Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bebivita Elma Püresi
amazon-image
Bebivita Elma Püresi

Bebivita Elma Püresi

Bebivita  · www.bebivita.com.tr
  4.52  (5038 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • 4. aydan itibaren kullanıma uygundur.
  • İlave şeker içermemektedir. Şeker içeriği meyvelerden gelmektedir. 
  • Ek gıda döneminde C vitamini alımı bakımından destek sağlar.
  • Kavanoz mamaları hava almayacak şekilde vakum altında kapatılarak ısıl işleme (pastorizasyon) tabi tutulduğu için hiçbir katkı ve koruyucu madde içermeden son kullanma tarihine kadar tazeliğini korur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%16
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mustafa T.
Mustafa T. · 31 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kardesimim kizi icin denedik normalde boyle tatlari sevmiyor bayilarak yedi tabiki sekerini dogal meyvedrn almis olmadi bizim icin cok onemli günümüzde 1 kasik ketcaptan bile 4 adet küp seker aldigimizi düşünürsek dogal sekere olan yönelme her yönde olmali tesekkurler bebivita
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ruken B.
Ruken B. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebegim 6 aylik yeni yeni ek gıdaya başladık ara ögunlerde ne versem diye düşünüyordum ki bebivitanin bu güzel elma puresi üstüne denk geldi bebegim bir oturusta bitirdi tadi çok güzel tek çeşit meyve sunuyor oluşu harika şekersiz olmasi ve koruyucu madde barindirmayan bir öğün oldu. Artik favorimiz bebivita teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin K.
Esin K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elma püresi tadında olması hem küçük çocukların hemde yetişkin bireylerin çok rahatlıkla kullanabilrcegi bir püre icin de şeker bulunmaması kendi doğal elmanın tadının olması yumuşak pürüssüz bir doku ile ağızda çok hoş bir tat bırakarak hem besleyici hemde vitaminli olmuş. Gönül rahatlığı ile kullanılabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya B.
Hülya B. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında bu tarz ürünler almıştım.özellikle dışardayken yada bir yere gıttığimde çantaya atıp çıkıyorum kurtarıcım oluyor. Bu markayı denememiştim. Bu ürünün içeriğinde koruyucu renklendirici yok. Anne olunca daha çok dikkat ediyoruz içeriğe o yuzden beğendim diğer çeşitlerindende aldım. Hem lezzetli hem pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pinar D.
Pinar D. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı güzel ama ben bebeklere pek hazır gıdalar vermiyorum . Tavsiye de etmiyorum . Prensip olarak kesinlikle yanlış anlamayın. Diğer gelen ürünlerin ürün yorumlarını yapamadım sistem izin vermedi . Bana verilen süre içersinde sistem izin verirse tamamlamaya çalışacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
bahar y.
Bahar Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bebeğim sorunsuz yedi. Şekersiz olması beni çok sevindirdi. Çünkü olabildiğince az şekerli gıdalar vermeye çalışıyorum bebeğime. Ara öğün olarak tek başına yedirdim. Ama bisküvi ile karıştırmak isterseniz tadının öyle de Güzel olabileceğini düşünüyorum. Koruyucu katkı maddesi olamaması da benim için tercih sebebidir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah A.
Gülşah A. · 36 · Bitlis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bebeğime bir çok kavanoz maması kullandım ama ek gıda döneminde sebze ve meyveleri tek tek denemek gerektiği için bu konuda çok sorun yaşamıştım. Bebevita da tek çeşit meyve olması çok hoşuma gitti ayrıca tadı ve kokusu mükemmel. Bebeğim hemen yiyip bitirdi. Bebeğimin favori maması oldu..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursaç F.
Nursaç F. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum normalde başka markaların hiçbir meyve püresini yemez fakat tok olmasına rağmen hepsini yedi çok memnun kaldım şeker renklendirici koruyucu içermemesi anne olarak tabiki içimi rahatlattı kesinlikle kendimde alacağım tek çeşit meyve olması oğlumun meyve tatlarını ayırmasında da yardımcı olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem g.
Özlem G. · 36 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hayat kurtarici bu kavanoz pureler..disari ciktigimda muhakkak cantama bir tane atiyorum ..10 aylik kizim icin oglumdada kullaniyordum tadi guzel onlara yedirmeden tadina bakarim herseyin..kutidan cikinca sevindim kavanoz okadar buyukki bir seferde bitmiyor...miis gibi elma puresi yapmislar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser T.
Kevser T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce farklı marka kullanıyordum ve sürekli karışık meyve kullanıyordum 12 aylık oğlum var dışarı çıkarken çok pratik oluyor elma püresini diğer markada yemeyen çocuğum umudum olmamasına rağmen bu markada yedi. Artık bir alternatifi daha var. Bundan sonra bebivita:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.