Bizim Mutfak Tavuk Çeşnisi
Yeni Bizim Mutfak Çeşni Serisi’yle, saatlerce terbiye edilmiş gibi yumuşak, lezzetli ve mis gibi kokulu et yemeklerini kısa bir sürede hazırlamak mümkün!Üstelik tek pakette yer alan marinasyon karışımı ve baharatlar sayesinde 5 dakika içerisinde marinasyon işlemini tamamlayabilirsiniz.
Nasıl kullanılır?
Tavuk çeşnisi paketinin tamamı, 1 kg derisiz ve kemiksiz tavuk eti içindir (tavuk göğsü, tavuk pirzola, baget vs.) Marinasyon karışımını 200 ml su ile karıştırın. 1 kg dilimlenmiş tavuk etinin üzerine ekleyin ve sadece 5 dakika bekletin. 5 dakika sonunda marinasyon suyunu süzün. Baharatlı karışımı etinizin üzerine ekleyin ve harmanlayın. Yapışmaz tavaya 3-4 yemek kaşığı sıvı yağ ekleyin. Etlerinizin her bir yüzünü 2-3 dakika hiç çevirmeden pişirerek eti mühürleyin. Ocağınızın ısısını düşürerek etlerinizi bir süre daha pişirin ve servis tabağına alın. Tavuk etinin marinasyonunun belirtilen süreden uzun tutulması etin yumuşaklığını artırır. Ancak çok uzun bekletme et dokusunu aşırı yumuşatacağından, 10 dakikadan uzun süre marinasyon yapılmamalıdır. Ayrıca tuz ve baharat ilave etmenize gerek yoktur.
Puan dağılımı
Biz genelde bu tarz çeşniler kullanmak yerine evdeki baharatlarımızdan kendimiz soteliyorduk. Ancak annem çalışıyor bende okuyorum o yüzden gelip ayrı ayrı uğraşmak yerine direkt tek paketten yapmak aslında daha kolaymış. Hem de lezzetli baharat kokusu ve tadı kıvamında oluyor.
Bizim mutfak çorbalar bulyonlari denedim ama çeşnisi mutfağıma daha Bi kolaylık getirdi. Eşim tavuk ve etin yerken kokusundan hoşlanmaz yoğun baharstla tüketebiliyor. Ama bizim mutfak tavuk çesnisiyle daha çok sevdi. Küçük bebeğimle acil misafire de artık tavuk yemeği kolaylıkla hazırlıyorum çok lezzetli kesinlikle denemeye değer.
Bu ürünü en çok o baharatların tavuğa iyi işlemesinden dolayı seviyorum çünkü tavuğa işliyor ve tadını o kadar güzel veriyor ki herkesin denemesi gerekiyor. Aşırı pratik anlık yapmak istediğinizde hızlıca marine ederek nefis yemek elde ediyorsunuz. Tüm çeşitlerini beğenerek kullanıyorum kesinlikle denemelisiniz.
Ürüne bayıldım. Tavuk çok lezzetli ve yumuşacık oldu. Marinasyonu hızlı ve pratik bir şekilde yapabilme olanağı sunması harika. Kısa zamanda lezzetli bir yemek yapabilme imkanı sunuyor. Evde herkes çok beğendi. Kesinlikle önerebileceğim ve satın alacağım bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
Ürünün et çeşniliside aynı kutuda geldi. Ama biz et olanı daha çok sevdik ben tavuklarada et çelebisi kullanıyorum lezzeti çok güzel oluyor. O yüzden et tercihim. Tavuğu çok sevmiyorum ama çeşni içerikleri birbirine yakın. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz teşekkürler Denebunu, Bizim ❤️
Bizim mutfak ürünlerini severek kullanıyorum, gerçekten oldukça kaliteli. Tavuk çeşnisini geldiği ilk gün fırında patates ve kanat ile hemen denedim ve gerçekten çok beğendim. Baharatların karışma oranı çok başarılı, baharat oranları tam yerinde. Teşekkürler Bizim Mutfak.
Ürünün kullanım pratikliğine ve tadına bayıldım. Evde kendi başınıza lezzetli yemekler yapabilir, misafirlerinizi etkileyebilirsiniz. Ben tavuk bagetler için kullandım, yumuşacık ve aşırı lezzetli bir yemek oldu, yerken çok zevk aldım. Yemeklerinize sihirli bir dokunuş yapmak isterseniz doğru bir seçim olacaktır.
Ürün çok pratik ve kolay herşeyin içinde olması ayrıca çok güzel lezzeti de baya iyi ben çok beğendim daha önce bizim markanın böyle bir ürünü olduğunu bilmiyorum deneme fırsatı buldum gerçekten çok güzel denebunu ailesine beni böyle güzel bir lezzetle tanıştırdığı için çok teşekkür ederim
Bizim Mutfak Tavuk Çeşnisini daha önce denememiştim. Denebunu ile tanıştım ve merak edip hemen denemek istedim. Tavukları 10 dk da marine edip ardından sosu ile buluşturuyorsunuz ve sonra hooop ızgara. Hem yumuşacık lokum kıvamında hem de baharatları ile enfes bir lezzette.. Tavuğun bu haline çok sevdim 😋🥰
Ürünü gelir gelmez denedim. Yok böyle bi tat. Özellikle karışımı falan bayaa iyi. Saatlerce sosta dolapta bekletmeye gerek yok yumuşak olsun diye. Bu çeşni ile o kadar yumuşacık oldu ki pamuk gibi ayrıca bayaa da lezzetli oldu ben bayıldım gerçekten size de tavsiye ediyorum

