Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Batiste Original Mini Kuru Şampuan
amazon-image
Batiste Original Mini Kuru Şampuan

Batiste Original Mini Kuru Şampuan

Batiste old 
  4.32  (1648 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Saçlarını ferah ve temiz hissettirecek her şey bu şişenin içinde seni bekliyor. Tek bir püskürtme ile anında daha taze hissedeceksin!

  • Batiste, yağlanmış ve sönmüş saçlarınızdaki fazla yağı anında gidermeye, saçlarınızı canlandırmaya ve hacim katmaya yardımcı olur.
  • Saçlarınızı daha temiz ve ferah hissetmenizi destekler. Pratik kullanımı sayesinde 1 dakikada yeni yıkanmış gibi görünen saçlara sahip olabilirsiniz.
  • Saçınız için ihtiyaç duyduğunuz şekilde saçtaki yağı ve yağlanmış kökleri hedef alarak saç diplerinden temizlemeye yardımcı olur.
  • Tüm Batiste kuru şampuanlarının temeli nişasta bazlı, su gerektirmeyen inovatif bir formüle dayanır.

Nasıl Kullanılır?

  1. Kullanmadan önce iyice çalkalayınız.
  2. 30 cm uzaklıktan saç köklerinize sıkınız. 
  3. Parmak uçlarınızla masaj yapar gibi saç köklerine iyice uygulayınız.
  4. Artık tortuyu saçtan çıkarmak için saç köklerinden uçlarına doğru tamamen tarayınız, sonrasında isteğe göre şekillendiriniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%34
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hatice G.
Hatice G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce büyük boyunu severek kullandığım bir ürün olmakla beraber küçük boyuna da pratikliği açısından bayıldım diyebilirim. Tam olarak çantaya atıp işe, okula gitmelik. Bu ürünün belki de tek kusuru saçta bıraktığı beyazlık. Onu da bi tarak yardımı ile çözmek oldukça kolay.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek A.
Dilek A. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürününü ilk defa kullandım,daha doğrusu kuru şampuan daha önce hiç kullanmamıştım,önyargılı bir şekilde işe yaramayacağını düşünüyordum.Saçları çabuk yağlanan ve hergün saç yıkayan biri olarak işime çok yarayacak..Ben çok beğendim,kullanımı hem çok pratik hemde sağladığı temiz görünüm çok hoşuma gitti..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işıl A.
Işıl A. · 25 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı görüntüyü ciddi manada ortadan kaldırdı, tabii ki de bir duş etkisi yaratmasını beklemeyin ama saçtaki yağı baya azaltıyor, saç bir anda hacimleniyor, temiz bir görüntü veriyor. Beyaz bir tabaka bırakmaması, saçın yapışık görüntüsünü alması benim hoşuma giden diğer özelliklerinden ve kokusu da çook güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Almıla B.
Almıla B. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasadaki en iyi kuru şampuan markası. Tam bir günü kurtarma ürünü. Bu ürünü genelde gün içinde ince telli saçlarım söndüğünde kullanıyorum. Daha önce başka çeşidini denedim ancak originals’i ilk denedim. Kokusu gayet iyi ve hafif bir ürün. Memnun kaldım. Bittiğinde büyük boyunu da alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur ü.
Ayşenur Ü. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce farklı ve bilinen bir markayı denemiştim ama kesinlikle verim alamadım. Kuru şampuan aslında çok tercihim değildir ama bazen saçın sebum dengesi için sık yıkamaya ara vermek gerekiyor. Bu arada deneme şansım oldu ve çok iyi rahatsız bir his vermiyor. ve olabilecek anlık temiz görünümü sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zahide A.
Zahide A. · 40 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayat kolaylaştıran ürünlerden biri. İnsan her zaman saçını yıkama ve yeniden şekilllendirmeye vakit bulamıyor ve o anlarda gerçekten çok işe yarıyor. Ben özellikle saçım fönlü olduğunda +1 gün için daha bu ürünü kullanıyorum. Tek eleştirim beyazlığı dağıtmak o kadar kolay olmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif D.
Elif D. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yağlı görüntüyü ciddi manada ortadan kaldırıyor, ben saçlarım kötüyken istersem harika giyinmiş olayım kendimi yine de iyi hissedemem bi duş etkisi yaratmasa da üstümdeki kasveti, saçlarımdaki yağı alıyor, kafama yapışan saç bir anda hacimleniyor. kullanmanızı tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok sık yağlanıyor. Ben de bundam dolayı çok sık yıkıyorum. Acil durumlarda hayat kurtarıcı bir ürün. Sanırım bende hafif kepeğe sebep oldu. Ama yine de saçlarımın yağlı görünmesindense biraz kepeğe katlanmayı tercih ederim. Bu ürünle tanıştığıma çok sevindim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten hep batiste kullanıyorum bunu da seyahate çıkarken yanımda bulundurmak için aldım çünkü büyik batisteler sadece bavula alınıyor ve boşu boşuna yer kaplıyor ben çok sevdim umarım sonraki kutularınızda da görürüz😘
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seyhan Y.
Seyhan Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kuru şampuandan beklediklerimin tümünü karşılıyor. Biraz yakından sıkılırsa saçlarda beyaz beyaz lekeler kalıyor. Biraz da kokusu ağır. Ama onun dışında yağlı görüntüyü tamamen alıyor. Saçlar yeni yıkanmış gibi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.