Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bionnex Perfederm Yoğun El Bakım Kremi
amazon-image
Bionnex Perfederm Yoğun El Bakım Kremi

Bionnex Perfederm Yoğun El Bakım Kremi

Bionnex 
  4.54  (558 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Doğal badem yağı ve avokado içeren özel formülasyonu sayesinde cildi besleyip yeniden yapılandırırken, zayıf tırnakları besler, tırnak etlerini yumuşatır. 
  • Cilde derinlemesine nüfuz eden mineraller, uzun süreli bakım sağlar. 
  • En kuru ve çatlamış ciltleri bile yumuşatarak koruma tabakasını güçlendirir. 
  • Tüm cilt tipleri için uygundur. 
  • Paraben içermez.

Nasıl Kullanılır?

İhtiyaç duyulduğu sıklıkta kullanılabilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%28
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebru K.
Ebru K. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün anında ellerimi yumuşatmasını beğendim. Özellikle kış aylarında güzel bir bakım ürünü olacağını düşünüyorum. Kokusunu çok beğenmedim. Maalesef ellerimde yağlı bir his bıraktı. Parabensiz olması artı puan. Türkçe açıklama kısmında anti-aging olduğu belirtilmiş ancak İngilizce kısmında böyle bir açıklama yok. Sadece intensive hand cream yazıyor. Bunun da yanıltıcı olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça Ö.
Ayça Ö. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biz kadınların çantalarının demirbaşıdır el kremi hele ki pandemi sürecinde dezenfektanlardan sürekli yıkamaktan yaşlanmış ellerime ilaç gibi geldi. Yoğun gibi görünen yağlı bir his barakmayıp çabuk emilen bir ürün tırnak kenarlarını da gayet güzel nemlendiriyor kokusunu da sevdim. Başarısını da üre bazlı oluşuna bağlıyorum bunun yanında parabensiz oluşu da harika ben kokusuz olmasinı da tercih ederdim ama rahatsız da etmiyor hafif yumuşak bir kokusu var boyutu ve ambalajı çanta için uygun ve uzun süre kullanılabilecek gramajda kapağının çıt çıtlı olması çok daha kullanışlı olurdu sadece
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel. Ele sürüldüğü gibi çok güzel dağılım ve emilim sağlıyor. Herhangi bir yağlılık hissi bırakmıyor. Benim ellerim çok aşırı terliyor normalde krem sürünce daha da kötüleşiyor ama bu üründe bununla karşılaşmadım açıkçası bu durumdan çok memnunum ve bu ürünü rahatlıkla kullanıp tanıdığım herkese tavsiye edeceğim. Bu arada kokusuna bayıldımmm...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fehime T.
Fehime T. · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Geldiği günden beri kullanıyorum. Kesinlikle etkisini ilk kullanımda gösteren bir ürün. Yapısını ve etkisini çok beğendim. Özellikle bu dönemde fazla dezenfektan kullanımı sebebiyle ellerin iyi bir bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bu ürün gereken bakımı fazlasıyla sağlıyor. Çantamdan ayırmıyorum. Bittikçe alacağım ürünler arasına girdi bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge A.
Bilge A. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
B-A-Y-I-L-D-I-M. Tek kelimeyle harika bir krem. Daha önce bionnex markasını duymuştum ama bu kremi deneme fırsatım olmamıştı. Denebunu sayesinde piyasa fiyatından çok çok düşük bir ücretle aldım. Kremin yapısı çok güzel sürdüğünüzde sizi rahatsız etmiyor, çok hızlı emiliyor. Üstelik aşırı iyi nemlendiriyor. Kokusu zaten muhteşem. Bu bittiğinde de tekrar tekrar bu kremi alacağıma eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna Ç.
Berna Ç. · 29 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ürün Simdi kolonya, dezenfektan kullanmak ve sik sik ellerimizi yıkamak zorunda kaldığımız için ellerimiz hemen kuruyor. Ancak bu ürünü daha ilk denemede kullandığımda sonucu cok iyi fark ettim. Nohut kadar sık ellerine iyice yedir. Harika sonuc! Bayildim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 32 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim aşırı kuru ve şehir olarak nemin az olduğu yerde yaşadığım için daha da kuruma yapıyordu. Bionmexin perfederm yoğun el bakım kremi benim için mucize gibi oldu. Cildi kuru olanlara hazır kış ayına girmişken şiddetle tavsiye ederim. Teşekkürler denebunu ailesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu G.
Burcu G. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç denemediğim bir üründü. İlk kullandığım andan itibaren o muhteşem kokusu ve anında etkisi beni mutlu etti. Sürdüğüm anda ellerim yumuşacık pamuk gibi oldu. Kuru bir cilde sahip olduğum için birçok el kremi denedim. Ama açıkçası hiçbiri bu kadar hızlı etki etmemişti. Gerçekten en iyi el kremi diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DENİZ A.
Deni̇z A. · 49 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
El bakımı benim için çok önemli. Gerek ev işleri gerekse pandemi döneminde ellerimiz sürekli su ve sabunla temas halinde. Bu da ellerimizin pH ve mikrobiyatasında bozulmalara neden oluyor. Nem dengesinin sağlanmasında bu ürün bana çok iyi geldi. Uzun süre etkisini sürdürdüğünü gördüm. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya K.
Hülya K. · 41 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soğuk günlerin yumusacik kurtaricisi :) ellerimizi dezenfektan ve kolonya ile mahvettigimiz bu gunlerde onlara verecegimiz en guzel hediye bu krem. Evden cikmadan suruyorum uzerine kolonya da sıksam yumusakligi uzun sure devam ediyor. Parfum kokusu da guzel. Canta boy olmasi ideal. Kreminiz her zaman yaninizda
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.