oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyajımı temizledikten sonra yüz temizliğim için kullandım. Muadil olmasina rağmen az bir miktarı bile cildimi güzel temizledi. Yüzümdeki fazla yağın gittiğini ve ardından gelen temizlik hissini çok beğendim. Yağlı ciltler için güzel marka güzel ürün. Tavsiye edilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gözlemlediğim kadarıyla jel hafif bir yapısı var bu yüzden yağlı ciltlerin seveceğini düşünüyorum ve içeriğinde aha bha bulunuyor düzenli bakım rutininde eminim işe yarayacaktır sevdiğim güvenli bir dermokozmetik marka yine bu ürünü de kokusuz parfümsüz temiz içerikli bir eczane ürünü 🤌🏽🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Manolya K.
Manolya K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hassas cilde sahip birisiyim, kullandığım ürünler içeriği temiz olmadığında yüzümde sivilcelenme yapıyor. bu üründe böyle bi sorun yaşamadım. güzel ve hafif bir krem cildimde rahat emildi ve ekstra bir tabaka bırakmadı. ürünü deneme fırsatı bulduğum için mutluyum çünkü kesinlikle sonrasında kullanacağım bir ürün olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda A.
Seda A. · 29 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim hem karma hemde düzensiz cilde eğilimli.Yani en zor cilt tiplerinden biri.CeraVe daha önce hiç kullanmamıştım ve etkisine çok şaşırdım derinlemesine bir temizleme sağladı.Normalde gece yatmadan yüzümü temizlesem bile sabah uyandığımda yüzümü hiç yıkamamış gibi yağlı olurdu fakat CeraVe ile bu his olmadı.Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece deneme boyundan bile kesinlikle satın alınması gerek olduğuna kanaat getirdim. Yıkarken bol bol köpürüyor bu da yüzünüzün tertemiz olduğunu hissettiriyor yumuşacık yapıyor. Kokusu çok kötü değil iyi de değil. Rahatsız etmiyor. Ürünü gece rutinimde yağ bazlı temizleyiciden sonra kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt bakımına gittiğimde özellikle gördüğüm ama ev cilt bakımı rutinimde kullanmadığım bir markaydı. Dene bunu sayesinde evde de test etmiş oldum. Yüze sürüldükten sonra bıraktığı his, rahatlatıcılığı ve nemlendirmesi ile kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün. Ürünü sürdükten sonra ciltte rahatsız edici bir his bırakmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike G.
Melike G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biraz bile kullanılsa güzel köpürüyor rahatsız edici bir kokusu olmasa bile daha medikal olduğunu fark ettiriyor. kullanıp yüzünüzü yıkadıktan sonra yağlanmayı aldığını yüzünüzün rahatladığını hissedebiliyorsunuz fakat böyle bir ürünün asıl etkisini görebilmek için uzun süreli kullanmak gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.