Bioten Skin Moisture 24h Moisturizing Gel Cream
Kuru/Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Yüz Kremi
%93 doğal kökenli içeriği sayesinde cildinize 24 saate kadar etkili ve uzun süreli nemlendirme sağlamaya yardım ederek, cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar. Cildinize su dokunuşu hissi veren yenilikçi jel krem formülü, kuru ve hassas ciltlerin kuruluğa karşı korunmasına yardımcı olurken içeriğindeki %100 Safran ile cildin pürüzsüz ve esnek bir görünüm kazanmasına katkıda bulunur. İçerdiği prebiyotikler, cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olur.
HYDRO NUTRIENT 24H, cildin nemini 24 saate kadar uzatan nemlendirme sunar.
Nasıl kullanılır?
Kullanım Şekli: Her sabah ve akşam temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine, göz çevresini hariç tutarak uygulayınız. 20-35 yaş arası kullanılması önerilir.
Puan dağılımı
Nemlendirme özelliğini beğendim güzel bir ürün ama çok az 1 tane geldi bi kaç gün kullansam daha iyi anlayabilirdim
Çok beğendim tekrar almak istiyorum
Yaşlılık hissi vermemesini beğendim
Öncelikle ürünün vegan olması bana göre en önemli özelliklerinden biri. Benim cildim kuru ve hassastır. Kızarıklık ve tahriş oluşmadi. Diğer nemlendiricileri kullandığında hemen emilir ve kaybolurdu ama biotende uzun süreli nemlilik hissi sürdü. İçeriği %93 doğal, bu da ayrı bir artısı oldu. Sürdükten sonra yağlı his bırakmıyor, yumuşak bir cilt ortaya çıkıyor.
Bir ürün alırken aileme ve çevreme tek tavsiyem hayvanlar üzerinde test yapılmamış ürünler almasıdır. Ve denebunu ailesine ve bioten markasına böyle bir ürün gönderip insanlar üstünde farkındalık yarattıkları için çok teşekkür ederim. Günlük rutin olarak krem kullanıp cilt temizliği yaptığım için ürünün 24 saat nemlendirme özelliğini daha göremedim çünkü o kadar zamana fırsat vermiyorum malesef. Evet çok güzel yağlandırmadan nemlendiren ve tekrar tekrar kullanmama gerek kalmayan bir krem. Kokusu gayet hoş ve ferah. Cildim de ışıl ışıl bir görüntü bıraktı. Sivilce veya alerji durumu yapmadı bende. Zaten içeriğinin doğal olması nedeniyle böyle bir problem beklemiyordum ve hatta yüzümdeki birkaç sivilceye de herhangi bir zararı olmadı.
Öncelikle ürünün hayvanlar üzerinde test edilmemesi çok önemli bir özellik. Ürün merakla beklediğim bir üründü çünkü cildim çok kuru, hassas, alerjik, ve sivilceye çok meyilli. Cildime sürdüğümde en büyük korkum sivilce yapmasıydı çünkü kullandığım ürüne cildim alışana kadar sivilceler çıkamaya devam ederdi. Öncelikle ürün cillte ağırlık, yağlılık hissi yada yeterince nem alamama durumu kesinlikle yapmadı. Direk emilen bir özelliği var. Kuru ciltliler çok iyi bilir ki yağlı bir krem kullandığında bir kaç saat sonra cilt çok fazla yağlanmaya başlar, ama bu ürün cildimi yağlandırmadı ve ikinci sefer sürmeme de gerek kalmadı. Kokusu çok hoşuma gitti. İçeriğinin doğal kökenli ve ciltte pütürlük oluşturmaması cabası ♥️
Cildim çok yağlı sivilcelerim çok fazlaydı. Sivilce tedavisi görüyorum. Aldığım tedavi yüzümü kupkuru yapıp soyuyor. Bu yüzden iyi bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı. İlk denememde gözle görülür kuruluktan dolayı olan soyulmalarımı yatıştırtı. Ve hatta yüz gerginliğim gitti. Artık devamlı kullanacağım bir ürün olacak. Çünkü bu kuruluğu anca bu ürün götürür. İnternetten sipariş verdim tekrardan. Çok teşekkür ederim beni bu zor zamanda bu ürünle mutlu ettiğiniz için. Gerginlikten kuruluktan yüzüm gülerken bile acıyordu. Gülümsememe sebep oldunuz ne acı var ne gerginlik var nemlendirmesi mükemmel alın aldırın bu ürünü.
jel yapıda olmasını sevdim. İlk sürdüğünüzde yapış yapış olabiliyor ama hızlı emildiği için sonrasında rahatsız etmedi ben. Karmadan yağlıya dönük ciltlerin seveceği bir ürün. Günlük nem ihtiyacını karşılıyor ancak kuru ciltliler sevmez. Benim karma bir cildim var, kış aylarında karmadan kuruya dönük oluyor ve gerçekten ilk kullanımda cildimdeki rahatlamayı hissetim uzun vadede etkisi nasıl olur bilemem ama ilk etki başarılı. İçerdiği prebiyotiklerle cildin florasının dengede kalmasına yardımcı olmasını ve sağlıklı görünümünü desteklemesini beğendim. Yağlılık hissi vermeden cilde pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağliyor.
Gayet güzel nemlendiriyor cildi öyle sürdükten sonrada ıslak ıslak kalmıyor saatlerce ve yapış yapış da bir dokusu yok o yüzden cildi hiç rahatsız etmiyor Cildim hassas olduğu için ilk basta denerken tereddüt etmiştim acaba bir şey olur mu diye ama hiçbir rahatsızlık kızarıklık olmadı cildimde ayrıca hoş bir kokusu da var ürünün uzun kullanımında nasıl farklılıklar olur bilemiyorum benim ürün hakkında ki ilk izlenimim ama yumuşacık pamuk gibi bir cildiniz olmasını istiyorsanız tavsiye ederim
Soğuk kış günleri geldigi zaman yüzümde herzaman kuruluk oluşur ve bu his beni herzaman rahatsız ederdi. Bioten skin moisture gel kremini daha ilk kullanımda farkını hissettirdi. Yüzümdeki kuruluğu gidererek pürüzsüz ve ipeksi yumuşaklığa kavuşturdu. Yüzde normal nemlendirici kremler gibi asla yağlılık hissi bırakmıyor, bu yönüyle muhteşem bir ürün. Cildi oldukça sağlıklı gösteren bir ürün. Cildimde sivilce, yağlanma, yanma ve kızarıklık gibi bir sorun oluşturmadı. Gönül rahatlığıyla kullanabileceğim bir ürün.


