Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Browauw Kaş ve Kirpik Serumu
amazon-image
Browauw Kaş ve Kirpik Serumu

Browauw Kaş ve Kirpik Serumu

Browwauw 
  4.22  (158 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Browwauw Kaş ve Kirpik Serumu, gün boyu dolgun ve doğal görünümlü kaşlarınızın temizlenmesinin ardından nemli görünmesini destekler.
  • İçeriğindeki; meyan kökü, at kuyruğu, adaçayı ve bal özü ile kaş ve kirpiklerin beslenmesine yardımcı olur.
  • Kaş ve kirpiklerinizi canlandırır, dökülmeye karşı koruma sağlar, daha hacimli ve dolgun bir görünüm kazanmasını destekler.

Nasıl Kullanılır?

Her gece temiz ve kuru kirpik diplerine ve kaşlarınıza hafifçe sürünüz. Sağlıklı kaş ve kirpikler için düzenli olarak günde bir kere kullanmanızı öneririz. İlaç değil, kozmetik üründür. Her cilt tipine göre farklı sonuçlar gösterebilir. Genel kullanım içindir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%32
%10
%4
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melda K.
Melda K. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün markasını, adını daha önce çok duymuştum ama deneme fırsatım olmamıştı. İlk elime aldığımda içindeki jelimsi yapısı insanı heyecanlandırıyor. İçindeki sürme aparatının baş kısmı da bir rimel başlığını andırıyor. Bu sayede kaşa kirpiğe sürmek ve kirpik diplerine kadar ulaşmak çok kolay oluyor. Ayrıca yanlışıkla gözüme değdirmeme rağmen hiçbir yanma acı veya batma hissetmedim bu yönden beni çok etkiledi aşırı rahat sürümü ve fresh olması da cabası. Sürdüğünüz andan itibaren bi nem ve dolgunluk hissediyorsunuz zaten, burda ne demek istediğimi denediğinizde anlarsınız. Bitkisel yapıda olması diğer birçok serum ve kaş-kirpik besleyen yağlara oranla çok çok iyi bu da gözde yanmamasını sağlıyor olabilir. Kısa sürelik kullanımda hiçbir şeyin bi faydası olacağını düşünmüyorum uzun bir süre kullandıktan sonra faydalarına ekleme yaparım. Ama iki günlük kullanımda bile kaşlarımda o dolgunluğu farkettim. Tereddütlerime rağmen iyi ki denemişim, size de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla Ç.
Çağla Ç. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı da ilk kez duydum ve gelir gelmez 2 Ci kullanışım.. Başka bir markada kullandığım da yağı sürdüğüm de yapış yapış oluyordu sabah uyandığımda kirpiklerim birbirine yapışmış olarak kalkıyordum.. bunda öyle bir sorun ile karşılaşmadım.. yumuşak bir doku bıraktı.. kirpiklerim kısa ve az umarım iyi çözüme ulaşırım . Güzel sonuçları paylaşırım 🌸🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybike D.
Aybike D. · 26 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne ba-yıl-dım böyle birşey yok resmen önce başka bir markanın da kullandım ama bu ürünün verdiği etkiyi vermedi kirpiklerimde lifting yaptırmışcaşına bir etki gördüm kaşlarım daha siyah daha gürleşti çok güzel bir ürün etrafımdaki herkese tavsiye ediyorum bir kaç tel kaşım döküldü ama o Tolere edilebilir birşey mükemmel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kullanımı çok güzel kaşlarıma ve kirpiklerime günde 2 3 kere uyguluyorum ve kaşlarımda dökülmeler ilk haftanın sonunda gözle görülür şekilde azaldı. Ürün paketinde ne çok az ne de çok fazla tam kararında geliyor fırçaya kaşlarımda rahatsız edici bir ıslaklık hissi bırakmıyor ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bazı kaş ürünleri kaşlarımda dökülme yapıyordu. Bu üründe öyle birşey olmadı bu yönünü sevdim. Düzenli olarak her akşam yatmadan önce kullandım ve kaşlarımın eski haline göre daha iyi bir hale geldiğini gözlemledim. Doğal ürünler içeriyor olması da ayrıca benim için artı bir puan oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Ü.
Gökçe Ü. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmaya başladığımda bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. Yapısı yağ ya da jel gibi değil, su gibi. İnanılmaz bir fark bu. Bir de gözlerimi de yakmıyor (normalde yağlardan dolayı yanardı) Şimdilik ferahlık ve nem hissi var ama uzun vadede işe yarayacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esmehan K.
Esmehan K. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün, vaadini yerine getiriyor. Normalde her gün bir kaç tel kaş veya kirpiği dökülür fakat bu ürünü sadece bir kaç gündür kullanmama rağmen 2 gündür hiç dökülme olmadı. Etkisi kalıcı olur mu? bunu ürün bitince anlayacağız. Fiyatı makul.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NİHAL A.
Ni̇hal A. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün etkileri kısa sürede ortaya çıkmasa da zaten mucizeler değil kalıcı çözümler bekliyorum. Önceden Kuru gözüken kaş diplerim artık daha iyi daha canlı duruyor kaşlarım da aynı şekilde ben beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok güzel bikaç günde Kaşımı dolgunlastirdi ve alt kirpiklerim uzamaya başladı. Çok sevdim. Ama kutunun üzerine günde kaç kez uygulanır ve saklama koşulları nelerdir onlar da yazılmalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Müge Y.
Seda Müge Y. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kaşlarımı kusa sürede bile dolgunlaştırdı Kaşlarımın arasındaki boşluklar dolmaya başladı Düzenli kullanımda etkisi daha iyi görülebilir ürünlerden olduğunu düşünüyorum Temiz içerikli ve doğal olması da kullanmak için olumlu bir özellikti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.