Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The Body Shop Kenevir Koruyucu El Kremi
amazon-image
The Body Shop Kenevir Koruyucu El Kremi

The Body Shop Kenevir Koruyucu El Kremi

The Body Shop 
  4.31  (382 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • The Body Shop'un en çok satan Kenevirli El Kremi ellerinizi yumuşatarak korunmalarına yardımcı olur.
  • Çok kuru eller için özel olarak üretilen bu el kremi dermatolojik olarak test edilmiştir ve %100 vejeteryandır.
  • Ellere yoğun nem sağlarken esneklik de kazandırır.

Nasıl Kullanılır?

Az miktarda kremi avucunuza alarak, masaj yaparak ellerinize uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%27
%9
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra O.
Kübra O. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün harika nemlendiriyor. Malum bugünlerde sürekli el yıkamaktan ve dezenfektan kullanmaktan ellerimiz yara oldu, pul pul dökülüyor. Aynı zamanda da hassas bir cildim var. Buna rağmen bu ürün ellerimi çok güzel nemlendirdi, yumuşacık yaptı. Bu nem hissi de uzun süre devam ediyor. Hatta ürünü sürdükten sonra defalarca ellerimi yıkamama rağmen, yumuşaklık hissi geçmedi ve hatta kokusu da gitmedi. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Sadece sürdükten sonra yağlı bir his bırakmasını sevmedim, hemen emilse kusursuz olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Büşra Z.
Ece Büşra Z. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir krem. Yoğun bir kokusu var ve ben bu tarz yoğun kokuları sevdiğim için kokusunu baya beğendim. Ayrıca elleri gerçekten güzel nemlendiriyor. Hızlı emildiğini düşünmüyorum ama elleri uzun süre nemli tutma özelliğine sahip. Ambalajının çok şık olması ve vejeteryan bir ürün olması da avantajlarından. Kesinlikle satın almaya değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Sena A.
Ayşe Sena A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa denediğim bu üründen oldukça memnun kaldım. Az miktarda sürdüğünüzde dahi elinizi yeterli neme kavuşturuyor. Kurumuş ve çatlak bölgelerin kısa sürede iyileşmesini sağlıyor. Elinizi eski canlılığına geri götürüyor. Ayrıca çok hoş ve doğal bir kokuya sahip. Bence kesinlikle herkesin çantasında bulunması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza S.
Feyza S. · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığınız bütün el kremlerini unutun. Vegan içerikli ve muhteşem etkili bir el kremi. Kokusu da pek rastlanan tipten değil ve muhteşem gizemli doğal bir kokusu var. Sürekli kuruyan hatta kuruyup kanayan ellerimi yumuşacık yapiyor, siz düşünün etkisini. Fiyatı uygun oldukça alacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva G.
Havva G. · 39 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Malum bu dönemde sürekli bir el yıkama telaşı ve eller berbat durumda bu krem in etkisi beni çok şaşırttı. Krem sürdükten sonra defalarca elimi yıkamama rağmen hala elimin nemli ve yumuşacık olması inanılmaz. Sürümü kolay, yağlı hissi bırakmıyor,kokusu çok belirgin değil ve yumuşacık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma T.
Şeyma T. · 34 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Krem resmen mucizeler yarattı. Ellerim o kadar kurumuş ve çatlamıştı ki. Gece yatmadan sürüp gündüz yıkadım ve 3 günde ellerim pamuk gibi oldu. Hiç bir kremin bunu yapabileceğine inanmazdım. Benim gibi çok kuru elleri olanlar buna bayılacak. Sadece kokusu pek hoş değil ama kesinlikle buna değer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irem T.
Irem T. · 32 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda en büyük sıkıntımız ellerimizdeki yaralardı sanırım. Benim bir yıldır kullandığım ürünün geçiremediği kurulukları rahatlattı ve kızarıklıkları dengeledi. Sadece elde bıraktığı histen hoşlanmadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeynep derya g.
Zeynep Derya G. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
El kremini cok fazla kullaniyorum. Krem hosuma gitti. Dokusu cok iyi. Ellerimde yagli yapiskan bir his birakmadi. Ama ambalaji cok kucuk. Uc dort kullanimlik bir paketi var. Biraz daha buyuk olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ş.
Gülşah Ş. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerim normalde çok kurudur, son zamanlardaki sürekli yıkama ve dezenfektan kullanımı olan bu dönemde daha da kötü olmuştu resmen imdadıma yetişen bi krem oldu çok güzel nenlendiriyor ve pamuk gibi olan o hisse bayıldım 👍🏻😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla B.
Damla B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü denediğim gün gidip en büyük boyunu sipariş ettim. Abartmıyorum hayatımda kullandığım en güzel ürün. Çok hızlı emiliyor, hemen yumuşatıyor ve geriye yumuşacık eller kalıyor. Yapış yapış olmuyor. Tam istediğim gibi bir ürün. Çoooook memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.