Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bebivita Elma Püresi
amazon-image
Bebivita Elma Püresi

Bebivita Elma Püresi

Bebivita  · www.bebivita.com.tr
  4.52  (5038 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • 4. aydan itibaren kullanıma uygundur.
  • İlave şeker içermemektedir. Şeker içeriği meyvelerden gelmektedir. 
  • Ek gıda döneminde C vitamini alımı bakımından destek sağlar.
  • Kavanoz mamaları hava almayacak şekilde vakum altında kapatılarak ısıl işleme (pastorizasyon) tabi tutulduğu için hiçbir katkı ve koruyucu madde içermeden son kullanma tarihine kadar tazeliğini korur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%40
%16
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esin Ö.
Esin Ö. · 33 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim çok alerjik olduğu için çoklu meyve pürelerini genelde tüketemiyor. Alerjisi olmayan bir püre bulduğumdaysa içeriğinden dolayı veremiyorum. Şeker ve katkı maddelerini oğlumdan elimden geldiğince uzak tutmaya çalışıyorum. Bu ürün anlatıldığına göre katkısız ve şekersiz ❤️ Bu da anneler için ekstra bir tercih sebebi olacaktır. Oğlum severek tamamını yedi tanıştığımız için mutluyum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NAZİFE NUR T.
Nazi̇fe Nur T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam da kızımın ek gıdaya başladığı dönemde yetişti.Ek gıdaya yeni başlayanlar bilir önce yiyeceklerin tadını ögrenmesi için tek tek denetilir diğer markalar genelde birkaç meyveyi sevzeyi karistiriyor ama bu marka tek meyve olarak hazırlamış bu çok iyi bir özellik. Lezzeti ve katkı maddesi içermemesi de cok güzel. Kızım ve ben bayıldık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
canan y.
Canan Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanin diger urunlerinide kullandim. Bu urunude daha once kızıma almıstim. Pürelerin hep iki veya 3 çesit meyve olması yerine tek bir meyve olarak çıkarmaları gayet güzel. Bazen alerjisi oldugu bir meyve yüzünden püre almadigimiz çok oluyordu. Renklendirici ve koruyucu madde icermemesi tercih edilmesini güçlendirici bir özellik elbette. Pürenin ekşimsi olması kizimin cok hosuna gitti .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semra Ç.
Semra Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce aldığım bir şeydi zaten kalitesinden hiç ödün vermeden doğal ve lezzetli meyve ve sebze püreleri yapıyorlar. Rafine şeker içermemesi, renklendirici ve tatlandırıcı içermemesi ayrıca hiçbir koruyucu içermemesi doğal annelerin tercihinden yana olması harika . Zaten hep övdüğüm ve aldığım bir üründü bundan sonra da almaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mukaddes K.
Mukaddes K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullandık ve çok begendik içerikleri gayet bir çocuk için uygun renklendirici içermemesi özellikle bunlar bir çocuk için çok önemli bunların olamaması bizim için çok iyi oldu bebivitayla tanışmamız küçük çocukları olan yanında günlük yolculuk yaparkende yanlarında taşıyabilir tavsiye ediyorum deneyin ben çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda I.
Funda I. · 33 · Hakkari
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim ek gıdaya başladığı dönemde çok tükettik. Seyahat dönemlerimizde zevkle kullandim. Pratik ve muhafaza edişi kolay olduğu için benim yolculuklarda vazgecilmezim. Farkli markalar da kullandık bu durumda deneme acısından. Bebeğim Çok ayırmıyor b9rsey yemek konusunda. Ama fiyat ve kalite olrak türkiye de en uygunu diye bilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime yedirmeden önce kendim tattım. Hipp ve Hero Baby (Organik) ürünlerini yediriyorum, onları da daha önce denemiştim. Kıvamı, dokusu gayet güzel. Muhallebi gibi koyu değil, kendi yaptığımız elma püresi gibi daha akışkan. Lezzeti gayet güzel, kızım da severek yedi. Yemeğin üzerine yedirdim, sevmese mutlaka itiraz ederdi. 5 yerine 4 puan vermemin tek sebebi, aklımda "sadece elma nasıl bu kadar homojen kıvamlı oluyor?" sorusu. Güzel bir kıvam ama kendimiz yaptığımızda elmanın sulu kısmı ile lifli kısmı genelde ayrışır. Nişasta ya da benzeri bir şey kullanmadan nasıl bu homojen doku yakalanıyor onu anlamak isterim. Şekersiz olması artık her bebek gıdasından beklediğimiz bir şey, bu bakımdan beklentimi karşıladı. Tekrar alıp, yedirebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm E.
Gülsüm E. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gelince oğluma vereceğim için araştırdım hipp markasına ait bir ürün olduğunu denebunu sayesinde öğrenmiş oldum ve güvenerek bu sabah oğluma yedirdim bayıla bayıla yedi ve bal deyip durdu hatta yetmedi gidip bir tane daha aldık gönül rahatlığı ile verebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Y.
Nur Y. · 37 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir anne olarak oğluma verdigim her mamanin tadina ve içeriğine bakarim. Tadini oğlum gibi bende beğendim ayrıca ilave şeker olmamasi tabiki tercih sebebi olacaktır bu ürün için. Dışarıda olduğumuz zamanlarda ek gıda olarak verdiğim ürünlerden zaten bebivita. Ayrıca tahıllı ek gıda ürünlerini de denenenizi tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime daha önce böyle bir mama takviyesi almadım çünkü sağlıklı olduğunu düşünmüyordum fakat bu ürün şeker koruyucu ve renklendirici içermediği için yedirdim. Bebeğim ürünü sevdi ve güzel bir alternatif keşfetmiş oldum ürünü gönül rahatlığı ike kullanabilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.