Celenes by Sweden Hyaluronic Acid + Ferment Active Gojiberry / Cilt Serumu
CELENES HYALURONIC ACID SERUM, Gojiberry Fermente Aktif ile birlikte çalışarak daha sıkı, dolgun ve parlak bir cilt sağlar.
Dolgunluğunu ve esnekliğini kaybetmiş yorgun görünen ciltler içindir. İçeriğindeki Hyaluronik Asit, cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cildinizin daha sıkı ve dolgun görünmesine yardımcı olur.
Fermente Aktif Gojiberry, antioksidan etkisi ile ciltte strese bağlı oluşan hasarı azaltır. Kırışıklıklar ve ince çizgilerin görünümünü azaltmaya yardımcı olur. Cildin sağlığını, canlılığını ve parlaklığını geri kazandırır.
Nasıl kullanılır?
Harici kullanım için uygundur. Göz ile temasından kaçınınız. Cilt temizliğinden sonra gündüz ve gece birkaç damla şeklinde uygulayınız. Uygulamadan önce parmaklara 1-2 damla serum damlatılır, ısıtılır ve ardından cilde uygulanır.
Puan dağılımı
O kadar severek kullanıyorum ki bitmesin diye az az sürüyorum sayesinde cildim kendine geldş
Normalde The Purest ürünlerini kullanan biriyim ama fiyatları giderek yükseldiği için diğer markaları da araştırmaya başladım. Bu ürünün ismini duymuştum ama daha önce hiç kullanmadım. Cildime uyum sağlar mı diye ilk önce çeneme biraz uyguladım ama sorun çıkmadı. Ciltte emilimi çok güzel ve kolayca dağılıyor. Cildimi daha parlak ve sağlıklı gösterdi. Bu tarz ürünleri uzun süre kullandıktan sonra yorum yapmak lazım ama ilk izlenimi bende iyiydi. Denemek için diğer ürünlerini de alabilirim.
yeni bir cilt bakım rutini oluştururken, başka başka ürünlerini severek kullandığım celenes markasının serumlarını görünce hemen aldım. beni yanıltmadı ve daha ilk kullanımda bile cikt sorunlarımda azalma gördüm. bugün itibariyle 10 gündür düzenli kullanıyorum ve cildim hiç olmadığı kadar güzel. daha önce başka bir markanın hyaluronic asit serumunu kullandığımda cildim yer yer tahriş olmuştu aksine bu ürün inanılmaz güzel
Normalde cildimde herhangi bir kimyasal kullanmıyorum. İlk defa düzenli olarak bu ürünü kullandım. Cildimde gözle görülür ölçüde değişiklik var. Regl dönemlerinde sivilceler yoğun bir şekilde belirgin olurdu şimdi ise sadece birkaç ufak çıktı. Cildimdeki lekeler de gözle görülür bir şekilde azaldı. Yüzümün 20 li yaşlarımdaki gibi yeniden parladığını hissediyorum.
sosyal medya da ilgili ürünle alakalı pekçok yorum gördüm. Takip ettiğim ve güvendiğim bazı influenceerların ilgili ürünü övdüğünü gördüm ve sonrasında denebunu.com da görünce bir şans vermek istedim. Ürüne gerçekten bayıldım hem vaad ettikleri harika hem içeriği harika ben asitlerle yeni tanıştım ama çok kısa zamanda büyük farklar gördüm o yüzden hem de markaya güvenimden tavsiye ediyorum
Kış aylarında cildim fazla kuruduğu için ne çok kadar nemlendirsem de bir kaç saat içinde cildimde ufak ufak soyulmalar ve gerilmeler başlıyordu hiçbir şekilde makyaj yapamıyordum.Bu ürünü sabah ve gece rutinime eklediğimden beri cildim parlak ve canlı görünüyor. Soyulan cildimdeki ölü derilerimden de aha+bha+lactic+arctic mushroom serum sayesinde kurtuldum.
ürünü ilk günden itibaren düzenli kullandım. Cildim de gözle görünün bir canlılık parlaklık oldu. cildimin sıkılaştığını ve esnekliğinin arttığını hissediyorum. yoğun bir nem vermiyor çok hızlı emiliyor tüm yüze dağıtabilmek için hızlı davranmanız gerekiyor. yine de iki damla yeterli oluyor. şimdiye kadar kullandığım en iyi serum diyebilirim.
beklentim oldukça düşüktü markayı daha önce duymadığım için ama kullanmaya başladıkça fikrim tamamen değişti. akşamları aha bha serum, sabahları bu arkadaşı kullandım ve sonuç cidden inanılmaz. bebek poposu gibi oldu kapalı komedonlardan ağlayan karma cildim. hissiyatı güzel, kokusu yok, nemli cilde uygulanması şart. benden tam puan 💕
beklentimin üstündeydi kalitesi. bu kadar etkili olup memnun kalacağımı düşünmüyordum. kuru olan cildimi hem nemlendirdi hem de pürüzsüz görünmesine yardımcı oldu. diğer yorumlarda okuduğum o yapış yapış hissi çok hafif var ama 2 saniye içersinde geçiyor zaten yani rahatsız etmiyor beni şahsen
İsveç markası olan Celenesin roll on, nemlendirici ve yüz yıkama ürününü kullanmıştım. Güneş kremini almak da aklımda iken Denebunu kutumdan serumu çıktı. Düzenli olmasa da bir süredir kullanıyorum. Canlı bir görünüm veriyor, emilim sağlıyor ve asla yapış yapış bir hissiyatı yok. Bende kızarıklık veya kötü bir etkisi olmadı








