Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi-badge
amazon-image Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi-badge
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi

Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi

Bepanthol  · www.bepanthol.com.tr
  4.69  (3066 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi prebiyotikli özel formülüyle hassas ciltleri uzun süre rahatlatır. Cildin koruyucusu olan mikroflorayı destekler ve içeriğinde bulunan zeytinyağı, seabuckthorn yağı, B3 vitamini ve Provitamin B5 ile cildin sahip olduğu bariyerin uzun süreli korunmasını sağlar. 24 saate kadar uzun ve derin nemlendirme sağlar. Bebeklerde ve çocuklarda kullanımı uygun olup, koruyucu, renklendirici ve parfüm içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Beyza E.
Beyza E. · 37 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun kolay emiliyor kasinti hassasiyet hissini biraz olsun onleyebiliyor.epilasyon sonrasi tahriste cok iyi degil ama urunun vaadleri arasinda bu yok.yabanci versiyonundaki aciklamalarda yuz icin de kullanima uygun oldugu belirtiliyor.ancak turkce aciklamada sadece vucut kremi yaziyor.urunu yuzumde de kullandim.sonuc gayet tatmin ediciydi.bunu neden turkcesinde belirtilmedigine bir anlam veremedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kesinlikle almayı düşünüyorum. İçeriği temiz olan ve uygun fiyatlı vücut nemlendiricisi neredeyse hiç yok. Bu nedenle alırım. Bence nemlendirme olarak olağanüstü değil ama dediğim gibi içeriğinin temiz olması çok daha önemli. Bir de nemlendirici de katlanamadığım bir diğer hususu yoğun yapılı olması ve hemen emilmemesi. Temiz içerikli bile olsa hemen emilmiyor olsa kesinlikle almazdım. Ama bu ürün hızlıca emiliyor. bu nedenle sevdim bu ürünü :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba S.
Tuğba S. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
VUCUDUMDAKİ NEMLENDİRMEYE BAYILDIM. MAKYAJIMI YAPMADAN ÖNCE BAZ OLARAK KULLANIYORUM. MAKYAJIMIN KUSMASINI ENGELLİYOR. TÜM GÜN NEM SAĞLIYOR. HIZLI EMİLİYOR. KOKU VE PARFÜM YOK. İÇERİĞİ ÇOK İYİ. DOĞAL YAĞLARDAN OLUŞUYOR FAKAT YAĞLILIK HİSSİ BIRAKMADAN ÇOK TATLI BİR NEMLENDİRMESİ VAR. AYRICA GRAMAJI ÇOK BÜYÜK. RAHAT RAHAT KULLANILABİLİR. ÜRÜNÜ ÇOK SEVDİM. ALIRIM TAVSİYE EDERİM. CİLDİMİ BENDEN İYİ DÜŞÜNDÜĞÜ İÇİN TEŞEKKÜRLER BEPANTHOL :) TEŞEKKÜRLER DENEBUNU AİLESİ
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Y.
Gülşah Y. · 42 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü hakikaten çok beğendim. Zaten yukarıdaki birçok madde neden sevdiğimi açıklıyor. Ambalajını hafif ve yumuşak buldum. Ambalajının içindeki ürünün neredeyse tamamını kullanmak mümkün olur. Bükme ve sıkma ile. Pompalı ambalajlarda bu pek mümkün olmuyor. Ben banyodan hemen sonra kullanmayı tercih ediyorum. Çünkü banyo sonrası cildim kabuklanacak kadar çok kuruyor ;bu da yaşadığım yerin iklimi ve suyundan. Bir sonraki duşa kadar da gayet iyi nemlendiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Songül Ş.
Songül Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerek içeriği gerek yapısı ve nemlendirşi olsun her yanıyla güvenilir benim için. Bu ürün gelmeden öncede kullanıyordum gönül rahatlığıyla. Küçük çocuklarda dahi kullanabilme güvenilirliği ile herkese her yaşa hitap ediyor. Tavsiye edeceğim bir ürün kesinlikle. Özellikle kış ayları için mükemmel.Kuruyan ve acıyan sivilcelerime dahi çok iyi geliyor ve yatıştırıyor. Bacaklarım ise kuruluktan soyuluyor pul pul dökülüyor. Bunada iyi geleceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu B.
Cansu B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak hassas cildim için etkili oldu. cildim genel olarak yağlı ve sivilce problemi yaşatmadı. ürünün kokusuz olması güzel. kozmetik bir krem değilde daha çok merhem tarzı bir yapısı var. yüzümdeki bazı yaralar için faydalı da oldu. daha önce de başka bir modelini de kullanmıştım. gayet başarılı bir krem.. büyük boyutu içinde teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ü.
Eda Ü. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bepanthol'ün el ve vücut kremlerini kullanıyorum. Fakat probiyotik etkili kreminden haberdar değildim. Bu çok hoşuma gitti. ciddi anlamda etkili olduğunu düşünüyorum. Kullanalım birkaç oldu ama belli ediyor. Sabah ve akşam yüzümü yikadiktan sonra yüzüme,ellerime, ve bacaklarima kullanıyorum pamuk gibi oluyor. Teşekkürler Bepanthol 💗💗💗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansunaz Ç.
Cansunaz Ç. · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle marka konusunda tutucu birisiyim, sevdiğim ürünleri kolay kolay değiştirmem fakat bu ürüne tutuldum. Kuru cildimi yaglandirmadan saglikli bir sekilde nemlendirdi ve güzel bir görünüm verdi. Diğer kremlerden dolayi o kadar cok parfüm kokusuna alışmışım ki, koku gelmeyince garipsedim bile. Kesinlikle alınması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEÇİL A.
Seçi̇l A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yıllar önce bepanthen kullanırdım sonra neden bilmiyorum bıraktım ancak bu ürünle beraber bundan sonra kullanacağım tek vücut nemlendiricisi bu olabilir. yapısı çok güzel ne kadar sürersem süreyim hemen emiliyor cildimde yağlı bir his bırakmıyor. özellikle banyodan sonra sürüyorum ve cildim yumuşacık oluyor. herkese kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma K.
Selma K. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün tek kelimeyle mükemmel! kokusuz, renksiz ve koruyucu icermemesi benim gibi bebeği olan annelerin onceliği oldu artık. sadece bebegime degil kendim icinde bunlara oncelik verir oldum. nem vermesi ile kış aylarında kuruyan cildime derman oldu. içeriğinde doğal yaglar olması ise baska tartısılmaz bir guzelliği. kesinlikle tavsiye ediyorum.!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.