Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Barnängen Vücut Balmı
amazon-image
Barnängen Vücut Balmı

Barnängen Vücut Balmı

Barnängen 
  4.64  (11080 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Formülündeki Cold Cream ile cildin yağ, su ve pH’ını yeniden dengeler. 
  • Zengin içeriği ve hafif dokusu ile enerji verir ve rahatlatır. 
  • Yoğun formülü ile cildi derinlemesine nemlendirir, besler ve tazelenmiş bir görünüm sağlar. 
  • Tüm cilt tipleri içindir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hasibe Kıran
Hasibe Kıran · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası bu ürünü ilk defa denebunu da duydum ama daha önce nasıl kaçırmışım çok üzüldüm.Ürünün bence en önemli özelliği ilk olarak vegan olması bence bu çok önemli , nemlendiriciliği kesinlikle çok iyi ! Manikürist olduğum için pek çok el ayak kremi deniyorum cilt tiplerine uygun olanı kalıcı ve etkili olanı bulmaya gayret gösteriyorum bu ürün bu anlamda çok başarılı çünlü uzun süre kalıcılığı var ellerinizi yıkadığınız taktirde bile yumuşaklığını koruyor çabuk emilmesi de benim çok önem verdiğim bi konu bundada gayet başarılı çünkü bi çok kişi ellerinin vıcık vıcık uzun süre kalmasından hoşlanmaz kesinlikle deneyeceğim ve tavsiye edeceğim bir ürün çok memnun kaldım bunun için denebunu ekibine minnetarım 🙏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÖZDE S.
Gözde S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı denebunu sayesinde kullanma fırsatım oldu ama iyi ki denemişim. İlk etapta dikkat çekici özelliği %95 doğal özlü içeriklere sahip olması. Ürünü açmadan bile beni etkileyen kısmı buydu. İlk elime aldığımda yoğun olduğu için çabuk emileceğini düşünmedim ama aksine çabuk emildi ve yapış yapış his bırakmadı. Aynı zamanda o kadar güzel kokuyor ki, hiçbir özelliği olmasa bile sadece bu kokusu için satın alınır. Cildimin haricinde yoğun olarak dirsek ve diz kısımlarıma uyguladım. Yumuşacık ve pürüzsüz oldu. Sık sık dezenfektan kullandığım için ellerim çok yıpranmıştı ama bir kullanımda bile pamuk gibi oldu. Kesinlikle satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 37 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk evvela vegan olmasi cezbetti beni Cildime sürdüğümde ferahlatması kadifemsi bir pürüzsüzlü hissi nemlendirmesi ve bıraktığı ipeksi yumuşaklığı çok hoşuma gitti . Çabuk emilmesi cildimde kalin bir tabaka gibi yağlı his bırakmaması ayrıbi cezbetti gerçekten harika bir ürün çevremdekiler tavsiye edecegim gibi kendimde kullanacagim muhteşem bi ürün kolay kolay begenen biri degilim ama bu ürüne aşık oldum diyebilirim . İyiki deneme fırsatım oldu teşekkür ederim denebunu ailesi ☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevra Ö.
Nevra Ö. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı daha önce hiç duymadım. Deneme boyu bile günlerce kullanmama yetti. Yoğun bir kıvamı müthiş güzel bir kokusu var özellikle aşırı yıpranmış el ayak ve kuru ciltler için bire bir. Ben 35 yaşındayım bu yıl topuklarımda aşırı kuruluk ve çatlama oldu geceleri yatmadan topuklarıma uyguladım. Temizlenmiş cildime de kullandım. Biraz yağlı bir his bırakıyor ama geçiyor. Cildim de topuklarım da yumuşacık oldu. Bildiğimiz markalardan da fiyat farkı yok. İlk alışverişimde alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze S.
Gamze S. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü gerçekten beğendim duştan sonra kullandım çok güzel etki yapıyor balm tarzı ürünleri daha önce hiç kullanmadım açıkçası ama kollarınızda ki dirsek bölümlerimi çok güzel yaptı yumuşacık oldu besleyici onarıcı özelliği olduğunu fark ettim bu da artı olarak ürünü benim için evet bu alınıp kullanılır dedirtti açıkcası ürün gayet başarılı tenim hassas normalde her kremi kullanamıyorum ama hiç bir hassaslık kaşıntı yapmadı benim gibi hassas cildi olanlar belli barız kuru bölgeleri olanlar için güzel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ŞULE A.
Şule A. · 32 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk defa kullandigim bir urun. Banyodan sonra kullandim ve vucudumu ciddi anlamda nemlendirdigini farkettim. Urun yumusak bir dokuya sahip, vucut tarafindan hizlica emiliyor ve yagli hissi birakmiyor. Kokusu ve yumusakligi cidden guzel. Bir sonraki banyoya kadar cildimin ne kadar yumusak kaldigini farkettim. Ozellikle sık banyo yapilan yaz gunleri icin ideal bir urun. Cildin kurumasini engelleyip yumusatiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevilay Ü.
Sevilay Ü. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu aralar ellerimi çok yıkamamdan ve deterjan çok kullandığım için ellerim hem tahriş oldu hem de aşırı bir kuruluk vardı. Evde ki mevcut kremlerden kullandığım ama çok etkili olmadı kutudan bu çıktığı gün gece yatmadan önce ellerime dirseklerime sürdüm bayıldım gerçekten harika bir ürün yumuşacık yaptı yağlı lık hissi bırakmadı kokusuda güzeldi şiddetle tavsiye ediyorum en kısa sürede kendime alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ü.
Kübra Ü. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle mevsim değişikliğinden kaynaklı kuruyan cildimde derinlemesine nemlendirme etkisi sayesinde tüm vücudumu rahatlatan hassasiyetimin yatıştıran bir balm ile tanışmış oldum bu ürün sayesinde. Cildimi anında rahatlattı ve çevresel etkenlerden korudu. Ayrıca günlük kullanıma uygun olması, hızla emilmesi ve kolay uygulanabilir olması benim için diğer ürünlerden daha çok tercih edilesi bir özellik oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selay K.
Selay K. · 35 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez kullanma fırsatım oldu daha önce ki vücut kremleri gibi duş sonrasında vücuduma sürdüğümde yağlı bir tabaka kalacağını düşünüyordum ama ürünü cildime sürdüğüm anda vücutta emilmesi yağlı his bırakmaması ve serinletici özelliği olması hemen ürünü sipariş etmeme neden oldu. Yumuşacık dokusu ile cildinizi şımartacak güzel bir ürün. Devamlı kullanım sonucunda daha iyi etki edeceğine eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra C.
Kübra C. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi atopik derecede kuru olan biri olarak kremin daha elime aldığım andaki hafif dokusu ve cildi yumuşacık yapmasına bayıldım. Krem vaad ettiklerini fazlasıyla karşılıylor. Krem, kolunuza sürerken daha sürmeniz bitmeden hızla emilen tarzda bir krem değil. Ufak bir parçayı tüm kolunuza yayabiliyorsunuz ve sürmeyi bitirip elinizi çektiğiniz anda yumuşak ancak yağlı ıslak bir his bırakmıyor. Kesinlikle alacağım ve tavsiye edeceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.