Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Buono Bol Sütlü Çikolata
amazon-image
Buono Bol Sütlü Çikolata

Buono Bol Sütlü Çikolata

Buono 
  4.54  (7489 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

*Ürün 2021 yılında Belçika merkezli International Taste Institute tarafından 2 yıldız alarak lezzet ödülü almaya hak kazanmıştır.
*Özenle seçilmiş kakao çekirdekleri ve tam yağlı süt ürünleri seçilerek üretilmektedir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%23
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seher K.
Seher K. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urun kaliteli uygun fiyata guzel cikokata tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buono Bol Sütlü Çikolata, dışarıdan bakıldığında oldukça çekici bir ambalaja sahip. Kırmızı rengi ve şık tasarımıyla hediye olarak da tercih edilebilecek bir ürün. Ambalajın üzerinde bulunan açıklamalar ve ürün görseli, alıcıya tatlı bir heyecan hissi veriyor. Çikolatanın büyük karelerle sunulması, ilk dikkat çeken özelliklerden biri. Her bir karenin boyutu oldukça doyurucu ve tatmin edici. Bu sayede tek bir parça çikolata tüm tatlı ihtiyacınızı karşılayabiliyor. Ayrıca karelerin kalınlığı da gayet yerinde; hem sertlik açısından rahatsızlık vermeyecek kadar ince, hem de ağızda erirken keyifli bir dokuya sahip. Tadına gelince, Buono Bol Sütlü Çikolata gerçekten lezzetli bir seçenek. Sütlü çikolata sevenler için ideal bir tercih olduğunu söyleyebilirim. Yoğun sütlü aroma, damakta hoş bir tat bırakıyor ve çikolatanın kalitesini hissettiriyor. Aynı zamanda çikolatanın içeriğindeki kakao oranı da dengeli bir şekilde ayarlanmış, bu da tadı daha zengin ve doyumlu kılıyor. Buono Bol Sütlü Çikolata'nın kıvamı da oldukça başarılı. İçeriğindeki yağ ve süt oranı, çikolatanın ağızda kolayca erimesini sağlıyor. Bu da tüketimi daha keyifli hale getiriyor. Aynı zamanda çikolatanın dokusu da pürüzsüz ve kremsi, bu da her bir lokmanın tadını daha da artırıyor. Son olarak, Buono Bol Sütlü Çikolata'nın uzun son tüketim tarihi büyük bir avantaj. Tazeliğini uzun süre koruması sayesinde istediğiniz zaman çikolatayı rahatlıkla tüketebilirsiniz. Böylelikle çikolata stoklayarak karşı konulmaz tatlı krizlerinizi giderme imkanına sahip olursunuz. Genel olarak, Buono Bol Sütlü Çikolata lezzetli tadı, büyük kareleri ve uzun tüketim süresiyle beğeni kazanan bir ürün. Kendiniz için keyifle tüketebileceğiniz gibi, sevdiklerinize hediye olarak da düşünebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren K.
Yaren K. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bim markasının çikolatalarını çok beğeniyorum. Bol sütlü çikolatası da çok güzel, çikolatası kaliteli ve insanı baymıyor. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval Y.
Şevval Y. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ambalajına bayıldım, çok pratik bir şekilde açılıyor. Bol sütlü ve ağızda hemen eriyor. Tadı enfes. Görselde de görüldüğü gibi kolayca kırılıyor. Denemeyen varsa kesinlikle denemeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sara k.
Sara K. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kim nasıl değerlendirir bilmem ama meyvelerin yanına en çok yakışan sütlü çikolata ve özelikle Buono markası diyebilirim fiyat olarak makul ve rahatlıkla bulabileceğimiz bir ürün Teşekkür ederim Bim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şahin Bingöl
Şahin Bingöl · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tablet çikolata genel olarak idare eder. En iyi özelliği ağızda çabuk erimesi ve çikolata aromasını vermesi. Benim için zayıf yanı sütlü çikolata yazmasına rağmen hafif bitter çikolatanın acımsı tadı gelmesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Nur Ç.
Hilal Nur Ç. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BİM sıklıkla alışveriş yaptığım bir alışveriş marketi olmakla beraber, çikolataları konusunda mükemmeller diyemem. Bu markanın yediğim çoğu çikolatasında olduğu gibi bu üründe de kullanılan yağ türü veya oranından olduğunu tahmin ettiğim, şahsen kısmen hoşuma gitmeyen bir aromaya sahip olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında şeker oranı gayet iyi ayarlanmış. Sütlü çikolatanın iyi işlendiği f/p ürünlerinden. Muadillerinde daha iyisi var mı, bence evet. Bu ürüne ''yediğim en iyi sütlü çikolata.'' diyemem. Fakat kahvenin yanında lezzetle yiyebilirsiniz. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Adem E.
Adem E. · 42 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
FİYATINA GÖRE ÇOK BAŞARILI BULDUM BİTİRENE KADAR YİYEBİLİYORSUNUZ İNSAN BIKMIYOR
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
derya ö.
Derya Ö. · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel zaten daha önce de pastalarımda ganaj olarak kullanıyordum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşranur Y.
Büşranur Y. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu da güzel ama Hindistan cevizliside çok güzel. Sadece baya ezilmiş gelirkenn
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.