Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Browwauw Kaş Peelingi
amazon-image
Browwauw Kaş Peelingi

Browwauw Kaş Peelingi

Browwauw  · www.browwauw.com
  4.28  (145 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün Orijinal Fiyatı: 149 TL / 45 ml*

Browwauw Kaş Peelingi içerisinde bulunan Keratin ve E vitamini kaşlarınızı güçlendirmeye yardımcı olur. Ayrıca temizleme ve nemlendirme etkisi de bulunmaktadır.

Uyarılar: Çocukların ulaşamayacağı, kuru ve serin yerlerde saklayınız. Göze temas ettirmeyiniz. Göze temas halinde bol ve ılık su ile yıkayınız. Tüy bulunmayan bölgelerde kullanımı tüylenmeye sebebiyet verebilir.

Kullanım Şekli: Browwauw kaş peelingini parmaklarınıza bir miktar alıp kaşlarınıza yedirerek kullanabilirsiniz. Browwauw kaş peelingi kaşları besleyici etkiye sahiptir ve kaş haricinde tüy bulunmayan herhangi bir bölgede kullanımı uygun değildir. Haftada iki kez kullanıma uygundur.

Ürünlerimiz ve hammadderimiz hayvanlar üzerinde test edilmemektedir. 

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

 Kutunun Hediyesidir. 🎁

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%32
%13
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

melike k.
Melike K. · 29 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kaş peelingi kulağı ilginç gelsede kaşa makyaj uygulayanlar için bence onları mutlu edicek bir ürün kaş boyalarının ve benim gibi sarı saçlı olup kaşlarını boyayanlar için kurtarıcı olabilir çalışan için günlük yapılan boyası benim yaptığım boyama işlemi farkında olmadan yıpranmış hissiyatını hissetmek için kullanmadan önce kaşlarıma dokundum kullandıktan sonra dokundumda verdiği yumuşaklık kadife dokusu ve nem muhteşem o an içimden geçen ( saç içinde olsa keşke ) kokusu güzel ama koku hassasiyeti olanların hoşuna gitmeye bilir içinizdeki ceviz parcacıkları gözünüzü korkuta bilir derimi irite edermi hiç bir şekilde derimde hassaslık cizik sert baskı deride gerginlik vermedi mumnun kaldım ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şükriye E.
Şükriye E. · 28 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçinde küçük partiküller var cildinizi çizmeyecek şekilde peelingi yaptıktan sonra da hafif bir yağlılık hissi bırakıyor ama kokusu şekerli güzel bir koku beğendim ürünü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ALMIRA C.
Almira C. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yine de bunun düz ve yumuşak bir ovma olduğunu söylemeyeceğim, çünkü ciltle temas çok iyi hissettiriyor, rulolardan daha zor, ama gerçekten agresif değil. Bu ürüne ihtiyacınız olsun ya da olmasın, bu size kalmış. Genel olarak, ona tavsiye ederim, göreviyle başa çıkıyor, bende herhangi bir alerjik reaksiyona veya tahrişe neden olmadı. Sonuna kadar mutlu bir şekilde kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe H.
Ayşe H. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç böyle bir peeling duymamıştım kaşa özel ve kullanmamıştım, kaşlarımda seyrelme vardı son dönemlerde bu ürünün nemlendiriciliği çok güzel geröekten ve içeriklerini de beğendim. O nedenle uzun süre kullanarak güzel sonuçlar alacağıma eminim. Şimdiden bir sonuç görmem zor ne yazık ki.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda A.
Şeyda A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kaş peelingi fikri çok güzel bence. Benim çok sert kıllı kaşlarımı çok güzel nemlendirip yumuşacık yaptı. Tek başına kaşı beslemesi yeterli olmayabilir, vitaminlerle veya ek ürünlerle desteklenebilir. Boyutu da çok yeterli bence. Kaşlarıyla ilgilenmeyi sevenler için öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu E.
Burcu E. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim kaç bölgem hep kurudur ve pudra sürdüğümde hep eğreti kalırdı pul pul olurdu. Bu Kaş peelingini kullandıktan sonra makyajımda kullandığım hiçbir ürünü kusmadı. Kaşlarımı nemlendirdi. Uuzn vadede işe yarayacağını düşünüyorum. Kokusu çok baskın bir koku değil cevizliymiş kaş dökülme problemimi azaltıyor şimdilik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval A.
Şevval A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kaş peelingi daha önce denemediğim adını bile duymadığım bir şeydi ama ürünün cevizli kokusu kaşlarımı anında yumuşacık yapması efsane bir histi. Ürüne bayıldım ama uzun süreli etkilerinden söz edemeyeceğim daha bir iki defa kullandım. Yine de insanın kendini şımartmak için yapacağı bir bakım olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç kaş peelingi kullanmamıştım o nedenle bu ürünü denemek benim için iyi oldu :) Ürünün dokusunu ve kokusunu çok sevdim. Ürünü uyguladıktan sonra kaşlarımda ferah ve temiz bir his vermesi bana iyi geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gulay K.
Gulay K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once yagini kullanmistim kaslarindaki seyreklikleri doldurmustu bitince ara vermis olmustum. Simdi kas peelingini kullanmaya basladim mevsim gecislerinde kaslarimdaki kasinmayi kizarikligi aldi daha sonra yag ile tamamlamayi dusunuyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıla Havva K.
Sıla Havva K. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha canlı oluyor kaslarım. bunun dışında eskiden kalma microblading var maalesef kaslarımda ve onun da rengini toparladıgını düşünüyorum. ayrıca kaş kalemi kullandığım için bunu derinlemesine temizleyen baska bir ürün yoktu. kullanışlı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.