Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioderma Atoderm Duş Yağı
amazon-image
Bioderma Atoderm Duş Yağı

Bioderma Atoderm Duş Yağı

Bioderma  · www.bioderma.com.tr
  4.48  (1288 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Formülündeki Skin Barrier TherapyTM patenti sayesinde yoğun cilt kurluğuna neden olan dış etkenlerin ciltte tutunmasını ve çoğalmasını önlemeye yardımcı olur.

  • Duş esnasında cildi arındırır, anında konfor sağlar.
  • 24 saat nemlendirme sağlar.
  • Besleyici etki sunar.
  • Kurumuş cildi yatıştırır ve korur.
  • Kuruluktan kaynaklı gerginlik ve kaşıntı hissinin giderilmesine yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%22
%9
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

tuğba i.
Tuğba I. · 42 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü atopik ciltli yeğenim için sürekli alıyordum zaten. Çok memnunduk. Pul pul olan cildine çok iyi geldi. Bu durumdan muzdarip arkadaşlarıma da tavsiye etmiştim ve memnun kalmışlardı. Kendim kullanmamıştım. Paketten çıkan ürünü kullandım. Yağ formunda olduğu için köpürmesi az olur diye bekliyordum ancak öyle olmadı. Gayet güzel köpürdü. Diğer duş jellerine gibi yağlı bir his bırakmadan çok çabuk durulandı. Duş sonrası nemli bir his bıraktı. Çok beğendim kuru ciltli herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nigar y.
Nigar Y. · 47 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildim çok kuru olduğu için özellikle bu kış dönemlerinde kuruma daha çok olduğu için biçok markanın duş yağını denedim. Bioderma atoderm duş yağını denedim ve çok memnun kaldım uzun süren etkisi ve kremiyle birlikte kullanınca çok daha iyi bir sonuç aldım yağlı ve yapış yapış bir görüntüsünün olmamasıda çok iyi kesinlikle tavsiye ediyorum ilk fırsatta da almayı düşünüyorum. teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilgehan T.
Bilgehan T. · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızımın cildi atopik olduğu için 2 yaşındayken doktor tavsiyesiyle bu ürünü kullanmıştık ancak kendimde deneyimlememiştim. Kendi cildim de kuru olduğu için ürünü yüzümde denedim. Özellikle makyaj öncesi ve bakım sonrası nemi cilde sabitlemek için iyi performans gösterdi. Sonrasında tekrar nemlendirici kullanmaya gerek kalmıyor, makyaj bazının ardından makyaja geçebildim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine T.
Emine T. · 56 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürürnün yüz içinde kullanılabilir olması mükemmel olmuş ve aynı zamanda göz yakmıyor. Makyaj çıkarma etkisini beğendim. Kokusu da güzel ve ince yapılı olmasını beğendim. İlerleyen zamanda büyük boyunu almayı düşünüyorum. Büyük bir yenilik bence ayrıca çocuklarınkullanımına da uygun olması çok büyük bir artı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten de çok güzel nemlendiriyor benim her duştan sonra bacaklarım kollarım kupkuru ve gergin olur bu ürünle yaptığım duştan sonra gerçekten de kuruluk yoktu gerginlik yine de biraz vardı üstüne bebek yağı sürmem gerekti ama yoğun ölçüde azalmıştı duştan sonra yaşadığım kuruluk ürünü çok beğendim ve kesinlikle öneririm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma Ş.
Esma Ş. · 26 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İki ürününde nemlendirme özelliğine bayıllldııımmm. Cildim çok kuru olduğu mükemmel geldi. Ayrıca piyasada uygun fiyatlı bu derecede nemlendiren yağ ve yüz kremine hiç rastlamamıştım mutalakaa alıcam ileride. <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem Y.
Ecem Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biodermanın kuru ciltler için olan yüz ile ilgili neredeyse tüm ürünlerini kullandım ve kullanmaya devam ediyorum. Çok memnunum ve bu ürünü de severek kullandım. Vücudum hemen emdi yağlı bir his bırakmadı ve nemlendirdiğini hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Belgin B.
Belgin B. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim aşırı kuru bir cilde sahip yazın nemlendirici ve güneş kremi kullanmadan dışarı çıkamam ama bu üründe 1 kere kullandım 2 gün cildim yumuşacık gezdim ve bu kutuda çıkan en en en iyisi buydu mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye A.
Sümeyye A. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım en iyi yağlardan zaten genel olarak hep bioderma kullandığım için cilt tipimede çok uygu çok kolay emiliyor ve duruladıktan sonra yapışkanlı yaşlılık hissi bırakmıyor nemlendirmesi de çok iyi çok memnun kaldığım bir ürün teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse T.
Buse T. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım! Sadece yüzüm için kullandım ve inanılmaz gözenek küçültüyor. Cildim çok kuru ve gözenekli fakat duştan sonra nemlendirisini de sürdüğümde çok şaşırdım baya sıkılaşmıştı cildim. Memnun kaldım, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.