Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı
amazon-image
The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı

The Body Shop Oils of Life Yüz Yağı

The Body Shop  · www.thebodyshop.com.tr
  4.37  (776 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

%99 doğal yağlardan oluşan Oils of Life™ bakım yağı, cilde hızlıca nüfuz eder ve ciltte yapışkan bir doku bırakmadan ipeksi, yumuşak bir dokunuş sağlar.

Değişik kıtalardan elde edilen, cilt üzerinde yenileyici ve onarıcı etkileriyle bilinen 3 doğal yağ ile oluşturduğumuz, canlandırıcı yüz yağı, günlük kullanım için idealdir. Dokusu oldukça hafif olmasına rağmen, onarıcı etkisi yoğun olan bu karışım, nemi anında hapsederek cildinizi tazeler.

Çörek otu yağı (Mısır), Kamelya tohumu yağı (Çin), Kuşburnu çekirdeği yağı (Şili) içeren formülü ile ciltteki yaşlanma belirtilerinin görünümünü gözle görülür şekilde azaltır.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve her akşam, günlük kreminizi kullanmadan önce, 1-2 damla yüz ve boyun bölgesine uygulayın. Göz çevresinde kullanmayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%31
%10
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

hülya t.
Hülya T. · 34 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle harika harika harika... Benin cildim çok kurudur hatta burun kenarlarım ve yanaklarim aşırı kurudur. Ne kadar yoğun nemlendirsemde nemlendirici kremlerin tek başına işe yaramadıgini farkettim. Baska markaların yağlarini kullandim fakat cildim kuru olmasina ragmen sivilce yaptılar. Body shopun bu ürününü duymuştum ama internetten almaya pek cesaret edemedim açıkcası. Ama kesinlikle harika kısa bir süre kullanmak bile yetti anlamam için. Cildim yumuşaçık oldu. Kesinlikle alacağım bir ürün. Cildi kuru olanlar kesinlikle öneririm. Çok uygun fiyatli degil ama bir kaç damlası yetiyor. Hemen bitecek bir ürün degil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha U.
Semiha U. · 36 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Body shop un yüz bakım yağını sosyal medyadan duymuştum fakat yaşadığım şehirde herhangi bir mağazası olmadığı için deneme firsatim olmamıştı. Cildim genel itibariyle kuru bir cilt ve hangi kullanirsam kullanayim etkisi birkaç gün ile sınırlı kaliyordu. Body shop yüz yağını kullandigimda fark ettim ki nemlendirme kullandığım diğer ürünlere göre daha uzun süreli ve azıcık bir miktarı kullandigimda bile uzun süre cildim nemli ve yumuşacık kaldı. Bunu sadece ben değil kullandığım gün görüştüğüm arkadaşlarım da fark etti ve sonuçtan memnun oldum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İncifer B.
İncifer B. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü beğendim. Hem kokusu harika hem de cilde uzun süre nem veriyor. Yalnız L'Oreal Paris markasının da bu ürüne benzer bir ürünü var. Ben 1 yıldır o ürünü kullanıyorum. The Body Shop markası ile fiyatı kıyaslarsak L'Oreal Paris markasının ürün fiyatı çok daha uygun. Belirtmeden geçemeyeceğim. Ürünün küçük ama kullanışlı kutu içinde gönderilmesi çok hoşuma gitti. Ürünü tek sefer değil birçok defa kullanmayı sağlıyor ki bu daha iyi sonuç almamızı sağlıyor. Aynı hassasiyeti Kiehls markasında da bekliyorum!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike A.
Melike A. · 36 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yagli ciltler icin nasil bir etkisi olur bilemiyorum ama benim cildim cok kuru oldugu icin harika bir etki yaratti ve cildim yumusacik oldu. Cilt urunlerinde en cok onem verdigim sey tamamen dogal bir icerige sahip olmasi nitekim the body shop zaten dogal icerikli urunlere sahip bir marka bildigim kadariyla. Gercekten begendim. Kokusu cok hos degil evet ama dogal urunlerin geneli bu sekilde zaten, icinde abuk subuk parfum kokusu olmamasina ekstra mutlu oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm E.
Gülsüm E. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi kuru cildi olanlar ne kadar krem kullanırsa kullansın istediği nemi özellikle banyo sonrası karşılayamıyor.cildimi yağlarla nemlendirmeyi tercih ediyorum bunun içinde genelde ecza ürünleri kullanırım fakat bu üründe de geceden sabaha çok güzel verim aldım az miktarda uygulayıp dışarı çıktığımda yağlanma ve parlama yaşamadım.benim için maliyette önemli bir unsur marka on fiyatları makul sanırım tercih edilme sonraki dönemlerde.bayıldımmmmm👌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selfet K.
Selfet K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hem yapısı (yağlı ama kolay emiliyor) hem tasarımı (pompalı olması büyük avantaj) hem kullanım kolaylığı (bir iki damla yetiyor) olarak çok başarılı. Ben ürünü makyaj öncesi nemlendirici, gün içerisinde ihtiyaç duyarsam yine kullandım, akşam yatmadan gece kremi gibi kullandım. Üzerine ek bir ürün sürmedim ve çok memnun kaldım. Elimdeki ürün bitince yenisini alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dilek d.
Dilek D. · 41 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda yüz yağı kullanmaya başlayan biri olarak başka bir markanın yüz yağını almıştım. cildim kuru olduğu için benim için vazgeçilmez bir ürün yüz yağı. Body shop'un yüz yağını genel olarak beğendim. Cildimde hızlı bir şekilde emildi, nemlendirdi ve yüzümü yumuşacık yaptı. Kokusu da çok hoş. Sanırım bu markanın ürünlerini inceleme vakti geldi benim için :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şilan O.
Şilan O. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
The Body Shop Oils of Life yüz yağından çok memnun kaldım. Doğal içeriklerden elde edilmesi çok önemli, zaten bitki esanslarından rahatsız edici olmayan çok hoş bir koku alıyorsunuz, yüzde ekstra yağ bırakmıyor ve hemen emiliyor. Bu açıdan kendisinden çok daha pahalı Nuxe kuru yağına benziyor. Sadece 1-2 damla tüm yüz için yeterli. Benim cildim normal ve tüm cilt tipleri için uygun bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ciltte bıraktığı his çok yumuşak. Kesinlikle çok yağlı bir kalıntı bırakmıyor yüzde. Kokusu lavantaya benziyor, bana biraz ağır geldi ama uzun süre kalmıyor. Çok rahatsız edici bir koku değil. Cildim kuru ve çok sık nemlendirmem gerekiyor. Akşamları kullandığımda yumuşacık bir ciltle uyandım. Kuru cildimi yeteri kadar nemlendirmek için bir çözüm bulmuş olabilirim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan A.
Aycan A. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merak ettiğim bir üründü ve ilk kez denebunu sayesinde deneme fırsatı buldum iyi ki tanışmışım dedim.Bu konuda denebunun vermiş olduğu şans çok güzel.Deneme boyu olmasına rağmen ürünün yapısı güzelliği anlaşıldı.Nemlendirme etkisine bayıldım.Sadece kokusu çok keskin bu koku bu ürüne yakışmamış.Ama diğer tüm vaatlerini yerine getirdi.Benden tam not aldı.Kesinlikle alınır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.