Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Burn Gold Spark Energy Drink
amazon-image
Burn Gold Spark Energy Drink

Burn Gold Spark Energy Drink

Burn 
  4.21  (4875 yorum)

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%26
%8
%4
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Anuş T.
Anuş T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enerji içeceklerini özellikle sınav dönemlerinde çok kullanırım ama şekerli tadını sevmediğim için çok az markanın ürününü tüketirim. Ambalajı hoşuma gittiği için bu sefer Burn’e bir şans vermek istedim. İyi ki de denemişim, tadını çok sevdim. Şeker oranı, yumuşak içimi, asidite oranı çok başarılı. Yorgun olduğum, ihtiyaç hissettiğim zamanlarda mutlaka tekrar alacağım, çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün tadını sevdim ne çok yoğun ne de az şeker oranı tam benim damak zevkime göre içtiğinde baymıyor kesinlikle.Ambalaj üzerindeki içerik ve diğer bilgileri okumakda genelde zorlanırdım hep minik minik yazarlar bunun çok rahat okunması özellikle ilgimi çekti uyarılar çok güzel büyük harflarle yeterli büyüklükteydi bu konuda cidden başaralı buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
normal burn e göre daha hafif ve sakin bir aromaya sahip ama tat aynı tat. sanki normal burn ün rengini en büyük rakibinin rengine getirmişler ve bir de aromanın keskinliğini törpülemişler gibi bir ürün olmuş; ama neden rakibi taklide girilmiş anlamadım. pazarlama kabiliyeti halen düşük bir ürün. Kutunun üzerine altın ve beyaz renkte bir alev koyarak tüketiciye hiç bir şey anlatmayan bir ambalajı var. tamamen gizem yaratıp birilerinin almasını bekliyorlar sanırım ama bu stratejiyle hitap ettiği kesim içerisinde kesinlikle ben yer almıyorum. Denemişler olmuş mu süphelerim var. olay sadece renk olmamalı bence. renk olacaksa da safir zümrüt vb daha özgün bir çalışma olsaymış ve/veya daha doğal içerik vb bir gelişme olsaymış daha iyi olurmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep M.
Zeynep M. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fena değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma Ç.
Selma Ç. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Burn çeşitleri, Burn Orjinal ve Burn Gold Spark olmak üzere iki tanedir. Burn Orjinal'in içeriği yüksek kaliteli bileşenlerden oluşan özel bir formüle sahiptir. Ofiste geçen uzun bir günden sonra, zorlu bir antrenmanın hemen ardından, tüm gece sürecek çalışma planınızdan önce ve desteğe ihtiyaç duyduğunuz anlarda Burn Enerji İçeceği ile enerjinizi yükseltebilirsiniz. Tavsiye edilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ö.
Sevgi Ö. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Burn Gold spark energy drink markasını daha önce hiç duymadım. çokta bu tarz ürünler tüketim bir insan değilim fakat tadı çok hoşuma gitti asit oranı gayet güzel. soğuk tüketildiğin de tadı harika .. tekrar kullanmayı düşünüyorum ilk kez energy içeceği tükettim. günlük aradığım bir içecek değil fakat diğer içtiklerini solladı .. denebunu.com ailesine teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berfin K.
Berfin K. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hem uygun fiyatlı hemde tadı lezzeti çok güzel bayılıyorum gayet güzel ve tercih edilebilir bir içecek ister soğuk isterseniz de sıcak tüketebilirsiniz hatta alkol ile karıştırılıp da tercih edebilirsiniz . bilmediğiniz diğer markalardan ziyade güvenle tüketebiliveğiniz enerji içeceği tadingibi kutusu da çok güzel fiyatı da bu özelliklerine göre baya iyi ve Uygun fiyatlı.tavsiye ederim alın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike G.
Melike G. · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün karamel aromalıydı! Enerji içeceklerinin o bilinen Klasik tadının aksine Gold Spark, ismiyle müsemma, hem rengi hem de tadıyla fark yaratmış ve o farkı son derece göz alıcı ambalajı ile tamamlamış. Sonuç olarak da ortaya böyle şahane bir ürün çıkmış, teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal fidan A.
Hilal Fidan A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok uykusuz olduğum günlerde enerji içeceği tercih ediyorum genelde bu seferde burn ün yeni çıkan serisi gold sparkı denedim. Tadı normal alışık olduğumuz sarı renkli enerji içeceğinin aynısı, kutu tasarımı güzel tercih edilebilir ama ben klasik olan burn tadını daha çok beğeniyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ş.
Gamze Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük hayatımda enerji içeceği tüketmiyorum ve BURN markasını da denememiştim.Benim gibi denemeyen, tadı ve etkileri hakkında fikri olmayanlar için bu işbirliği çok faydalı olmuş.Soğuk tükettim, tadı gayet güzel.enerji verip vermediği ile ilgili bir yorum yapamıcam ama , verdiği his güzel 🌸🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.