Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioderma Sébium Pore Refiner 15 ml
amazon-image
Bioderma Sébium Pore Refiner 15 ml

Bioderma Sébium Pore Refiner 15 ml

Bioderma  · www.bioderma.com.tr
  4.52  (368 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Karma ve yağlı ciltler için gözenek sıkılaştırıcı nemlendirici bakım kremi. Cildin yağ dengesini düzenlemeye, içeriğindeki agarik asit sayesinde gözeneklerin küçülmesine ve sıkılaşmasına yardımcı olur. Salisilik asit sayesinde ciltte soyucu etki sağlayarak gözenek görünümünün azalmasına ve cildin pürüzsüzleşmesine destek olur. Fluidactiv™ patenti sayesinde cildin sebum (yağ) kalitesini yeniden düzenler ve aknelere sebep olan gözeneklerin tıkanmasını önlemeye destek olur. Matlaştırıcı pudralar sayesinde ciltteki fazla yağlanma nedeniyle oluşan parlama problemine karşı etki gösterir. Cildi derinlemesine nemlendirir. Akışkan dokusu sayesinde cilt tarafından kolayca emilir.


Nasıl Kullanılır?

Sébium Foaming Gel ya da Sébium H2O ile önceden temizlenmiş yüz bölgesine günde 1 veya 2 kez sabah ve/veya akşam uygulanabilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%26
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep G.
Zeynep G. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yeni kullanmaya başladım ve denebunu sayesinde tanıştığım bir ürün. Heralde hep de kullanmaya devam edeceğim. Düzenli kullanımlarda gözeneklerde küçülme yaptığını duymuştum. Bende ürünü bu sebeble kullanmaya başladım. Yeni denemeye başladım şu ana kadar ki tecrübeme göre bıraktığı his güzel ve gerçekten işe yaramaya başladığını ilk kullanımlarda dahi hissediyorsunuz. Gözenek küçültmek isteyen herkese tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruken G.
Ruken G. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce gördüğüm duyduğum bir üründü, ne zaman almaya niyetlensem elim yine global versiyonuna gidiyordu. Denebunu da görünce hemen alıp denemek istedim ve çok çok beğendim 😍. 5 gündür kullanıyorum aşırı güzel bir yapısı var ve yüz ile hemen bütünleşiyor. Yüzümde bıraktığı kadifemsi yumuşaklık çok hoşuma gitti kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu artık. Teşekkür ederim Denebunu ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin G.
Aylin G. · 31 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cildimi yağlandırmadan nemlendirip yumuşacık yaptı. Yaklaşık bir haftadır düzenli kullanıyorum ve gözeneklerimin büyüklüğünde bir azalma hissediyorum. Cildim karma yapılı olduğu için dönüşümlü olarak bir kaç nemlendirici kullanıyorum. Artık bir tanesidi de bioderma sebium pore rafiner 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin Y.
Nesrin Y. · 33 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın birçok ürününü kullanmistim daha önce ama bu kremi ilk kez denedim temiz cildime uyguladiktan bir süre sonra ciltte ölü deriyi arındıriyor birkaç kullanımdan sonra ciltte yumuşak bir his bırakıyor ciltte temiz bir görünüm bırakıyor memnun kaldigim ürünler arasında artık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk önce yikama jeli ardindan propolis serumu sonrasinda bu nemlendiriciyi kullanıyorum cildim pamuk gibi oluyor. Sivilcelerim olmasına rağmen puruzsuzluk hissediyorum elimi yüzümde gezdirince. Genel olarak sevdim nemlendirmesi iyi ve yağlanmayi çok güzel alıyor parlama yapmıyor güzel sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulin G.
Fulin G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt tipim karma ve gözeneklerim oldukça geniş. Gün içinde t bölgem sürekli yağlanıyor. Bu ürün hem cildimi nemlendiriyor hem de yağlanmayı kontrol altına alıyor. Cildimde ağırlık yapmadı. Yapış yapış his bırakmadı. Gözeneklerimi düzenli kullanımda daha da küçülteceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nida C.
Nida C. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Minicikti ama baya yetti hemen yenisini sipariş edicem benim cildime çok iyi geldi. Mat yapıyor yağlı cildimi kadifemsi duruyor gözenekleri sıkılaştırıyor denebunu senden aldığım en güzel kutu buydu umarım tekrar gelir teşekkür ederim bu ürünü keşfetmemi sağladığın için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan G.
Neslihan G. · 50 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 15 yaşında ergenlik çağındaki kızım için aldım. Sivilce sorunu bulunmakta. Ürünü yüzünü temizledikten sonra düzenli bir şekilde kullandı. Cildinde yağlanma yapmadı ve mevcut yağlanmayıda durdurdu diyebilirim. Nemlendirme konusunda bizim için sınıfı geçti. Hem neme doymuş hemde yumuşacık bir cilt.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 34 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle bi kaç gün deneyip o şekilde yazmak istedim iyiki bu ürünle tanışmışım uzun vadeli kullanımda saha da etkili olacağını düşünüyorum cildime aşırı iyi geldi set olarak sabah akşam uyguladım bundan sonra sürekli kullanacaklarım arasındalar deneme imkani verdiğiniz için çok teşekkürler denebunu ailesi ve bioderma ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü birkaç gündür deniyorum kokusu çok güzel 😍 uzun zamandır kullandığım marka resmen bulaşık deterjanı kokusu veriyordu😬 efsane bir ürün yüzümü hiç kurutmadı 🤩 ve alerjik bir etkisi olmadı ☝🏻 genel olarak memnun kaldım ve fiyatı diğer temizleyicilere göre çok daha uygun olduğundan tercih edilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.