Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bebem Natural Bebek Bezi Maxi
amazon-image
Bebem Natural Bebek Bezi Maxi

Bebem Natural Bebek Bezi Maxi

Bebem Natural  · www.bebemnatural.com
  4.38  (13380 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gücünü doğadan alan çevreye dost yeni bebek bezi markası Bebem Natural; emici bölgesinde kullanılan doğal bambu lifleri ile ultra emici, üst yüzeyinde bulunan organik pamuk özü ile de kuru ve yumuşacık. Dermatolojik testlerden geçerek uluslararası güvenilirliğini kanıtlayan marka, PH: 5,5 uyumu ve organik pamuk özü ile bebeklerin hassas cildini koruyor.

Bezin iç yapısında kullanılan ve üretiminde sürdürülebilir kaynaklar kulanılan bio bazlı selüloz ise çevreye dost ve lateks, paraben, klor, parfüm gibi kimyasallar içermiyor. Yeni Bebem Natural bebeğiniz doğal olarak korurken performansından da hiç ödün vermiyor.

Nasıl Kullanılır?

Bebem Natural'i bebeğinizin altına yerleştirin, arka tarafında bulunan süper elastik yan bantları açarak bezin ön tarafına bebeğinizi kavrayacak şekilde takın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%31
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rümeysa Ç.
Rümeysa Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebem Natural Bebek bezi' nin en çok beğendiğim özelliği içeriğinde klor, lateks, paraben, parfüm gibi cilde ve sağlığa zarar veren kimyasalları içermemesi ,temiz içeriği ile cilde dost olmasıdır. Bebem natural uluslar arası testlerden geçerek güvenirliğini kanıtlamıştır. Dermatolojik olarak test edilmiş ve onaylanmış ayrıca hipoalerjenik olması bebeğim için gönül rahatlığı ile kullanacağım bebek bezi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugce K.
Tugce K. · 33 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar ürünü ilk defa daha önceki dene bunu kutumda ciktiginda denemiştim. O dönem ikizlerimin bezleri cok sızdırıyordu ve prima almistim yine ayni sorunu yaşadım ama gece bebem natureli denedigimde cok sasirmistim hicbir sizdirma olmamisti gece beslenmesi cok olan bebeğime resmen dayanikli geldi. Bunda ikinci kez denedim ve yine hicbir sizdirma olmadi bundan sonra kesinlikle tercih edecegim tskler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 41 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi ilk açtığımda birçok bebek markası gibi yapay bi koku almadım. Ayrıca ben açana kadar hiçbir şekilde bezin şekli ve tutuşunda değişiklik yoktu. Yani koruma konusunda size zorluk çıkaracak bir bez değil ama emiciliğine gelecek olursak beni çok etkilediğini söyleyemem. Çünkü o hafif ıslaklık bezi çıkardığımda devam ediyordu. Dokusu hoştu. Belki bizim için yeterli bi emiciliğe sahip değildir bilemiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAVANA A.
Havana A. · 41 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel bir bez asla pişik yapmıyor. ayrıca doğal içerikli ve yerli malı bir ürün o yüzden içim rahat kullanabiliyorum. diğer pahalı marka bezlerden de farkı yok onlar gibi kaliteli. sızdırma yapmadı tahriş yapamadı. gayet kullanışlı iyi bir bez memnunum daha sonra da kullanmaya devam ederim. bantları esnek beli iyi kavrıyor. bebeğime zarar vermeyecek doğal içeriğe sahip o yüzden içim rahat ediyor gayet başarılı bir bez olmuş gerçekten.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan E.
Aydan E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebek bezi konusunda hassasım, çünkü bebeğim hemen pişik olur. Bebeğim doğduğundan beri kullandığım bir marka vardı bir kaç kez başka markaya geçmeyi denedim fakat pişik yaptığı için kullanamadım. Bebem natural'i duymuştum ama satınalmayı hiç düşünmüyordum. Denebunu sayesinde önyargımı aştım çünkü hiç pişik yapmadı, sızdırmadı, rahatsız etmedi. Çok iyi performans gösterdi. Kesinlikle bir sonraki bez alışverişimde tercih edeceğim markayı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu bezi denebunu.com sayesinde denedim daha farklı bir markanın bezini kullanmaktaydim. Bez herhangi bir pişik yara vs birşeye sebep olmadı . Kötu bir koku sızdırma veya bebeğimde herhangi bir ağırlıkta yapmadi.cok memnun kaldığım için fiyatıni araştırdığım da aldığım diğer markaya göre daha uygun fiyatlı olması artık bu bezi kullanma sebebim olacaktır. Bunların yanı sira tamamen doğal olması bir anne için en güzel şey.Tesekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevruz C.
Nevruz C. · 30 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebem natural markasını daha önce bir çok kez görmüştüm ancak almaya bir türlü cesaret edememiştim. Bebeğim için daha önce bir çok markanın bezini denedim ama hem fiyat hem performans olarak favorim olan marka şu anda Bebem Natural. Yumuşak dokusu, emiciliği, sarkma yapmaması ve en önemlisi tüm bunların yanında şu an piyasadaki en uygun fiyatlı bez olması kalbimi çaldı diyebilirim :) Denedikten sonra her bedeninden stok yapmaya başladım 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Pınar Mustafa T.
Elif Pınar Mustafa T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kaliteli buldum. Yan cırt bantları esnek ve sağlam. Sızdırma yapmıyor. Asla pişiğe sebep olmayacak kadar iyi emiyor sıvıyı. Yapısı ince ve dokusu yumuşak. Doğal içerikli malzemelerle üretilmiş. Ayrıca dermatolojik olarak test edilmiş. Üretim aşamasında klor paraben latex kullanılmamış. Hem de çevreye dost bio bazlı selüloz kullanılarak üretilmiş. Çok beğendim, kesinlikle deneyin derim. teşekkürler Denebunu❤️ teşekkürler Bebem Natural 💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi A.
Ezgi A. · 33 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün doğal oluşu benim için harikaydı başka türlüsünü kullanmıyorum zaten. Üzerindeki resimler güzel dış tasarımı iyi. Yumuşak. Gündüz normal zamanda ve gece (10 saat) denedim ve hiç taşırma yapmadı hem çişte hem kakada kuruluk güzeldi. Fakat bebeğim 12-13kilo tombul bir bebek olduğu için 4 numara sıktı. Alacak olsam direk 6 numarasını alırdım. Fiyatı uygun olduğu takdirde kesinlikle tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BARIŞ Ş.
Bariş Ş. · 35 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde başka marka bez kullanıyoruz. Bu markayı hiç duymamıştık bile. Özellikle gece takmayı tercih ettik ki sızdırıyor mu anlayalım diye. Bez yaklaşık 8-9 saat kaldı. Eşim sabah bezi değiştirdiğinde hiç sızdırmamış olduğunu söyledi. Ayrıca pişik veya başka herhangi bir sorun da yaşamadık. Fiyatı kullandığımız markaya göre de çok uygun olduğu için bu seferki bez alışımızda bu markayı tercih etmeye karar verdik. Boşuna fazla para vermeye gerek yok :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.