Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Blueberry Kefir Kil ve Hibiskus Sabunu
amazon-image
Blueberry Kefir Kil ve Hibiskus Sabunu

Blueberry Kefir Kil ve Hibiskus Sabunu

Blueberry 
  4.34  (226 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Doğal ve bitkisel yağ karışımıyla hazırlanan Kefir, Kil ve Hibiskus Sabunu içerisinde bol miktarda probiyotik, protein ve mineral bulunur.
  • Probiyotik ve minerallerin emilimiyle ciltte antiaging ve antioksidan özelliği gösterirken protein içeriği sayesinde güçlü bir hücre yenileme özelliğine sahiptir. Bu sayede cildi hem besler hem de cilt problemlerinin çözümüne katkı sağlar.
  • Kuru ve hassas ciltlerin ihtiyaç duyduğu bakımı yaparken cildi arındırır, nemlendirir ve yumuşatır.
  • Antiseptiktir, bakterilere ve mikroplara karşı etkin bir koruyucudur.
  • Saç dökülmesi ve kepeğin önlenmesine yardımcı olur.
  • Kefir Kil ve Hibiskus Sabunu, siyah nokta ve aknelerin giderilmesi katkıda bulunur.
  • Ciltte oluşan sivilce ve aknelerin kuruyarak geçmesini ve iyileşmesini destekler.
  • Cilt lekelerinin iyileştirilmesine yardımcı olur.
  • Kil sabunu cilt üzerinde peeling etkisi gösterir. Bu sayede cilt üzerinde oluşmuş olan ölü deri tabakasının atılması sağlanır.
  • Normal ve yağlı cilt tiplerine uygundur.

İçindekiler: Zeytin Yağı, Kakao Yağı, Hindistan Cevizi Yağı, Hint Yağı, Shea Butter Yağı, Defne Yağı, Aynısefa Yağı

Nasıl Kullanılır?

  • Yüzünüz ıslatın ve sabunu elinizle köpürtün.
  • Köpüğü yüzünüze masaj yaparak 1–2 dakika uygulayın.
  • Bol su ile durulayın.

Sabunun uzun ömürlü olabilmesi için lütfen kuru zeminde muhafaza ediniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%35
%9
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zemzem Nur B.
Zemzem Nur B. · 25 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde sabun kullanmam çünkü cildi çok kuruttuğunu düşünüyorum ama bu ürünü merak etmiştim. İçeriğinde bulunan kil nedeniyle bu ürün de bi miktar kuruluk bıraktı, sonrasında iyice nemlendirmek gerekiyor. Ben en çok ürünün temizleme etkisini sevdim. İlk kullanımda bile fark edilebilecek bir temizlik sağlıyor. Daha sağlıklı bir yorum yapabilmek için bir kaç gün düzenli kullandım ve cilt lekelerini de azalttığını gözlemledim. Kokusu benim pek hoşuma gitmedi ama sabunu genel olarak gerçekten beğendim. Daha sonra da satın alabileceğim bir ürün...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rojda E.
Rojda E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yüz temizleme cihazıyla yaklaşık 30 sn boyunca kopurterek kullandım, genel olarak sabunu cilt bakım rutini de pek kullanmadım ama bu ürün gerçekten iyi temizliyor! Kesinlikle tekrar edinirim sabun ile cilt temizliği fikrimi değiştirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer D.
Hacer D. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
10 gündür kullanıyorum ve siyah noktaları azalttığı kesin. Önce cildimi kuruttugunu düşünmüştün ama cildi hafifçe soyuyor sanırım. Basarili ve kullanılabilir bir ürün. Hele kefir içeriği olmasi beni ürüne çekme özelliklerden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza E.
Beyza E. · 32 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hoş kokulu ve temizlemesi çok güzel . Kuru ve hassas ciltli biri olarak çok memnun kaldım . Yüzümü 1 dakika boyunca yumuşak hareketlerle sabunluyorum ve soğuk suyla yıkıyorum . Kuruluk şikayetim olmadı .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sare hande Y.
Sare Hande Y. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cildim var düzenli kullandım cildimde bir kuruluk yada ekstra bir yağlanma yapmadı bu zamana kadar kullandığım sabunların içinde en iyisi düzenli kullanmaya devam edeceğim yalnız fiyatı biraz yüksek keşke daha makul bir fiyatı olsa.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül Kerpiç
Gül Kerpiç · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu sevdim. Dus jeli kullanmiyorum yerine sabun kullanirim çünkü.. kopurmesi ve hemen eriyip bitecek gibi olmamasi harika.. cildim cok kurudur bu sabun nenlendirdi bile diyebilirim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cildi hic kurutmadan temizliyor. Cildi pürüzsüz yapiyor. Yumuşak bir sabun. Köpürmesi iyi. Kullanirken ciltte yumusacık bir his birakıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ü.
Duygu Ü. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel cildim nefes aldı temizlendiğini hissettim. Fiyatı yüksek geldi bana indirim yapılmalı bence. Renkleri çok tatlı paketlemesi güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci çisem A.
İnci Çisem A. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Roacutan kullanan birisi olarak cildim kupkuru ve pulpul dökülüyor. Bu sabunu kullanırken çok korkmuştum cildimi kurutacak diye ama bu sabun yüzümü yumuşacık yaptı:))))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve y.
Merve Y. · 34 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel kullanışlı kokusuz yumuşacık bir his bırakır yüZde birde yüzümü bu sabunla yıkadıktan sonra parlıyor temiZlendiği göZle görülüyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.