Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Buono Soyulmuş Bademli Beyaz Çikolata
amazon-image
Buono Soyulmuş Bademli Beyaz Çikolata

Buono Soyulmuş Bademli Beyaz Çikolata

Buono 
  4.50  (7542 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

* %12 oranında soyulmuş badem içerir.
* Ürün 2021 yılında Belçika merkezli International Taste Institute tarafından 2 yıldız alarak lezzet ödülü almaya hak kazanmıştır.
*Özenle seçilmiş kakao çekirdekleri ve tam yağlı süt ürünleri seçilerek üretilmektedir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%21
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

NURCAN K.
Nurcan K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçindeki bademin hafiften ağıza gelmesi tadı gerçekten efsane
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Serpil K.
Emine Serpil K. · 69 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak beyaz çikolataya hep ön yargılı yaklaşırdım çünkü şuana kadar denediğim beyaz çikolatalarda baskın bir yağ tadı vardı ve damakta donuk bir tat bırakıyordu. Buono soyulmuş bademli beyaz çikolata benim için dönüm noktası oldu şimdiye kadar yediğim en lezzetli beyaz çikolata ve tadı mükemmel. Damakta asla olumsuz bir tat bırakmıyor tamamen çikolata tadı baskın. İçerisindeki soyulmuş bademler ile mükemmel bir uyum yakalamış. Bademin soyulmuş olması ve baskın bir kavrulmuşluk olmayışı badem tadının buram buram alınmasını sağlıyor. Kesinlikle tercih edeceğim çok lezzetli ve çok güzel bir ürün. Dene bunu sayesinde bu ürünü deneme şansım olduğu için çok mutlu oldum ve bundan sonra her daim alacaklarım listesine dahil ettiğim bir ürün olmuş oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buono markasının Soyulmuş Bademli Beyaz Çikolatası gerçekten harika bir deneyimdi. Ağızda eriyen dokusu ve içindeki badem tadı, beyaz çikolatayla mükemmel bir uyum sağlıyordu. Sadece bir parça bile almanız yeterli oluyor, dolayısıyla çok çikolata tüketimi yapmayanlar için bile ideal bir seçenek. Benim gibi az çikolata tüketen biri için dahi tatmin ediciydi. Çikolata tutkunlarına kesinlikle tavsiye ediyorum. Ancak tatlılarla arası olmayanlara biraz daha tatlı gelebilir, bu nedenle damak zevkinize göre değerlendirmeniz önemli. Bu ürünü deneme fırsatı bulduğum için Denebunu ailesine teşekkür etmek istiyorum. Bu yorumu paylaşma imkanı verdiğiniz için de teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahmet E.
Ahmet E. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
"Buono Soyulmuş Bademli Beyaz Çikolata" benim için gerçek bir lezzet şöleni oldu. İlk olarak, beyaz çikolatanın kremsi ve tatlı dokusuyla ağızda bıraktığı hissiyatı sevdim. Bademler ise çikolatanın içindeki çıtırlık ve doygunluk hissi verdi. İkinci olarak, bademlerin tamamen soyulmuş olması, çikolata ile mükemmel bir uyum sağlıyor ve her ısırıkta tatlı bir sürpriz sunuyor. Üçüncü olarak, bu ürünün kaliteli ve doğal malzemelerle üretildiğini hissettim. Bademlerin tazeliği ve çikolatanın lezzeti bunu kanıtlıyor. Dördüncü olarak, ürünün paketleme ve sunumunda da özenli bir çalışma olduğunu gözlemledim. Şık ve dayanıklı ambalajıyla, çikolatanın tazeliğini koruyor ve hediye olarak da tercih edilebilecek bir ürün haline geliyor. Son olarak, bu ürün benim için bir zevk anısı haline geldi. Her ısırıkta aldığım keyif, beni tekrar tekrar bu lezzete yönlendiriyor. Buono Soyulmuş Bademli Beyaz Çikolata, tatlı bir tutkunun tam anlamıyla karşılanabileceği bir ürün olarak benim favorilerim arasında yerini aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülperi Ece B.
Gülperi Ece B. · 23 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı gayet güzel, yoğun beyaz çikolata tadı yok ama yine de çikolata ihtiyacını keser. Badem parçacıkları da gayet güzel. İnce bir çikolata, ağızda eriyor. Ambalajı da güzel daha önce görüp almamıştım ama artık alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma K.
Esma K. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bonuo soyulmuş bademli beyaz çikolata gerçek bir lezzet şöleni! Kremsi beyaz çikolata, içindeki badem parçalarıyla mükemmel bir uyum sağlıyor. Her bir ısırıkta, beyaz çikolatanın pürüzsüz dokusu ve bademlerin hafif bir kıtırlığı bir araya geliyor. Bu lezzetli kombinasyon, damakta bıraktığı tat ile insanı mutlu ediyor. Bonuo soyulmuş bademli beyaz çikolata, bir atıştırmalık olarak veya tatlı krizlerinde mükemmel bir seçenek. Hem badem sevenlere hem de beyaz çikolata tutkunlarına kesinlikle tavsiye ederim. Bu çikolata, benim favori atıştırmalıklarım arasında yerini aldı!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 63 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
badem parçaları hissedilir bir şekilde var şekeri bir tık fazla gibi, ince olması sebebiyle de çok güzel eriyor.Ben tatlıya da koydum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melikenur O.
Melikenur O. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beyaz çikolata sevenler olarak tadı,lezzeti,çok güzel badem taneciklerinin ağzında dağılması çikolatanın katilesini bir kat daha arttiriyor.eger beyaz çikolata seviyorsanız denemelisiniz😊🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Samira A.
Samira A. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok güzel. Badem tadını beyaz çikolata tadını alıyorum. Ürün büyük bir ürün. Yeterince iyi. Sadece birazcık şekerli ama onun dışında güzel ve lezzetli bir ürün sonrasında alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SULTAN K.
Sultan K. · 49 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolatayı seven biri olarak beyaz çikolatamı diğer çikolataları mı diğer çikolataları tercih ederim.Ama bu çikolata gayet damakta bıraktığı tadı çıtır çıtır yoğun bademleri ile güzel ve başarılı buldum.Fakat piyasadaki beyaz çikolatalarda sevmediğim özellikleri yoğun şekerli olması.Onun içindir ki diğer çikolatalar ilk tercihim oluyor.Neden bu kadar şeker konuluyor.Ortaya çıkan başka tadları baskılasın diye mi.Üründe şeker oranı biraz fazla.Biraz daha şeker oranının azaltılması gerektiği düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.