Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The Body Shop Kenevir Nemlendirici Etkili Gece Maskesi
amazon-image
The Body Shop Kenevir Nemlendirici Etkili Gece Maskesi

The Body Shop Kenevir Nemlendirici Etkili Gece Maskesi

The Body Shop 
  4.45  (373 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Nemlendirme söz konusu olduğunda, Kenevir büyük bir güç barındırır.
  • Besleyici Gece Yüz Maskesi ile kurumuş cildinize ihtiyaç duyduğu nemi geri verin.
  • Yağlandırmadan nemlendiren maske, susuz cildi nemlendirerek onarır.
  • Daha yumuşak ve rahat hissettiren bir cilde uyandırır.
  • Kenevir maskesi uygulandıktan sonra cildin üzerinde nem bariyeri oluşturur ve 72 saate kadar etkisini sürdürebilir. 
  • Meksika'dan yerel ticaret ile elde edilen organik aloe vera ve cildi besleyici, tazeleyici, nemlendirici özellikleriyle bilinen kenevir tohumu yağı ile zenginleştirilmiştir.
  • Kuru ve çok kuru ciltler için uygundur.

Nasıl Kullanılır?

  1. Parmaklarınızı veya The Body Shop Uzman Yüz Maskesi Fırçasını kullanarak kalın bir tabaka halinde uygulayın.
  2. 5-10 dakika bekletin, sonra cilde masaj yapın ve ürünün fazlasını bir bez yardımıyla silin.
  3. Cildinizde kalan maskeyi 1 gece bekletin ve iyi bir gece uykusu çekin.
  4. Göz ve dudak bölgesinden kaçının. Göz ile temasında derhal ve iyice yıkayın. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%34
%4
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe Sena A.
Ayşe Sena A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün rengi ve kokusuna bayıldım. Canlı bir yeşil renge sahip ve bu renkle uyumlu doğal bir kokusu var. Cildinize sürdüğünüz andan itibaren ferahlık hissi oluşturuyor. Sürdükten birkaç dakika sonra yapışkan bir kıvama dönüşüyor. Fakat ertesi sabah kalktığınızda yumuşacık bir ciltle uyanıyorsunuz ve yüzünüz uzun süre nemini kaybetmiyor. Yağlı bir cilde sahip olduğum için kuru olduğu bi zamanda uygulamama rağmen çok fazla olmasa da biraz yağlandırdı fakat yine de memnun kaldım. Kuru ve karma ciltlerde daha iyi bir sonuç verebileceğini düşünüyorum. Kesinlikte başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra H.
Büşra H. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme sürer sürmez ki hissi çok güzeldi. Özellikle kullanımı çok rahat bezle silindikten sonra rahatsız etmeden uyuyabiliniyor. Verdiği Hafif nane ferahlığı rahatlatıyor ve sürüldüğü anda verdiği yumuşak his gözden kaçılmadı :) özellikle yorumlamak için denedikten sonra bi kaç gün bekledim hiç bi yan etkisi olmadı sivilce vs. Kesinlikle stoklu bi şekilde alacağım ve tavsiye edeceğim. Kuru bi cildiniz varsa pul pul denemeden geçmeyeniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Türkan E.
Türkan E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlginç bir kokusu var, rengi farklı ve hoş. Ürünün kremsi bir yapısı var. Talimatları takip ederek olabildiğince kalın bir kat sürdüm ama bunun için çok da uygun olduğunu düşünmüyorum. İnce bir katman daha iyi emilir gibi duruyor çünkü kuruması yavaş. Cildimde son dakikalarda çok hafif bir yanma oldu, talimatlardaki gibi çıkarmadan önce masaj yaptım. Masajla değişik ağdamsı bir hissi oldu ama rahatsız edici değil. Son adım olarak yazdığı gibi kuru mendille sildim ve kolay çıktı. Fakat yüzümde maske kaldı mı emin olamadım bu yüzden masaj yapmaya devam ettim. Üstünden saatler geçti ve yüzümde herhangi bir kızarıklık vesaire olmadı. Nemlendirmesi güzel, yüzü de parlatıyor. Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu. Birkaç gün içinde yüzümde farklı bir reaksiyon görmezsem ürünü satın alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu B.
Cansu B. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü cildime uyguladiktan sonra bir süre yanma hissi oluştu. İlk başta tedirgin oldum ama sabaha capcanlı bir ciltle uyanınca çok sevindim. Yüzümdeki cansizligi, renk esitsizligini ortadan kaldırmış, yağ dengesini sağlamış. Pamuk gibi ve taze bir his yarattı. Çok beğendim, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra O.
Kübra O. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yüzüme uygularken oldukça akışkan bir formu vardı, 10 dakika bekledikten sonra ise yağlı bir forma dönüştü. Fazlasını bez ile sildikten sonra da yağlı his kalıyor. Sabah uyandığımda ise cildimdeki yağ dengelenmiş ve cildim nemlenmişti. Ben oldukça beğendim, uygulaması da kolay.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naciye Ö.
Naciye Ö. · 29 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Masaj işlemi sonunda yüzde bıraktığı nem ve parlaklık çok güzeldi. Uygulama sonrası asla yağlı bi nemlilik ve parlaklık hissi vermiyor. Cildinizi nemlendirmek için denemeden geçilmemesi gereken güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan T.
Sultan T. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve pul pul dökülen bir cildim var genellikle ne ürün kullandıysam yeterince verim alamıyordum ama bu maskeyle ilk günden yüzüm neme doydu keşke ürün bu kadar az olmasaydı daha fazla kullanma şansım olsaydi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve O.
Merve O. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim, uygular uygulamaz ferahladı, sabah kalktığımda hala nemini koruyordu. Şimdiye kadar denediğim çok az ürün yağlandırmadan bu kadar nemlendirmeyi başardı. Kesinlikle satın alıp kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma özlem D.
Fatma Özlem D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah kalktığımda; yüzümde ipeksi hafif nemlilik vardı çok beğendim. 🧡 Bu arada kendi sitesinde yapılan yorumlarda kötü koktuğunu yazmışlar, a-la-ka-sı yok :) Çok hafif rahatsız etmeyen bitkisel bi koku var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ege A.
Ege A. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatı 200 TL diye homurdanıyordum fakat kutudan çıkan numuneyi denedikten sonra şok oldum cildi yağlandırmadan yumuşacık yapıyor kokusu da çok güzel ve değişik, doğal olduğunu bildiğim için de gönül rahatlığıyla kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.