Bizim Mutfak Az Tuzlu Ezogelin Çorbası
Kişi başı günlük tuz tüketiminin önerilen miktarın 2 katı olmasından yola çıkan Bizim Mutfak tarafından Yeni Az Tuzlu Ezogelin, Kremalı Tavuk ve Kremalı Mantar Çorbası geliştirildi. Özenle seçtiğimiz sebze, bakliyat ve baharatları tam mevsiminde topluyoruz. Evde yaptığınız tarhana gibi tüm malzemelerimizi kurutarak harmanlıyoruz. Çorbalarımızı hava, ışık ve neme karşı koruyan 3 katlı ambalajlarımız ile üretiyor, bu sayede çorbalarımızın lezzetini ve özelliklerini uzun süre koruyoruz. Yüksek protein ve lif içeren az tuzlu çorbalar sayesinde hem sofralarınızda bildiğiniz lezzeti koruyabilir hem de besleyici çorbalar hazırlayabilirsiniz.
Nasıl kullanılır?
Ambalajın içindekileri 1 litre (5 bardak) suya ilave ediniz. Kaynayıncaya kadar devamlı karıştırınız. Kaynamaya başladıktan itibaren 10 dakika kısık ateşte pişiriniz.
Puan dağılımı
Çok pratik bir çorba oldu. Hiç uğraşmadan lezzetli bir şeyler yemek isteyenler için güzel bir tercih olabilir. Üstelik tuzuda daha az daha sağlıklı . İçerik kısmı gayet güzel . Suda güzel çözüldü tortu bırakmadı. Üşengecler için güzel bir tercih olabilir. Hemde mutfak kirletmeden şip şak hemencecik hazırlanıyor. Ben çok beğendim.
Ürünü ilk olarak bana çıkan ücretsiz denebunu kutu içeriğinde gördüm daha sonra reklamlarını görünce heyecanla denemeyi bekliyordum sonunda kutumun gelmesiyle birlikte en kısa sürede denedim normalde de çok tuzlu yemek yemeyi sevmeyen biri olarak az tuzlu bir ürün olması hoşuma gitti bundan sonraki alisverislerimde de almayı düşünüyorum..
Uzun yıllardan beri hazır çorba tüketmiyorum. Ezogelin çorbasını da çok severim. Bizim Mutfak az tuzlu Ezogelin çorbası kıvam, tat ve pratiklik bakımından tam bir bingo. Yapması çok kolay, içinde aroma verici vs. katkı maddesi bulunmuyor. Sebzelerin kurutulmuş formlarını çorbaya eklemişler. Lezzeti de benden 5 yıldız aldı. Daha ne olsun🥰
Denebunu güzel bir deneyime sahip olnamı sağladı. Çorbayı paketin arkasında yazılı tarife uygun olarak 5 bardak suyla pişirdim. Kaynadikca koyulaşmaya başladı. 5 bardak suyun yetersiz olduğunu söyleyebilirim. 2 bardak daha sıcak su ekleyerek kıvamını açtım. Tadı ve kokusu çok güzel. Severek yedik. Ertesi güne kaldığında daha da koyu muhallebi gibi oldu. Bu yönden istediğimi bulamadım.
Kıvam ve lezzet olarak ben beğendim. Açıkçası en çok sevdiğim kısım az tuzlu olması. En azından insana tuz seçeneği bırakıyor. Hazır çorbalar bazen aşırı tuzlu hissettiriyor insana. Eğer tansiyon gibi sorununuz varsa da uzak durmak zorunda kalıyorsunuz. Fakat biraz daha baharatlı olabilirmiş. O da büyük bir problem değil kendiniz ekleyebilirsiniz. Zaman sıkıntınız varsa tavsiye ederim.
Hazır çorba normalde tercih ettiğim birsey olmamasına ragmen bizim mutfagın az tuzlu ezogelin çorbasını okadar begendik ki artık alacagım. Yogunlugu kokusu tuz oranı tadı baharatları tam kıvamında. Restoranda içtigimiz ezogelin çorbalarına benzettik tadını. İçinde pirinç taneleri var doyurucu bir yemekte oluyor böylece. Memnun kaldık tavsiyemdir
Ben çok başarılı buldum çünkü, hazır çorbalara özel bir koku vardır ama bu çorbada yoktu ev yapımı gibiydi. Az tuzlu olması çok iyi, yemeklerde az tuz kullanan biriyim ve hazır çorbaların çoğu ya zehir gibi tuzlu oluyor ya da baharat dolu oluyor. Bu çorbada tam tersi baharat ve tuz oranı çok iyi. Alın aldırtın.
Hanımların ve öğrencilerin lezzetli kurtarıcılarından bir paket. Yüz güldüren güzel bir ürün. Akşama ne yapsam vakit yok ya da acil durum dediğiniz noktada pratik ama bir o kadar lezzetli bir ürün. Markanın diğer lezzetlerine de şans verilmesi gerektiğine inanıyorum.
Az tuzlu olması hazır çorbaların tansiyon vs gibi hastalıkları bulunan veya tuz oranını kendi ayarlamak isteyenlere göre büyük kolaylık, içine istenirse salça veya peynir de eklenebilir. Normal ezogelin çorbası kullanmıştık şimdi alırken az tuzlu olanı tercih edeceğim.
Diğer markalara göre daha iyi bir ezogelin çorbası. Şahsen ev yapımına çok benzettim. Bu markanın çorbalarını doğal ve gerçeğe en yakını olduğu için çok seviyorum. Yemek yapmaya vaktimin olmadığı zamanlarda soğuk suya ekleyip hazırlıyorum. 10 dakikamı bile almıyor. Çok pratik.


