Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi
amazon-image
Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi

Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi

Bepanthol  · www.bepanthol.com.tr
  4.77  (1615 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Zamanla, diz, topuk ve dirsek gibi belirli cilt bölgeleri dış etkenlere bağlı olarak yıpranabilir. Özellikle bu bölgelerde cildin su içeriği azalır ve bu bölgelerdeki nem oranı cildin normal nem oranı olan %10-20 aralığının altına düşer. Cildin kaybettiği nemi geri kazandırmak için bu bölgelerin yoğun şekilde nemlendirilmeye ihtiyacı vardır. Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemi yumuşak ve konsantre dokusuyla yoğun nemlendirme sağlayarak nem kaybını engeller.

Nasıl Kullanılır?

  1. Merhemi, kuru cilt bölgelerinize az miktarda sürün.
  2. Emilinceye kadar yumuşak hareketlerle cildinize yedirin.

Merhemi günde bir ya da iki kez sürebilirsiniz. Kuru cilt bölgelerinin nemlendirilmesi için kullanımı uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%15
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Barış B.
Barış B. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım bu ürüne. En güzel yanı nemlendirici ve parlatıcı arasındaki farkı kavrayanların elinden çıkmış olması. Nemlendirip yumuşatıyor dudakların rengini canlandırıyor ancak partlatmıyor ki adının hakkını verdiğinin göstergesi. Bu bir dudak kremi. Kesinlikle çok güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra H.
Büşra H. · 27 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı kurumuş ve yıpratınmış bir cildi onarıp taptaze bir cilt meydana getirmiş olması ve kışın kuruyan cildime çok iyi geldi. Yumuşak bir cilt ve kokusu harika nemlendirici özelliği gayet başarılı çok memnun kaldım bayıla bayıla kullanıyorum herkese tavsiye ederim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Kevser C.
Hilal Kevser C. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kışın başlamasıyla birlikte ellerim çatlar ve ilkbahara kadar bu böyle devam eder. 2 sene önce bir arkadaşımın tavsiyesiyle Bepanthol Onarıcı Bakım Merhemini denedim ve o günden beri kullanıyorum. Birkaç günde ellerimdeki kuruluğu giderdi ve çatlaklar normale döndü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
iskalen t.
Iskalen T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süre sivilcelerim ve izleri için tedavi gördüm. Cildim o kadar incelmiştiki soğuk yüzünden egzama oldum ve hergün kanıyordu ellerim. Bu süreçte kullandığım tek kremdi. Artık en ufak bir iz bile kalmadı. Hücre yenilemesi ve onarıcı özelliği inanılmaz derecede başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Ş.
Gözde Ş. · 40 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün beğeni ortalamasını düşürmesini istemediğimden yüksek puan verdim. bepantholun diğer tüm ürünlerini beğenerek kullanıyorum. yüzüm normalden karmaya olduğu için kuruma ve pullanma gibi problemlerim olmadığından dolayı benim satın alıp kullanabileceğim bir ürün değil. ama kuru ciltlilere tavsiye edebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayse E.
Ayse E. · 42 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Onarıcı bakim kremini daha onceden de satın alıp kullanmıştım. Kış aylarında cantamdan eksik etmediğim bir krem. Parmaklarimin kenarları hep soyuluyor ve kabuk tutuyor bu ürünü kullandigim zaman düzeliyor. Cizikler kabuklar artık dert değil, anti scar jeliin bi tık alt kremi sanırım günlük kullanım için olanı bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ş.
Yağmur Ş. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü özellikle yaz aylarında denizde kumdan ve taştan dolayı yıpranan ayaklarım için kullandım.Daha ilk kullanımla bile yumuşaklığını hissettim. Ve yoğun oluşundan dolayı minicik alıp uygulasanız bile etkisini görebiliyorsunuz. Eski topuklarınıza ve dizlerinize kavuşmak için kullanın derim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ö.
Tuğba Ö. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vücuttaki kuru yerleri, (özellikle diz, dirsek,dudak) anında yumuşatan, beni kendine aşık etmiş bir ürün. Dudağınıza gece uygularsanız, sabah yumuş yumuş dudaklarla uyanırsınız. Duştan sonra da kullanima uygun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan Ş.
Aydan Ş. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bepantholun ürünlerini çok beğenerek kullanıyorum. Bakım merhemini dirseklerime uyguladım ve bir kaç kez denememe rağmen faydasını gördüm. Cildimin nemlendiğini ve daha kuruluğun azaldığını fark ettim. Kesinlikle öneriririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
kübra f.
Kübra F. · 34 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce fiyatından dolayı kullanma fırsatı bulamamıştım. Ama burada uygun fiyata bulunca kaçırmak istemedim ve kesinlikle ürün çok iyi, çok memnun kaldım. Tavsiye ediyorum. Nem sadece kış aylarında değil, gündelik bakımda da ihtiyaç. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.