Bizim Mutfak Tavuk Çeşnisi
Yeni Bizim Mutfak Çeşni Serisi’yle, saatlerce terbiye edilmiş gibi yumuşak, lezzetli ve mis gibi kokulu et yemeklerini kısa bir sürede hazırlamak mümkün!Üstelik tek pakette yer alan marinasyon karışımı ve baharatlar sayesinde 5 dakika içerisinde marinasyon işlemini tamamlayabilirsiniz.
Nasıl kullanılır?
Tavuk çeşnisi paketinin tamamı, 1 kg derisiz ve kemiksiz tavuk eti içindir (tavuk göğsü, tavuk pirzola, baget vs.) Marinasyon karışımını 200 ml su ile karıştırın. 1 kg dilimlenmiş tavuk etinin üzerine ekleyin ve sadece 5 dakika bekletin. 5 dakika sonunda marinasyon suyunu süzün. Baharatlı karışımı etinizin üzerine ekleyin ve harmanlayın. Yapışmaz tavaya 3-4 yemek kaşığı sıvı yağ ekleyin. Etlerinizin her bir yüzünü 2-3 dakika hiç çevirmeden pişirerek eti mühürleyin. Ocağınızın ısısını düşürerek etlerinizi bir süre daha pişirin ve servis tabağına alın. Tavuk etinin marinasyonunun belirtilen süreden uzun tutulması etin yumuşaklığını artırır. Ancak çok uzun bekletme et dokusunu aşırı yumuşatacağından, 10 dakikadan uzun süre marinasyon yapılmamalıdır. Ayrıca tuz ve baharat ilave etmenize gerek yoktur.
Puan dağılımı
Tadı çok güzel yemeklere çok güzel tat katıyor herkese tavsiye ederim
Çok güzelll. Tavuğun tadı daha lezzeti oluyor. Üstelik uğraşmama bile gerek kalmadan! ❤️
Hızlı marinasyon, yuöuşacık tavuk eti.
Çok güzel 👍
Annem evde olmadığı zamanlar yemek yapma işini ben üstleniyor. Ama yemek yapma konusunda hiç de iddialı değilimdir. Okul ve çalışma hayatı mutfağa girmeme hiç izin vermedi. Denebunu kutusunda çıkan Bizim Mutfak Tavuk Çeşnisi tam da annemin evde olmadığı günlerden birinde denemelikti. Hiç bir tecrübem olmamasına rağmen paketin arkasında yazan gramaja ve yönergelere uyarak kısa bir süre içerisinde harika-hiç şakası söylüyorum- bir yemek yaptım. Yemek yapmanın bu kadar kolay ve çabuk olabileceğini hiç düşünmemiştim. Babam yemeği benim yaptığıma inanamadı. Çok lezzetli olmuştu ben de bayıldım. Artık sürekli evde bulundurup kullanacağım bir çesni. Artık ben de kolaylıkla yemek yapabileceğim. 😅
Lezzetli. Et çeşnisine göre daha yoğun bir tat var. Tavuğun pişmesi zaten daha kısa sürüyor. Bu yüzden 10 dakika marine etmek lokum gibi yaptı. Pratik olmasını sevdim. İçinde palm yağının bulunması beni kuşkulandırdı sadece. Her zaman olmasa bile ara sıra kullanacağım bir ürün olabilir.
genelde marinasyon, baharatlama gibi işlemlere çok üşenirim. mesaim biter bitmez yemek yapmaya başladığımız için çok da uğraşmak istemiyoruz. bu yüzden de dümdüz tavuk yapıp tatsız tuzsuz yemek zorunda kalıyoruz genelde. bu ürünü de yine çalışma günlerinden birinde kullandık. bir kere her şeyin bir arada olması çok güzel, hangi baharatı kullanacağım, şimdi ne yapmam gerekiyor gibi dertlere girmiyorsun. her şey elinin altında ve talimatlar da yine pakette yazıyor. oldukça pratik bu yüzden. hazırlama sürecini kolaylaştırdığı gibi yemekler de daha lezzetli hale geldi haliyle. kesinlikle tavsiye ederim.
İlk defa marinasyon karışımı kullandım. Böyle başka ürün var mı hiç de bilmiyorum. Çok hoşuma gitti. Misafir geldiğinde hemen bişeyler yapmak gerektiğinde hem marinasyon yapıp çabuk pişmesini sağlamak hem de çeşit çeşit baharatı tek tek koyacağına tek bir paketten tuz eklemeye bile gerek kalmadan hemen kullanmak güzel oluyor. Tavuk için baharat karışımlarını hep sevmişimdir kulllanmışımdır. Ama Bizim mutfak tuz oranını tam tutturmuş bence. Diğer markalarda hep fazladan tuz eklerim ama bunun tuzu bana yeterli geldi. Kullanmak isteyenlere tavsiye ederim
Pratik olması ve lezzeti çok hoşumuza gitti. Göğüs eti sevmediğim halde bu şekilde yapınca çok beğendim. Acil misafir geleceği zaman kurtarıcı olur şık sofralar için.
Ürün pratiklik bakımından çok iyi, çalışan kişiler için özellikle eve gelip 5dk da yumusacık et ve tavuk pişirebiliyor olmak büyük lüks. Lezzetinden de çok memnun kaldım acı olmayan tatlı baharatlı bir tadı var hatta tavukların bir kısmını daha uzun süre beklettim sonuc daha da güzel oldu. Tek eleştireceğim nokta baharat karısımını sulandırıp bekletirken tavukların üstünde cok sos kalmıyor sostan cıkarınca direkt akıyor biraz et ve tavukların üstüne yapısacak bir kıvamda olması beni daha cok mutlu ederdi

