Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Botanicals Fresh Care Lavanta Yatıştırıcı Şampuan
amazon-image
Botanicals Fresh Care Lavanta Yatıştırıcı Şampuan

Botanicals Fresh Care Lavanta Yatıştırıcı Şampuan

Botanicals Fresh Care  · www.lorealparis.com.tr
  4.32  (485 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Organik lavanta yağı, soya ve hindistan cevizi yağları ile zenginleştirilmiş sülfat içermeyen yatıştırıcı formülü hassas saç derisini yatıştırır ve kaşıntı hissini azaltır.
  • Saçın boy ve uçlarını korur.

Nasıl Kullanılır?

Islak saça masaj yaparak uygulayın, daha sonra durulayın. Gözle temasından kaçının. Teması halinde bol su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%40
%7
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Firdevs A.
Firdevs A. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
üründen memnun kaldım daha öncede aynı markanın kişniş ve zencefillisini kullanmıştım. lavantalı olması daha hoş kokusu güzel saçlarımı yatıştırdı. ağırlaştırmadı hafif bir dokusu var şişenin tasarımı kullanımı çok pratik üründen memnun kaldım bitince yine almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem G.
Gizem G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lavanta kokusunu çok sevdiğim için ürünü çok beğendim. Saçlar yıkanırken insan kendini çok ferah hissediyor. Doğal olması, silikon ve paraben içermemesi son yıllarda saç bakım ürünlerinde aradığım bir özellik. Satış fiyatı biraz daha düşük olursa bundan sonra tercih edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ç.
Ayşe Ç. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu inanılmaz. Diğer şampuanlar gibi sadece yıkanma esnasında değil sonrasında da saçında hissedebiliyorsun. Şişesi ve kıvamı çok iyi.. Saçlarımın kepeklerine umarım çözğm olur. Şu anlık o konudaki başarısı hakkında birşeyler söylemek için erken. Ama saçım hafifledi ve güçlendi hissediyorum. çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
rabia A.
Rabia A. · 32 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum. Mükemmel bir şampuan. İlk kullanmadab itibaren ombreden dolayı kuruyan saçlarımı yumuşatarak parlaklık verdi. Ayrıca kokusu çok güzel ve kalıcı. Tavsiye ediyorum ve bittiğinde yenisini almayı düşünüyorum. Gerçekten saçıma çok iyi geldi. Teşekkürler dene bunu ailesi..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Açelya ş.
Açelya Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan evvel paketlerine bakan biriyim oldukça güzel bir görsel izlenimle olumlu başladım kullandıktan sonra saçımın parlaklığı gözle görülür haldeydi. Koku da benim için oldukça önem taşır ve lavanta özlü olduğunu buram buram hissettim yıkadıktan ve duruladıktan sonraki işlemlerde saçımdaki temiz fresh koku uzunca bir zaman kendini muhafaza etti ürün benim açımda oldukça başarılı üstelik vegan ve içerik olarak saçıma zarar verecek maddelerden arındırılmış ben memnun kaldım daha evvel hiç kullanmadığım bir markaydı insan hiç bilmediği ürüne ücret ödemek istemez denebunu.com fırsatıyla böyle uygun bir fiyata denemiş olmak çok mutlu etti beni sık sık kullanacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe B.
Ayşe B. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce de kendim satın alıp denemiştim. Saç diplerim kuru olduğu için dönem dönem kaşıntı ve döküntü oluyor. Bu şampuanı kullandığım dönemde bu şikayetlerimin azaldığını gözlemledim. Çok doğal bir kokusu var ve yıkama sonrası saça hacim verdiğini düşünüyorum. Dönem dönem aldığım ve almaya devam edeceğim bir şampuan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce arnika özlü olanını kullandım ve beğenmiştim. Lavanta özlü olanda beni yanıltmadı ve sacimi çok güzel yaptı. Maskesi ile beraber kullanınca saçlarım yumuşacık oluyor. Bitkisel bi kokusu var ama benim hoşuma gitti. Tekrar alacağım bi ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı Ece K.
Nazlı Ece K. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım:) çünkü saçlarımda egzama var ciddi anlamda kaşıntıyı ve deri dökülmesini azalttı. Ayrıca kokusunun ertesi gün bile hala saçımda olması çok güzel. Bir de saçlarımın dalgasını belirginleştirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif ö.
Elif Ö. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kafa derisi kaşıntımı 2 yıkamada geçirdi, aşırı köpürme yok ilk etapta bir ağırlık hissettirdi ama yıkama bitince saçı gayet iyi temizlediği gördüm, kokusu lavanta sevenlerin çok hoşuna gidecektir, bitkisel bir kokusu var, çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nükte A.
Nükte A. · 37 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kokusu çok iyi, saçı kuruttuktan sonra da koku hissediliyor. Saçı çok güzel yumuşatıyor, kurutmuyor. Kıvırcık ve kuru bir saça sahip olan bir kişi olarak saçıma iyi geldiğini söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.