Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bottega Veneta Signature EDP
amazon-image
Bottega Veneta Signature EDP

Bottega Veneta Signature EDP

Bottega Veneta 
  3.90  (1440 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Zamansız, unutulmaz, ayrıcalıklı

Venedik sınırlarının temiz havasının, derinin tatlı zengiliğiyle birlikteliliği Deri-Yasemin çiçeği-Erik-Paçuli

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%39
%20
%19
%8
%4
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra Y.
Büşra Y. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki saçmalıkların aksine oldukça karakteristik bir koku adının duyulmamış olmasına şaşırıyorum. İlk sıkışta yoğun olmasına rağmen rahatsız etmiyor, en güzel yanıysa zamanla koku ciltle bütünleşiyor ve harika bir koku ortaya çıkıyor. Notaları ağır değil ama imza koku denen parfümlerden sayabilirim. Testeri sıktığım sürede devamlı olan parfümün ne sorusuna maruz kalmak insanı haliyle baya özel hissettirdi. Fiyat olarak da standart bir parfüm fiyatına sahip. Elimdeki chanel bittiğinde deneyecek kadar beğendiğimi söylemek zorundayım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Y.
Ebru Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce 1 kez Sephora'dan satın aldığım ürün, tam bir İtalyan esintisi, her alanda çok başarılı olan Bottega Venetta markasının yasemin kokusu ile baş döndüren bir kokusu. İlk sıkıldığında tam anlaşılmasa bile tene oturması ile mükemmel bir kalıcılığı ile tüm burunları üzerine çeken bir parfüm. Daha önce kullandığım parfümlerimden an itibarı ile vazgeçip yine Bottega Venetta'ma geri dönüyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
erol c.
Erol C. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sephora'da sık sık parfüm alışverişi yaparım. sık sık yeni markalar yeni kokular denerim. Bottega Veneta parfümü denemeye sıra gelmemişti denebunu.com sayesinde erkenden keşfetmiş oldum ve tam boy şişesini en kısa zamanda iş saatim biter bitmez edineceğim. kokusunu çok beğendim üstelik kalıcı olması benim için artı bir özelliktir. başarılı buldumve önerebileceğim parfümler arasında yerini aldı bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu D.
Cansu D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geçirdiğim bir ameliyattan sonra genel olarak parfüm kokularından rahatsız olmaya başladım, Bottega Veneta ilk elime ulaştığında sıkıp sıkmama konusunda kararsız kaldım kokusundan rahatsız olurum diye bileğime sıkıp denedim beklediğim gibi rahatsız olmadım parfümün muhteşem bir kokusu var beni bile rahatsız etmedi kalıcı olması da çok güzel sürekli kokuyu hissedebildim kesinlikle yeni favorim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Ü.
Zehra Ü. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun kokuları çok seven biri olarak bottega veneta kokusunu beğendim.Yaz için biraz ağır olabilir,kış için ideal bir koku.Kalıcığı ise benim için yeterli oldu. İnternetten fiyatını araştırdım.Fakat fiyatını biraz yüksek buldum.Yurtdışında daha uygun ise alabilirim.Sürekli kullandığım lancome hypnose ve gucci guilty intense den sonra beğendiğim bir koku oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Simge K.
Yağmur Simge K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parfümü ilk sıktığımda kokusunu çok sevmediğimi düşündüm. Fakat bir saat kadar sonra bileğimi kokladığımda kokunun oturmuş olduğunu ve ilk sıktığımdaki andan çok farklı olduğunu fark ettim. Parfüm seçerken kokudan sonraki en önemli etken kalıcılığı olduğu için her iki konuda da oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum. Hafif pudralı kokusunu çok sevdim ve tüm gün üstümde taşıdığımı hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nagihan K.
Nagihan K. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk elime aldığımda paketlenme şekli, minik şişesindeki fısfısı, kurdelesi; her şeyiyle zariflik abidesiydi. Kokusu da kendisi kadar güzel. İlk sıktığımda ağır bir koku gibi gelmişti ancak birkaç saniye içerisinde parfüm tenime oturdu ve mükemmel bir kokuya dönüştü. Çok az miktarda sıkmama rağmen saatler sonra hala duruyordu, kalıcılığından da çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Ç.
Yasemin Ç. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kullandığımda biraz ağır bulup bana göre değil demiştim ama koku tenime sinip,biraz zaman geçince inanılmaz hoşuma gitti,üstelik uzun süren bir kalıcılığı var,arkaşlarım da farkedip ne kullandığımı sordular.daha once duymadığım bir markaydı ancak alıp kullanacağım ürünlerden biri oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem A.
Sinem A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parfüm kesinlikle mükemmeldi biraz baharatimsi bir kokusu var ve benim kullandığım tonlarda baharat olduğu için tam benlik bi parfüm olmasına hem şaşırdım hem de çok beğendim hafif ama baskın ve baharatlı konulardan hoşlanan insanların denemesi gerek diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sibel ş.
Sibel Ş. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok şık ve kaliteli bir parfüm fiyatından dolayı kullanma fırsatım olmamiştı.Hernekadar tester tatmin edici olmasada başarılı bir ürün.ben bergamot ve paçuli kokusuna bayılıyorum bu parfümünde omurgası bu bitkiler oldugundan kokusu bana hitap ediyor.kalıcılıgıda gün boyu götürüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.