Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
BONACURE CLEAN ACİL KURTARMA SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR
amazon-image
BONACURE CLEAN ACİL KURTARMA SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

BONACURE CLEAN ACİL KURTARMA SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

  4.46  (1269 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

BONACURE CLEAN ACİL KURTARMA SERİSİ ŞAMPUAN & KÜR

Acil Kurtarma Şampuanı: Yıpranmış saçlar için özel olarak formüle edilmiş, uzun süreli bakım etkisini garanti eden bakım şampuanıdır. SLS/SLES sülfatlar, silikonlar ve yapay renklendiriciler içermez, saçın iç direncini ve elastikiyetini geri kazandırır, saçı ağırlaştırmaz. Vegandır.

Acil Kurtarma Kürü: Yıpranmış saçları yoğun bir şekilde onaran ve besleyen, yeniden yapılandırıcı bir saç maskesidir. Silikon veya yapay renklendirici içermeyen formül, saçı ağırlaştırmadan saçın iç gücünü ve elastikiyetini geri kazandırır. Vegandır.

Nasıl kullanılır?

Şampuan: Islak saça uygulayın. Köpürtün ve iyice durulayın.

Kür: Nemi alınmış saça uygulayın. 10 dakikaya kadar bekletin. İyice durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%29
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif O.
Elif O. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evett temiz içerik arayan, vefan olsun diyen e bi de sürdürülebilir bir şey olsun diyenler için 10/10 bir şampuan ve saç kremi. Her şey o kadar doğal ve çevre dostu ki bu beni ürünü kullandırmaya daha cok teşvik etti. Simdi saçtaki hissiyatına gelecek olursak şampuanı denedim cok az bir şey eline aldığınızda bile hemen köpürüyor. Saçımı durularınca aşırı temizlendiğini hissettim hani böyle gıcır gıcır bir hissiyat vardır ya aynı öyle. Ama naçizane tavsiyem yanında muhakkak saç kremini kullanmanız sadece şampuanda saç biraz sert kalabiliyor ben ardından hemen saç kremini kullandım 10 dk bekledim sonuç misss gibi kokan yumuşacık olan saçlar🥳 Hepimiz kullanalım ve misler gibi kokalım kızlarrr
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mikail T.
Mikail T. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu bakım ikilisinde en hoşuma giden ve beni almaya yönelten şey performansı. Hemen etki ediyor tam bir kurtarıcı, anında etki ürünü. Saçlarımı çok iyi nemlendirdi ve yumuşattı. Kokusu da çok güzel. Uzun zamandır kullandığım en en iyi saç bakım şampuanı ve kremi. Çok beğendim. Herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazmiye Ş.
Nazmiye Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapalı olduğumdan dolayı saçlarım sert ve cansız. Saçımı ilk yıkamada yumuşacık yaptı. Maske inanılmaz güzel. Tek başlarına değil bence kesinlikle ikisi birlikte kullanılmalı böylece etkisini daha iyi görülüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
derya g.
Derya G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
vegan ve sürdürülebilir ambalaja sahip olması benden 10 puan aldı! Saçlarımda ombre olduğu için uçlarda yıpranma mevcuttu. İnce telli ve yıpranmış saçlarıma ilk denemelerde iyi geldi diyebilirim, büyük kutusunu alarak uzun zaman kullanmak istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal K.
Hilal K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yok böyle bir koku ürün inanılmaz güzel bir kutusu yetmez diye düşündüm ama inanılmaz iyiydi verdiği hissiyat gerçekten harika sonrasında ise saçlarımı hiç elektriklenmedi ürünü almak için araştırıp baktığımda ise biraz pahalı gördüm bu biraz üzücü oldu :(
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işıl su Ö.
Işıl Su Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Scharzkopf Bonacure serisinin lansmanını takip etmiştim ancak daha önce deneyimleme fırsatı bulamamıştım. Ancak ilk kullanımdan itibaren etkisini hissettirdi. Paketinin sürdürülebilir oluşu, içeriğinde toksik madde içermeyişi ve vegan olmasına bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Y.
Şeyma Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek seferde toparlamasına inanamadım. Zaten direkt etki gösteren ürünlere bayılırım. Çok pratik geliyor bana. Saç uçlarım çok kırık ve genetik olarak çok az saçım var ama inanılmaz canlı ve dokulu gösterdi saçlarımı. İkili beraber alınıp kullanılabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan P.
Aydan P. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
en basta kokusuna bayıldım öyle bir kokusu varki kendinizi yazin kumsalda hissediyrsunuz parfümü olsa alrim o derece benim saçlarım boyadan yipranmis ve sertti saçımı çok yumuşak ve parlak yaptı kullanir kullanmaz fiyatı yüksek olmasa keske sadece bunu kullanırdım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval A.
Şevval A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok fazla elektiriklenir ve biraz kuru bir yapısı var. Ürünün vaadi tam olarak neydi bilmiyorum ancak saçlarımı yumuşacık yaptı ve elektriklenmeyi önledi. Büyük boyunu alıp bir süre daha denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda H.
Seda H. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım ince telli, çok bakımsız ve mattı. Saçlarımı yumuşattı. kolay taranabilir hale getirdi. Tek kullanımda bile etkili oldu. Kuaförden yeni çıkmış gibi bakımlı oldu. Ürünü tekrar satın alacağım. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.