Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Caudalie Divine Oil
amazon-image
Caudalie Divine Oil

Caudalie Divine Oil

Caudalie  · tr.caudalie.com
  4.37  (1456 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Bu çok amaçlı lüks kuru yağ içeriğindeki eşsiz yağlar (üzüm, amber çiçeği, susam ve argan) ve üzüm çekirdeği Polifenolleri sayesinde cildi nemlendirir ve besler. Çiçeksi ve odunsu notalar taşıyan kokusu keyifli bir his bırakır. Vücut, saç ve tırnaklar için kullanımı uygundur. Duş sonrası nemlendirici ya da masaj yağı olarak kullanılabilir.

Nasıl Kullanılır?

Saç, yüz ve vücuda uygulanabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%25
%11
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Necmiye Şebnem A.
Necmiye Şebnem A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru yağ, çok merak ettiğim bir üründü. Piyasada bir çok iyi markanın bu tarz ürünleri var. Bir kere Nuxe denemiştim. Sanki Nuxe bir tık daha nemlendirici gibi geldi. Ama tabi onu da denediğimdeki mevsimsel durum ve cilt ihtiyacım ile Caudalie'yi denediğim aynı değildi. Gözardı edip Caudalie'ye haksızlık etmek istemem. Fiyat ve temiz içerik açısından kesinlikle tercih sıramda ilke yerleşti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla B.
Çağla B. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü cildime uyguladım ve nemlendirme özelliğini çok beğendim. Kuru cilde sahip biri olarak böyle güçlü nemlendiricilere ihtiyaç duyuyorum. Ürünü daha önce de duymuştum ve merak ediyordum. Denebunu sayesinde denemiş oldum ve satın alabileceğim ürünler listesine ekledim. Ürün miktarı az olduğundan saçlarıma uygulayamadım ancak satın alabilirsem saçlarıma da denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İLKNUR G.
İlknur G. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once kuru yağlar kullanmamıstım cıldım yaglı ama buna karsılık bazı bolgelerı hassas ve kuru oldugu ıcın ama bu urun gercekten cok hos kokusu yapısı gercekten mukemmbel ozellıkle bırden soguyan havada yuzume kullandıgımda gergınlık hıssını gıderdı yaglı dokusu kalmadan cok hızlı bı sekılde nemlendırdı guzel bi urun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF D.
Eli̇f D. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüz için kullandığım farklı marka bir ürün vardı,serum tarzı ürünleri seviyorum.cildim aşırı kuru olduğu için gece yatmadan sürdüğümde sabaha yumuşak bir ciltle uyanıyorum.kullandığım diğer ürünle hemen hemen aynı yapısı.ürünüm bittiğinde bu ürüne de bakıp alabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Busra A.
Busra A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim kuru olduğu için cildimde kullandım ve hoşuma gitti ayrıca kokusu çok güzel yalnızca fiyat olarak bütçemi aştığı için devamlı kullanamayacağım ama indirim zamanlarını bekleyeceğim :) Kullanmayı düşünenlere tavsiye ederim. Deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket D.
Buket D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir yağ olmasına rağmen cilde sürüldüğü anda emilmesini ve yağ hissi bırakmaması çok güzel . az bir miktar bile tüm yüzüme yeterli geliyor. fakat fiyatı pahalı olduğu için benzer bir ürünü başka markalarda deneyeceğim aynı etkiyi yakalayamazsam bu marka ürün kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya G.
Hülya G. · 41 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün içeriğine bayıldım, kokusuna ayrı bayıldım. ürünü cildime uyguladığımda hemen emildi ve yağlı bir his bırakmadı. saç,vücut,el, yüz için kullanılması çok işlevsel. kısacası bundan sonra en sevdiğim yağ olabilir kendisi,alıcam ve cevremdeki herkese alması için ısrarcı olacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dila k.
Dila K. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çok güzel çiçeksi bi kokusu var. Kuru yag olduğu için hemen emiliyor ve kadifemsi bi his bırakıyor kesinlikle yağlı bi his değil. Gece yatarken sürdüğünüzde dinlenmiş hissediyorsunuz ve sabaha daha canlı bi ciltle uyanıyorsunuz. Makyaj altında bende herhangi bi parlama yapmadı fondotenin yapısını da bozmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz T.
Filiz T. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim yağlı olduğu için saçlarımda kullandım. Boyalı ve yıpranmış saçlarım var. Öncelikle kokusunu sevdim. Koku benim için kozmetikte önemli. Saçlarımdaki elektriklenmeyi düzeltiyor ve yağlı gözükmeyen ama pırıl pırıl bir görüntü sağlıyor. Kesinlikle orijinal boy satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kesinlikle çok hoş bir ürün. Gerek yapısı gerekse nemlendirici özelliği çok çok iyi. Ben ürünü sadece yüzüme kullandim. Benim cildim kuru bir cilt ve nemlendirmek için yoğun nemlendiricilere ihtiyacım oluyor. Bu ürün bende beklediğim performansı sağladı. Yağlı bir his bırakmayıp cildin yağı emmesi de benim için bir artı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.