Bioten Vitamin C Brightening & Anti Ageing Day Cream
Yüz Bakım Kremi ( Gündüz)
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ:
%90 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinizin günlük enerjisini karşılamaya yardımcı olur. Yüksek kalitede C vitamini içeren güçlü formülü ile cildin doğal yoldan yenilenmiş ve aydınlık bir görünüm kazanmasına, antioksidanlar açısından zengin %100 doğal portakal ve misket limonu özü ise çevresel faktörlerden kaynaklanan erken yaşlanma belirtilerinin görünümünün azalmasına katkıda bulunur.
İçeriğindeki C vitamini, güçlü bir antioksidan olarak ciltteki ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünün minimize edilmesine ayrıca UV ışınları ve yaşlanmanın neden olduğu pigmentasyona karşı cildin korunmasına yardım eder.
Formülündeki B3 Vitamini de cilde çok faydalıdır, C vitamininin etkisini arttırır. Koyu lekelerin görünümünün azalmasına, cilt tonunun eşitlenmesine yardım ederek daha ışıltılı ve aydınlık bir cilt görünümü sağlar.
İçerdiği D Pantenol ve Hyaluronik Asit ise cildin nemlendirilmesine, pürüzsüz ve esnek görünmesine katkıda bulunur.
Nasıl kullanılır?
Kullanım şekli: Her sabah temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak nazikçe uygulayınız. Tüm yıl boyunca kullanılabilir. 30-40 yaş arası kulanılması önerilir.
Puan dağılımı
Bu tarz krem ürünlerini uzun süreli kullanıldığında etki göstereceğini inanıyorum :) ilk sürüldüğünde pürüzsüzleştirmesi nemlendirmesi iyi :)
Ürün Vegan içeriğe sahip ilk artı yanı bu. Böyle ürünleri gece uygulamak önerilir güneşin zararlı etkilerinden korunmak için . Bioten vitamin C üzerinde de bu belirtilmiş bende öyle uyguladım ve sonuca bayıldım gerçekten uygulandığı anda cilde parlaklık veriyor . Parlaklık canlılık anında gözle görülür düzeyde . kokusu da çok güzel sanki portakal mandalina turunçlardan krem yapmışım da sürüyormuşum gibi . Ben beğendim tavsiye ederim.
C vitaminin cilt için ne kadar elzem olduğunu hepimiz biliyoruz.paketi açtığımda baya yoğun bir krem ile karşılaştım ürünün orjinalini araştırdığımda ise ampul şeklinde satıldığını gördüm.ampul şeklinde olması ürünün korunması açısından daha güzel.urunu tek gece kullanabildim ve sabah kalktığımda parlak bir cilt ile uyandım.c vitamini cilde hassasiyet verdiğinden gece kullandım.cildim hemen emdi.agir bir yapısı yoktu.ben memnun kaldim
Hayatımda ilk defa bu yapıda bir krem kullandım. Nasıl anlatsam bilmiyorum sanki su kremsi yapıya getirilmiş gibi yüze sürülünce bir gıcır yıkanmış his veriyor diğer kremlerin yaptığı yapışkan emilmesini beklerken oluşan o his oluşmuyor ve sonrasında pürüzsüz bir cilt hissediyorsunuz . Bayıldım tek eksisi sanki portakallı bulaşık deterjanı gibi koktu bana onun dışında rahat edici bir durum yaşamadım.
Ürünü ilk defa denemiş olmama rağmen beğendim ama tafsiye edermiyim bilmiyorum bu tarz ürünlerin devamlı kullanılmasını gerektiğini düşünüyorum bize bi tane tek kullanımşık ürün gönderildi cildimi pürüzsüzleştirdi nem kazandırdı bunlar çok güzel ama tafsiye edip edemiyceğim yönünde kimseyi yanıltmak istemem uzun süre kullanım daha iyi ve faydalı olacağını düşünüyorum ama ilk gözlenimimde ürün başarılı
Ürün cildimde çok güzel emildi. Gayet yeterli bir nemlendirme sağladı. Karma cildimde çok memnun kaldım. Kuru ciltlerde nasıl olur bilmiyorum açıkçası benim için yeterliydi nemi ve verdiği aydınlık. Satın almayı düşünürüm. Fiyatı da ulaşılabilir. Yalnız uzun vadeli etkisi için daha uzun kullanmak gerekli sadece nem ve aydınlık görüntü üzerine yorum yapabiliyorum.
Cildim için aradığım ürün budur diyeblırm. Tabi fyat olarakta ekonomikse. Hıc duymadıgım ve denemedigım bir urundu. Banyo sonrası gece uyguladım hatta yogun bı kıvam oldugu ıcın numuneyi 2 gün kullanabilme şansım oldu. 3. Gun cildim gercekten farkedılır bır neme sahipti. Ozellıkle kış ıcın aranılır bir urun diyeblırm.
Ürünün ciltte yağlılık hissi bırakmaması harika. Çok rahat sürülüyor cilt hemen emiyor. Bunun dışında kokusunu da çok çok beğendim. Kremi sürer sürmez cildimin hava aldığını hissettim. Çok fresh. Kokusuyla temizlik hissi veriyor. Satın alabileceğim bir ürün. içeriği de oldukça faydalı
Cumartesi sabah cilt bakimima eslik etti. Ilk kullanimda boyle etki etmesini beklememistim. Sürmeden önce cildim normalden de kuru ve gergindi yikama jelinden dolayi. Asiyi iyi geldi ve saatlerce nemli ve parlak kaldi yuzum. O gerginlik hissi kayboldu. Aninda etkisini gösteren ürünleri seviyorum.
yüz temizledikten sonra uyguladım ve çok güzel yumuşacık yapıo yağlılık hissi vermiyor kullanımdan sonra bi canlılık katıyor cilde 1-ipeksi yumuşaklık 2-yağlılık hissi görüntüsü vermiyor 3-cilt temizliğinden sonra güzel nemlendirme 4-canlılık tek şase de çok memnun kaldım devamını istemsizce alabileceğiniz bi ürün


