Carroten Anti Age & Spot SPF50 Yüksek Koruyucu Yüz Güneş Kremi (2 ml)
Anti-Yaşlanma Yüz için Yüksek SPF Korumalı Bakım Kremi SPF50, yenilikçi teknolojilerle zenginleştirilmiş içeriği sayesinde güneşe maruz kalma nedeniyle oluşan ince çizgilerin, kırışıklıkların ve lekelerin görünümünün azalmasına yardımcı olur. Formülündeki antioksidan etkili E vitamini ile cildi zararlara karşı korumaya katkı sağlar. Hafif ve yağsız yapısıyla hızla emilir, cilde kadife yumuşaklığı hissi verir. Erken yaşlanma belirtilerine ve diğer cilt problemlerine neden olabilecek tüm zararlı güneş ışınlarının (UVB+UVA+VL+IRA) en geniş spektrumunu hedefleyerek, cilde 4 aşamalı gelişmiş koruma sağlar. Tüm cilt tiplerine uygundur. Suya dayanıklıdır. Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.
• ULTRA HAFİF (UVB+UVA+VL+IRA) TEKNOLOJİSİ
• KIRIŞIKLIK KARŞITI
• PİGMENT LEKE ÖNLEME
• HAFİF DOKU
• SUYA DAYANIKLI
• NEMLENDİRME
• ANINDA EMİLİM
• VEGAN
• DERMATOLOJİK – OFTALMOLOJİK OLARAK TEST EDİLMİŞTİR.
• YÜKSEK GÜNEŞ KORUMASI
Nasıl kullanılır?
Güneşe çıkmadan önce, temiz cildinize veya nemlendiriciden sonra kullanınız.
Puan dağılımı
bu ürün cildime çok iyi geldi, yumuşacık yaptı. Sürmesi çok kolay ve hemen emiliyor. koruması da güzel tavsiye ederim.
CARROTEN MARKASI OLMASI YETERLİ BENİM İÇİN FAKAT ANTİ AGE OLMASI YASIMDAN DOLAYI TERCİH ETMEME VESİLE OLACAK
yağlanma ve sivilce yapmadı, çabuk emildi, beyaz iz bırakmadı, kokusu çok güzel, beğendim
Kuru ciltler daha iyi anlaşır ama karma cildime de fena olmadı şimdilik. Çok yönlü koruması ve anti age özellikte olması da süper
ürün gerçekten etkili beyaz tenli olmama rağmen güneşte yüzümde hiçbir kızarıklık olmadı ve cildimde yağlandirma olmadı
kullandığım bir çok güneş kremine göre çok daha iyi bir ürün bittikten sonra mutlaka yeniden alacağım sürümü ve kokusu çok güzel
ürünün yüksek koruması ve çok güzel nemlendirici özelliği var yüksek koruma olması en cezbedici noktası ♥️
Ürün çok iyi emilime sahip nemlendiriyor ve diğerleri gibi beyazlık yapmıyor. Kokusu çok güzel tavsiye ediyorum…
yüksek koruma faktörlü olması çok iyi bu markayı ilk kez kullanıyorum ben çok beğendim tavsiye ederim
yüksek güneş koruması olan güneş kremlerini yaz kış kullanıyorum. yapısını çok beğendim.

