Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm - Bare Glow
amazon-image
Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm - Bare Glow

Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm - Bare Glow

Bobbi Brown  · www.bobbibrown.com.tr
  4.51  (213 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Işıltılı nemlendirici ve onarıcı bakım kremi

En çok satan ışıltılı nemlendirici şimdi yenilikçi pakette ve yeni cilt tonları, Pink Glow ve Golden Glow da geldi.Bu cilde ışıltı veren inci parçacıkları ile anında parlaklık verir ve yoğun nem sağlar aynı zamanda uzun süre kullanıldığında cilt iyileştirici faydaları vardır. Cildinizin doğal parlaklığını geri getirmek için yorgun, mat bir cilde enerji vermeye yardımcı olur.

Anında Sonuçları:

• Cilt nemlendirmesinde %54 iyileşme

• Cilt parlaklığında%38 iyileşme4 haftalık kullanımdan sonra:

• Cilt nemlendirmesinde %23 iyileşme

• Cildi yatıştırmada %18 iyileşme

• Cilt bariyeri mukavemetinde %42 iyileşme

• Cilt parlaklığında %21 iyileşme* 24 katılımcıyla 4 haftalık tüketici araştırmasına dayanmaktadır.

Nasıl Kullanılır?

Temiz ve kuru bir cilde aydınlatıcı nemlendirici olarak veya cilt bakımından kat kat uygulanır. Hafif bir parıltı için boyun, omuz ve dekolte için de kullanılabili

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%18
%4
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Semanur K.
Semanur K. · 29 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde karmadan yağlıya dönük bir cildim varken bu aralar cildim inanılmaz kuru fondötenim burnumun kenarında kabuk kabuk duruyordu. Nemlendirici ve hyalüronik asit kullanmama rağmen. Ama bu baz o kadar güzel durdu ki yüzümde sanki başka bir fondöten kullanmışım gibi hissettim. Işıltısı nemlendirmesi o kadar güzel ki bayıldım gerçekten. Tam boyu biraz pahalı kendi açımdan sonuna kadar değeceğini düşündüğüm için kesinlikle satın alacağım. Renk konusunda bence hiç kararsız kalmayın her tene uyacak bir renk Bare Glow. Muhteşem. Teşekkürler DeneBunu teşekkürler Bobbi ❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gülçin d.
Gülçin D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yoğunluğu ve kokusu çok medikal bir ürün kullanıyormuş havası veriyor. Cildi anında çok hızlı ve kalıcı şekilde nemlendiriyor. Bepantol madecasol gibi ürünlerden daha yoğun bir nemlendirme diyebilirim. Ayrıca içindeki parıltılarla cildinizi çok hafif parlatarak canlılık veriyor bu da yorgun görünümü hemen değiştiriyor. Ayrıca ürünün şişesi ve pompa sistemini de çok beğendim. Çantanıza atıp akacak mı diye korkmadan gönül rahatlığı ile taşıyabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma özlem D.
Fatma Özlem D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece bu ürün için 2 kutu sipariş vermediğime pişmanım. Tam aradığım ürün. Fondöten kullanamıyorum cildim pul pul olup dökülüyor. Küçük kırmızı noktacıklar oluyor yüzümde sinir oluyorum, bu ürün hem nemlendiriyor, hem cilt rengi eşitliyor, hem ışıltı veriyor. Tam anlamıyla ba-yıl-dım Bu ürünle tanıştırdığı için ayrıca denebunuya çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda G.
Ceyda G. · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şu ana kadar kullandığım en güzel makyaj altı ürünü. Verdiği ışıltı ve hissiyat gerçekten çok güzel. Tek başına bile kullanıldığında cilde sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Anneme bir kere kullandırdıktan sonra ona da aynısını almak zorunda kaldım, kesinlikle tavsiye ederim. İki farklı seçeneği bulunuyor biri pembe biri sarı alt tonlu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu U.
Duygu U. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün 12 ml fakat düşündüğüm kadar küçük değil ebatları deneme boyu için ideal. Anında sonuç veren biraz katı-yoğun gibi dursa da; uygulandığında yayılan kremsi bir his ve doğal bir ışıltı bırakıyor ciltte. Ben bıraktığı etkiden hoşlandım. Aydınlatıcı gibi de kullanılabilir diye düşünüyorum. Kokusu yok, parfüm sevmeyenler için kullanışlı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mihriban Ç.
Mihriban Ç. · 32 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Limonlu cheesecake gibi bi kokusu var, dokusu çok güzel incecik, içerisinde çoook minik ışıltılar var, hissiyatı çok güzel. Ancak yüksek fiyatından dolayı ne yazık ki tekrar alamam ancak ürünümü bitene kadar keyifle ve severek kullanırım. Makyajın altında güzel bir ışıltılı sonuç vereceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ilknur ekemen
Ilknur Ekemen · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel nemlendiriyor. Ya fondötenin altına ya da aydınlanmasını istediğim bölgeye uyguluyorum.Çok güzel bir ışıltı veriyor, simli değil cildin doğal ışıltısı gibi duruyor. herkes kokusu hakkında kötü yorum yapmış ama beni o kadar rahatsız etmedi. Ürünü bitirdiğimde yenisini almak isteyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan K.
Nurcan K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. Çok uzun zamandır gördüğüm ancak alma fırsatım olmayan bir üründü ancak kullandığımda etkisine bayıldım. Yumuşak olması ve verdiği sağlıklı cild efekti makyajı inanılmaz gösterdi. Kesinlikle alınması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin D.
Pelin D. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne karşı ön yargım vardı. Nemlendirici için fiyatının yüksek olduğunu düşünüyordum ancak az ürünle hem harika nem veriyor hem de daha canlı ışıltılı bir görünüm elde ediyorsunuz. Sonuna kadar hak ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep S.
Zeynep S. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün dokusu ve nemlendirmesi oldukça güzel. Ambalajı da çok hoşuma gitti. Bu şekilde mini boyda oluşu yanımda taşıma açısından da çok rahat. Sadece ilk başta kokusu biraz ilginç gelse de zamanla o da hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.