Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Celenes by Sweden Thermal 3’ü 1 Arada Yıkama-Peeling-Maske (150 ml)
amazon-image
Celenes by Sweden Thermal 3’ü 1 Arada Yıkama-Peeling-Maske (150 ml)

Celenes by Sweden Thermal 3’ü 1 Arada Yıkama-Peeling-Maske (150 ml)

Celenes by Sweden  · celenesbysweden.com
  4.40  (382 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Zengin termal ve bitkisel içeriği ile cildi temizler, cildin sebum üretimini düzenler.
  • Formülündeki mikro-tanecikler ile cildi ölü hücrelerden arındırır ve cilde canlı bir görünüm kazandırır. 
  • İçeriğindeki kil ile cildi besler, cilt yenilenmesine yardımcı olur. 
  • Paraben ve alkol içermez. 
  • Tüm cilt tipleri için uygundur, hassas ciltlerde bile rahatlıkla kullanılabilir.

Nasıl Kullanılır?

Temizleme: Cildi temizlemek ve makyajdan arındırmak için yüzünüzü yıkayınız.
Peeling: Kuru cilde masaj yaparak uygulayınca mikro-taneciklerin peeling etkisi ile cildin üst yüzeyindeki ölü tabakayı nazikçe kaldırır.
Maske: Hafif nemli cilde kalın bir tabaka maske olarak sürülür, kuruyana kadar bekleyip ılık su ile durulayınca cildi ve gözenekleri derinlemesine temizler ve ışıltı katar.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%34
%9
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ALMIRA C.
Almira C. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cildim olduğu için jelin kurutma etkisini bağlı sivilcelerim de artış oldu. Sonra azaltmadı da. hemen bıraktım. Benden sonra kardeşim (normal cilt) denedi ve o çok memnun kaldı. Siyah noktalarına çok iyi geldi. Arada sırada peeling özelliğinden ben de faydalanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah A.
Gülşah A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha öncede kullanmıştım. Exclusive kutuda olduğunu görünce kaçırmadım. Piyasada bulunan aynı tür diğer ürünlere göre çok daha iyi. Ben düzenli kullanımda cilt tonumun dengelendiğini ve yüzümün oldukça temiz olduğunu hissediyorum. Kesinlikle herkesin sahip olması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda B.
Eda B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ama favorilerimin baş sıralarında şuan . İster makyajınızı yıkayın ister peeling yapın isterseniz maske olarak uygulayın . Ben en çok maske olarak uygulamayı tercih ettim . Yüzümde yıkandıktan sonra bıraktığı his tarifsizdi. Çok ama çok beğendim . Eğer sizde bir ürün arayışındaysanız kesinlikle bir bakın derim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mihriban B.
Mihriban B. · 31 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün yapı ve koku olarak oldukça iyi. Cilde kolayca sürülüyor. İçerisindeki minik partiküller yüze masaj yaparken etkili temizlemeyi de sağlıyor. Herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi. Markanın diğer ürünlerini de incelemeyi düşünüyorum (indirim çeki de benim için ayrıca güzel oldu)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça D.
Ayça D. · 36 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kapağını açınca yayılan kokusu kullanmak için heyecanlandırıyor insanı. Koku mükemmel Gelir gelmez hemen kullandım ve ilk kullanımda bile gözle görünür fark vardı. Cildimin ferahladığını hissettim. Çok güzel arındırdı. Kesinlikle diğer ürünlerini de alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar İ.
Bahar İ. · 38 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çabuk kuruyan ve çok rahat temizlenebilen, sorunsuz bir ürün, çoklu kullanım avantajı ile kil maskesi olarak kullanıldığında çok kuru ve hassas ciltleri dahi kurutmayan güzel bir etkisinin olması; vegan bir ürün olması sebebiyle benim açımdan tercih edilebilir bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda B.
Sevda B. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün çok güzel kullandıktan sonra ferah ve nemli bir his bırakıyor cildinde cildim yumuşacık ve tazelenmiş gibi denebunu ailesine teşekkür ederim sayenizde yeni ürünler keşfetme ve kullanma fırsatı buluyoruz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan K.
Aydan K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu cezbedici.Ürün çok hafif bildiğimiz maskeler gibi ağır değil bazen sürdükten sonra yüzümde olduğunu unutuyorum .İlk kullanımdan itibaren siyah noktalarım gözle görülür şekilde azaldı.Fiyatını hakeden bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda G.
Şeyda G. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denediğim anda gözle görülebilir bir fark oluştu, cildimi anında temizlediğini farkettim. Aşırı derecede memnun kaldım. İlk kullanımda gözle görülür bi farkın oluşmasını beklemiyordum cildim aydınlandı resmen
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ç.
Ayşe Ç. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ütünün yapısı, çok iyi. Cildi harika temizliyor. Maske olarak kullandım. Yıkadıktan sonra cildimi temizlediğini hissettim.. Ürünü kullandıktan sonra hemen sipariş oluşturdum. Sürekli kullanırım bu ürünü..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.