Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz
amazon-image
b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz
b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz

b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz

b-good care  · bgoodcare.com
  4.28  (687 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

b-sun Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ | Yüz

UVA ve UVB ışınlarını önlemeye yardımcı çok yüksek koruma sağlayan fotostabil SPF 50+ Yüz Güneş Sütü. İnce yapılı ve hafif süt formülü ile cilde kolay uygulanır ve yapışkan bir his bırakmaz. Geniş spektrumlu yeni nesil organik UV filtreleri içeren ve mavi ışığa karşı güçlendirilmiş formülü sayesinde zararlı güneş ışınlarına karşı güçlü bir koruma kalkanı oluşturur.

b-encapsulation technologyTM ile geliştirilmiş patentli aktif bileşeni, amino asit kompleksi ve yüksek performanslı nemlendirme teknolojisi içeriği sayesinde cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olurken uzun süreli koruma sağlar. ciltte kolay emilir ve gözenekleri tıkamaz. Tüm cilt tipleri için ve makyaj altında kullanıma uygundur. Alkol içermez.

✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.

✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edildi.

PETA | Vegan & Animal Test Free

Mavi Işık Filtreli

Yeni Nesil Organik Filtre

Neler içermez?

Paraben, Parafin, Esans, Fitalat, Silikon, Renklendirici, Alkol, Gluten ve Mineral Yağ içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%30
%9
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seda K.
Seda K. · 36 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın daha önce herhangi bir ürününü kullanmamış biri olarak güneş sütünün gayet iyi olduğunu söyleyebilirim. Güneş sütünün ince yapısı, kolay emilimi, makyaj altına kullanılmamasının kolaycılığı gibi pek çok artı yönü bulunmakta. Ayrıca paraben, parafin, esans, renklendirici, alkol gibi zararlı maddelerin olmaması çok önemli bir nokta bence. Bundan sonra alıp kullanacağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse T.
Buse T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
B good güneş sütünü yaz aylarında düzenli olarak kullandım. Formülü hafif, ciltte ağırlık yapmıyor; hızla emiliyor ve yapış yapış kalmıyor. Kokusu ferah ama rahatsız etmiyor. Güneş altında dış mekanlarda özellikle iş veya kısa yürüyüşlerde yeterli koruma sağladı. Tekrar almayı düşünürüm çünkü pratik, ekonomik ve günlük kullanım için ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem U.
Sinem U. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
pratik bir şişeye sahip kolay taşınabilir olması çok önemli bence ve ilk defa güneş sütü formatında bir güneş koruyucu kullandım yağlı his bırakmasından korktum tam tersi çok hafif yapısı var sadece kokusu biraz iç açıcı değil gibi ama içeriğinin katkısız olmasından kaynaklı kullanıma devam edeceğim içim çok rahat kullanırken teşekkürler 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BA YIL DIM. favori ürünüm oldu. makyaj yapmadan önce cildime uyguluyorum. çok sıvı yapısı var bu sayede hem çok fazla ürün kullanmama gerek kalmıyor hem de cildim ürünü hemen emiyor. 1-2 haftadır düzenli olarak hemen hemen her gün kullandım ve çok memnunum. hemen yedeğini alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Görük
Elif Görük · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz iyi bir ürün, güneş kremi gibi ağırlık yapmıyor. Kuru ve hassas bir cildim var normalde cilt ürünleriyle pek anlaşamıyor hemen alerjik reaksiyon gösterir. Ancak bu ürünle şahane anlaştı. Kokusu rahatsız edici değil, hafif yapılı ince makyajın altında çok iyi baz oluyor tazelemesi de kolay.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru e.
Ebru E. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü baya beğendim. ilk defa kullandım. normal nemlendirici kremler kadar bile ağır değil. yok gibi. acayip güzel. günlük her daim sür geç süper. koruyuculuğu ne kadar yüksektir bu konuda bir fikir belirtemem uzun süre denemek gerekir. çok hafif de böyle çiçeksi bir temizlik kokusu gibi bir kokusu var. gerçekten bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Y.
Esra Y. · 31 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tanıtımında yazdığı gibi gerçekten süt kıvamında. Sürümü çok kolay, hemen emiliyor. Normal güneş kremleri gibi dağıtmak için uğraşmıyorsunuz. Beyazlık bırakmıyor, yağlı cildimde sıkıntı yapmadı. Üzerine makyaj yapılıyor, fondotene çok iyi bir zemin oluşturuyor.Devamlı kullanılacak bür ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur B.
Nur B. · 27 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
dene bunun sayesinde ürün ile tanıştım. cildim aşırı kuru. bu ürün sayesinde hem cildime nemlendiriyorum hem de makyaj altı baz olarak kullanabiliyorum hızlı emiliyor kesinlikle asla beyazlık bırakmıyor yaz kış demeden güvenle kullanılabilecek bir ürün bence ayrıca mavi filtre özelliği olmasına da bayıldım kesinlikle alınır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü A.
Öykü A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tercih etme sebeplerimden ilki vegan bir ürün olması diğer faktörler ise yapısının çok ince olması ve hızlı emilmesi oldu. süt formda olmasından başta biraz çekinmiştim ama ekstra uygulama kolaylığı sağladı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YAREN ç.
Yaren Ç. · 30 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün çoook hafif önce parfümsü kokusu var gibi geliyor ancak hiç kokulu değil ve direk emiliyor ağırlık yapmadı hiç tek sıkıntım tasarımı kapağını açıp sürdüğünde krem dik duramıyor kapağı kapatmadan onun dışında bir sıkıntısı yok hiç
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.