Celenes by Sweden Hyaluronic Acid + Ferment Active Gojiberry / Cilt Serumu
CELENES HYALURONIC ACID SERUM, Gojiberry Fermente Aktif ile birlikte çalışarak daha sıkı, dolgun ve parlak bir cilt sağlar.
Dolgunluğunu ve esnekliğini kaybetmiş yorgun görünen ciltler içindir. İçeriğindeki Hyaluronik Asit, cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cildinizin daha sıkı ve dolgun görünmesine yardımcı olur.
Fermente Aktif Gojiberry, antioksidan etkisi ile ciltte strese bağlı oluşan hasarı azaltır. Kırışıklıklar ve ince çizgilerin görünümünü azaltmaya yardımcı olur. Cildin sağlığını, canlılığını ve parlaklığını geri kazandırır.
Nasıl kullanılır?
Harici kullanım için uygundur. Göz ile temasından kaçınınız. Cilt temizliğinden sonra gündüz ve gece birkaç damla şeklinde uygulayınız. Uygulamadan önce parmaklara 1-2 damla serum damlatılır, ısıtılır ve ardından cilde uygulanır.
Puan dağılımı
saha önce de denebunu da satın akıp kullandım ürün çok güzel sürdükten sonra yüzü germiyor cilde dolgunluk hissi veriyor ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor
Ürünü 2 hafta kadar kullandıktan sonra yazıyorum. Ben8m cildimde bariz fark ettigim aydınlatması oldu. Cildi canli ve aydınlık yapiyor.
HASSAS CİLTLER İÇİN BİLE UYGUN OLMASI ÇOK İYİ OLMUŞ. HER ÜRÜNÜ KULLANAMADIĞIM İÇİN ÇOK SIKINTI YAŞIYORDUM. BU ÜRÜNDE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIM.
Sabah akşam sürüyorum cildim o kadarr pürüzsüz ve harika oluyor ki üstüne kapatıcı sürmeye kıyamıyorum çoğu zaman. Temiz cildinize bunu sürün ve mucizeyi görünn
2 3 günlük kullanımda bile kırışıklıkları açtığını söyleyebilirim. Sanırım su tutma özelliği sayesinde bunu yapabiliyor. Yüze çok iyi geliyor. Sürekli kullanılacak ürünler arasına girdi
EFSANE ! Bu tip serumların içerisinde en beğendiğim oldu. En az 6-7 farklı serum denedim farklı marka ve fiyat aralıklarından. Bu kesinlikle uzun zaman en favori ürünüm olacak
fiyatına göre çok güzel bir serum. c vitaminiyle birlikte kullanıyorum, uzun vadede sonuçları gözlemleyeceğim. ama gece kullanımında sabahları bebek gibi bir yüzle uyanıyorum.
Yani ben extra bir nemlendirme görmedim sanırım düzenli bir şekilde kullanmadığım için ama son zamanlarda fondötenini karıştırıp kapatıcımla karıştırıp sürüyorum yani bundan memnun kaldım
Cilde güzel bir nem veriyor. Biraz yapış yapış bir hissi var. Makyaj altında kullanmak beni rahatsız etti. Nem bakımı yaptığım günler aktif olarak kullanıyorum
hylr asit uzun zamandır kullanıyorum falat elimdekının yetersiz oldugunu düşünüyordum, celenesi denedikten sonra gercek hylr asit bu dedim :) çok memnun kaldım








