Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Botanicals Fresh Care Lavanta Nemlendirici Maske
amazon-image
Botanicals Fresh Care Lavanta Nemlendirici Maske

Botanicals Fresh Care Lavanta Nemlendirici Maske

Botanicals Fresh Care  · www.lorealparis.com.tr
  4.31  (490 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Organik lavanta yağı, soya ve hindistan cevizi yağları ile zenginleştirilmiş sülfat içermeyen yatıştırıcı formülü saça yoğun bakım yaparak saçı nemlendirir.
  • Saçın boy ve uçlarını korur.

Nasıl Kullanılır?

Islak saça, saç boylarına ve saç uçlarına uygulayın, 3 dakika bekletin ve durulayın. Gözle temas haline bol su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%37
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gizem G.
Gizem G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan ile birbirini tamamlıyorlar. Saç kremi ve şampuanı aynı markadan almayı genellikle tercih ediyorum. Bazen maske tercihimi başka ürünlerden kullanabiliyorum. Bu maskeyi tekil olarakta satınalabilirim. Kokusu Paketinin verdiği doğallık hissi Paketinin verdiği el yapımı botanik ürün hissi güzel. Dalgalı bir saç yapım var ve sadece duşta maske sırasında elimle saçlarımı açıyorum. Bu ürün de hemen saçlarımı yumuşattı. Bazı doğal içerikli ürünler dalgalı saçın açılmasını zor kılıyor. Genel olarak ürünü beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Bahar Y.
Özge Bahar Y. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın şampuanını daha önceden deneyimleme şansım olmuştu ve oldukça da memnundum. Ancak maskesini ilk kez denedim ve kesinlikle tekrar alırım. Saçta ağır ve yağlı bir his bırakmıyor. Diğer markaların aksine zor durulanma problemi yaşamadım. Doğal içeriğe sahip botanik özlü olması sayesinde mi bilmiyorum ama saçıma gerçekten çok iyi geldiğini gözlemledim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu C.
Duygu C. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 3 kez kullandım gözlemlerim içerisinde kimyasal pek fazla ürün barındırmadığı için doğal ürün kokusu var yani biraz ağır ama saçta hafif bir koku bırakıyor. Pompalı bir kutuda olsa daha kullanışlı olabilirdi. Saçıma ciddi anlamda yumuşaklık ve parlaklık verdi. Uzun vadede kullanıma bağlı onarıcı bakım da sağlayabilir güzel ve şans verilebilecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nida v.
Nida V. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı ve saçımda yarattığı etki çok güzel. Doğaya duyarlılığı ile de ayrıca sevip takdir ettiğim bi ürün. Bundan sonra almayı düşünüyorum fakat fiyatı bakımından biraz alma sıklığım düşük olacak. Biraz daha uygun fiyatlı olmasını öneririm. Burası Türkiye ve halk ikame olan uygun bütçeli ürünlere yöneliyor. Yetkililer duyun sesimi, azıcık indirim lütfen! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
rabia A.
Rabia A. · 32 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanı ile birlikte haftada 2 kere saçıma uyguluyorum. Yaklaşık 5-6 dakika saçımda tutup duruluyorum. Ve beklemediğim kadar güzel sonuçlar aldıım. İlk kullanımdan itibaren ombreden kurumuş cansızlaşmış saçımı onararak yumuşak ve güçlü bir görüntü kazandırdı. Tavsiye ediyorum ve denebunu ailesine teşekkür ediyorum bu güzel deneyim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe B.
Ayşe B. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce indirim döneminde alıp kullanmıştım. Normal dönemde fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorum. Saçı yumuşacık yapıyor ve doğal bir kokusu var. Saç da ağırlık ve yağlılık hissi bırakmıyor en sevdiğim yönü bu. Ancak piyasada bu özelliklerde daha makul fiyatlı ürünler var, beğendiğim fakat fiyatına göre tercih edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif I.
Elif I. · 28 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok memnun kaldım. Saç maskesi saç kremleri ve yağlarından daha çok faydalı oluyo saçlarım için. Saçlarımın güçlendiğini ve parlaklık kazandığını direk fark ettim. Temiz içeriği sonucu kullanmaya kesinlikle devam edicem. Çok bereketli bir ürün. Teşekkürler denebunu ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Ö.
Aslı Ö. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanından sonra uyguladım. Üzerinde yazıldığı gibi 3 dakika saç boy ve uçlarında bekletip yıkadım. Hem şampuanın etkisini destekledi hem de kolay taranmasını sağladı. Ayrıca bu seri gerçekten harika kokuyor. Temiz içerikli olması da çok hoşuma gitti. Diğer saç maskeleri gibi saçlarımı ağırlaştırmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Açelya ş.
Açelya Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü başarılı buldum vegan içerik kimyasalsız oluşu ferah tazeleyici kokusu parlaklık veren bir ürün olması beni şaşırttı gerçekten ve saçlarım çok yeni kullansam dahi toparlandı diyebilirim teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Banu T.
Banu T. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçtaki yumuşaklık ve ipeksi doku etkisi çok iyi. Besleyici etkisi ile saçlarımın daha çok güçlendiğini düşünüyorum. Saçımı kolay taramama da yardımcı oldu fakat şampUanda da olduğu gibi koku çok ağır. Daha hafif çiçeksi bir koku olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.