Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Blendax Yasemin Özlü Şampuan
amazon-image
Blendax Yasemin Özlü Şampuan

Blendax Yasemin Özlü Şampuan

Blendax 
  4.37  (10328 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yasemin çiçeğinin temizleyici özelliğinden esinlenen Yasemin özlü Blendax'ın %100 dolgunluk kazandıran formülü; saçın hacmini korurken pürüzsüzleştirir, kolay şekil almasını sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%37
%24
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Öznur B.
Öznur B. · 41 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yasemin çiçeğinin kokusunu her zaman beğenirim, saçlarımı yıkarken çok güzel köpürdü, saçlarımın derinlemesine temizlediğini düşünüyorum, genellikle yatık olan saçlarıma gözle görülür bir dolgunluk kattı, düzenli kullandığımda saçımda dökülme yapmazsa devamlı kullanacağım şampuan olabilir, bu güzel ürünü denememe vesile olan denebunu ya çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir zaten şampuan olarak Blendax'ı kullanıyorum ve çok memnunum.Yasemin özlü olan şampuanın kokusu,temizlemesi,köpürmesi tam istediğim seviyede.180 ml'lik kutusu ayrıca daha bir tatlı duruyor.Seyahatlerde çantada yer kaplamaması,kolay taşınabilir özelliği gerçekten çok iyi düşünülmüş.Blendax kullanmaya her zamanki gibi devam edeceğim.Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi F.
Ezgi F. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağını açar açmaz mis gibi kokuyor, aynı koku saçınızda gün boyu kalıyor. Bu seriyi hiç kullanmamıştım. Kutumdan çıktığımdan beri kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Saçlarımı kesinlikle ağartmıyor, gün boyu dolgunluğunu koruyor. Ayrıca saçlarımı yumuşacık yapıyor. Banyodan çıktıktan sonra da saçım çok kolay taranıyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum, mutlaka alın pişman olmayacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYSİMA Y.
Aysi̇ma Y. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağı açtığımda gelen yasemin çiçeği kokusu en başta cezbetti beni zaten. Saçımı yıkadığımda verdiği temizlik hissi güzeldi. Gece saçımı yıkayıp yattım ve sabah uyandığımda saçıma dokunduğumdaki o yumuşaklığı ayrıca saçımın ele gelişindeki dolgun his de çok güzeldi gerçekten. Dolgunluk katmasını da gözle görünür derecede aşırı diyeceğim kadar olmasa da daha ilk kullanımlar olmasına rağmen elle hissedilecek kadar dolgunluk kattığını söyleyebilirim. Tabi ki şampuanı sürekli kullanımda etkisini daha da göstereceğini düşünüyorum. Saç dökülme ve kepek problemim olduğu için benim saçımdaki önceliğim onları en aza indirmek ve bu sorunlar ortadan kalktıktan sonra saçıma dolgunluk katmak adına kesinlikle tercih edeceğim şampuan olacaktır kendileri :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu B.
Cansu B. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak vaadettiği şeyleri karşılamakta...Saçım düz ve ince telli olduğu için hacimli olması cidden zordu reklamlardaki kadar olmasa da hacim verdiği daha ilk uygulamam da göze çarptı. Kokusu güzeldi lakin köpürmesi çok miktarda kullandığım da oldu. Köpürmemesindeki bu sıkıntı ürünün en kötü noktasıydı lakin bunun dışında ürün vaadettikleri herşeyi karşıladı ve ürünü sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine B.
Emine B. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Basık ve cansız saçlarıma %100 dolgunluk hissi vermesi beni cezbediyor. Misler gibi yasemin çiçeği özü kokuyor başımı döndürüyor. Güçlü formülü sayesinde saçlarımı hem derinlemesine temizliyor hemde gözle görülen bir hacim veriyor. Daha önce kullanmadığım için aşırı pişmanım teşekkürler blendax
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
habibe e.
Habibe E. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçta en hassas olduğumuz noktalardan biri de şampuan secimi saçımız için en iyi şampuanı bulabilmek adına çoğu markayı deneriz aralarından biri en iyi gelir ve onda karar kılarız bu şampuan zaten daha önce kullandığım bir marka benim için önemli olan koku hacim ve parlaklığı bende sağladıgi icin teşekkürker
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve D.
Merve D. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem kokusu ve yumuşak dokusuyla bir harika. Yağlı ve kepekli saçlar için dipten uca derinlemesine temizlik sağlıyor. Ayrıca sönük yıpranmış saçlar içinde olağan üstü bir hacim ve dolgunluk sağlıyor. Bu kadar özellikten geriye size mükemmel ötesi bir koku ve temizlik hissi bırakıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 37 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek kullandıgım bi ürün, kokusuda cok güzel. Saclarımı topluyorum bir ssğre sonra actıgımda burnuma ferah ferah kokusunun gelmesıne bayılıyorum. Bırde süreklı sac kremı kullanmayan bırısı olarak blendax kullandıktan sonra sac kremı kullanmama getek kalmıyor cunku gayet yumusak ve dolgun gösterıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah A.
Gülşah A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı yıkamamın 2.gününde hala dolgun görünmesini sevdim. Asla yapıştırmadı saçlarımı ve parlaklığın yanında saçlarım elektriklenmiş gibi durmadı en çok bunu sevdim sanırım sanki bakım yaptı ve bunu ilk yıkamada belli etti. Şampuanın kremsi olmasıda hoşuma gitti saç diplerimi kurutmadı aksine nemlendirip bakım yaptı sanki.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.