Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bold&Goodly Sabun
amazon-image
Bold&Goodly Sabun

Bold&Goodly Sabun

Bold & Goodly 
  4.60  (220 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Bold&Goodly hikayesi bir keşifle başlıyor; vücuda sevgi katan bir keşifle. Bilmediğimiz gizem ve aromaları, şifası etkilerle vücudumuza armağan ediyor. Keten keselere ve incecik kağıtlara sarılıyor ve sizleri büyülü ana hazırlıyor. Tamamen doğal içeriğiyle yüksek kalitede zeytinyağından el yapımı üretilir, hayvanlar üzerinde denenmemiştir ve doğa dostudur.

Nasıl Kullanılır?

Saç, cilt ve yüz temizliğinde kullanılabilir. Kullanım sonrasında delikli bir sabunluk üzerinde ya da kuru bir alanda saklayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%23
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Canay A.
Canay A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BA-YIL-DIM, tek kelimeyle. Kutuyu alma sebebim bu sabundu zaten. Çok merak ediyordum ama koku olarak seçemiyordum kendim. yapısı çok hoş, elde bıraktığı histe çok güzel. Yalnız koku beklediğimin bir tık altında kaldı ben ölür biterim sanıyordum kokusuna ama öyle olmadı. Muhtemelen sitesinden diğer kokularını da alıp deniycem en sevdiğimi bulmak için. Paketlenmesini de sevdim o şirin keseyi kullanırım ben. Kullanmaya kıyabilir miyim bilmiyorum ama süs olarak kullanmam daha olası tüm sabunları, sırf denemek için kullandım zaten günlerdir kıyamıyordum, geri koydum kesesine. Misafirlere çıkarılıcak tarzda bir şey herkes sorar nerden aldın filan diye, severim öyle şeyleri.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BAHADIR KEMAL KILINÇ
Bahadir Kemal Kilinç · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün, paketi eline ilk aldığın andan itibaren kesinlikle ben doğal ve kaliteli guvenilir bi ürünüm diye bağırıyor resmen bana manolya - yosun sabunu geldi kesinlikle çok hoş bir kokusu var ürünün üzerinde anlattığı gibi kan dolaşımı vs. Gibi bazi şeylere faydalı yardımcı olduğunu söylüyor o kısmını kullandıkça deneyimleyebiliriz ama onun dışında dogal bir sabun için kokusu dokusu kalitesi sunumu anca bu kadar olabilirdi tebrikler ben cok beğendim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Ş.
Gökçe Ş. · 30 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kokusu çok fresh ve tazeydi. Ürünün kullanımda sağladığı yumuşaklık ve ferahlık kullanımdan sonra da uzun süre devam etti. Cilt gözeneklerim küçüldü ve uzun süre yumuşak ve canlı kaldı. Kokusu ise cildimde uzun süre bozulmadan kaldı. Kullanımdan sonra cilt lekeleri de ya da aknelerimde artış gözlemlemedim. Mis kokulu bir ürün kullanmak isteyenler için ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Ç.
Bahar Ç. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Temiz saca uygulandiginda saçları hacimli yapiyor ve guzel kokmasını sağlıyor.yagli saca uyguladigimda saclarinizin yagini kesinlikle gideriyor banyo yapmis gibi temiz ve aşırı guzel kokuyor çok güzel bir kurtarıcı ve benim için en onemlisi elektrilenmeydi kullandığımda saclarim elektriklenmedi cok memnun kaldi kargomda 2 gün içinde hemen geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Perisu E.
Perisu E. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sizlere çok teşekkür ederim sizin sayenizde tanıştığım bu sabunun çeşitleri vardı ama en çokta lütfen şansıma pembe kil ve ölü Deniz kili olsun diye dua etmiştim veee kuyuyu açtım ve istediğim sabundu bundan sonra kesinlikle alırım çok beğendim temizliğini doğal içeriniği kesinlikle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin E.
Selin E. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kırmızı güllü olanını denedim kokusu gerçekten çok hoş. İlk denememde bile cildime etkisi olduğunu gördüm, çok güzel temizledi. Karma/yağlı bir cildim olduğu için çokça sabun denedim en az kurutan bu oldu gerçekten. Yıkadıktan sonra tonik kullanırsanız nemlendiriciye bile gerek kalmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze O.
Gamze O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kokusu beni benden aldı. Sogal, fresh, temizlik kokuyo. Dogal olması zaten aşk yaşamamıza neden oldu. Önce kullanmaya kıyamayıp dolabıma koku yaysın diye koydum ama sonra dayanamadım. Dusta vucudum için bundan sonra tek geçerim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu D.
Duygu D. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar güzel kokuyor ki! Hem doğal içeriğe sahip bir ürün kullanmanın verdiği iç rahatlığı hem de kokusunun güzelliği inanılmaz. Cildimi çok güzel temizledi, pırıl pırıl yaptı, bundan sonra çok sık kullanacağım bir ürün olacak, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda M.
Seda M. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkese merhaba 👋 Öncelikle ben bu sabuna bayıldım. %100 doğal bu sabunun manolya ve yosunlusunu denedim. Cildimde bıraktığı his olsun kokusu olsun çok hoşuma gitti. Kesinlikle kullanmaya devam edeceğim bir üründür kendisi. 💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema S.
Sema S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ölü deniz ve pembe kil sabunu çok güzel, kokusu çok hoş, dokusu çok güzel. Ve sabunu elinize aldığınız an Ben doğal bir sabunum diye bağırıyor. Siyah noktalara etkisini ancak uzun süreli kullanimda göreceğim ama işe yarayacak hissi veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.