b-good care Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ Yüz
b-sun Yetişkin Güneş Sütü SPF 50+ | Yüz
UVA ve UVB ışınlarını önlemeye yardımcı çok yüksek koruma sağlayan fotostabil SPF 50+ Yüz Güneş Sütü. İnce yapılı ve hafif süt formülü ile cilde kolay uygulanır ve yapışkan bir his bırakmaz. Geniş spektrumlu yeni nesil organik UV filtreleri içeren ve mavi ışığa karşı güçlendirilmiş formülü sayesinde zararlı güneş ışınlarına karşı güçlü bir koruma kalkanı oluşturur.
b-encapsulation technologyTM ile geliştirilmiş patentli aktif bileşeni, amino asit kompleksi ve yüksek performanslı nemlendirme teknolojisi içeriği sayesinde cildin doğal nem dengesini korumaya yardımcı olurken uzun süreli koruma sağlar. ciltte kolay emilir ve gözenekleri tıkamaz. Tüm cilt tipleri için ve makyaj altında kullanıma uygundur. Alkol içermez.
✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.
✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edildi.
PETA | Vegan & Animal Test Free
Mavi Işık Filtreli
Yeni Nesil Organik Filtre
Neler içermez?
Paraben, Parafin, Esans, Fitalat, Silikon, Renklendirici, Alkol, Gluten ve Mineral Yağ içermez.
Puan dağılımı
B good güneş sütünü yaz aylarında düzenli olarak kullandım. Formülü hafif, ciltte ağırlık yapmıyor; hızla emiliyor ve yapış yapış kalmıyor. Kokusu ferah ama rahatsız etmiyor. Güneş altında dış mekanlarda özellikle iş veya kısa yürüyüşlerde yeterli koruma sağladı. Tekrar almayı düşünürüm çünkü pratik, ekonomik ve günlük kullanım için ideal.
pratik bir şişeye sahip kolay taşınabilir olması çok önemli bence ve ilk defa güneş sütü formatında bir güneş koruyucu kullandım yağlı his bırakmasından korktum tam tersi çok hafif yapısı var sadece kokusu biraz iç açıcı değil gibi ama içeriğinin katkısız olmasından kaynaklı kullanıma devam edeceğim içim çok rahat kullanırken teşekkürler 🤩
Markanın daha önce herhangi bir ürününü kullanmamış biri olarak güneş sütünün gayet iyi olduğunu söyleyebilirim. Güneş sütünün ince yapısı, kolay emilimi, makyaj altına kullanılmamasının kolaycılığı gibi pek çok artı yönü bulunmakta. Ayrıca paraben, parafin, esans, renklendirici, alkol gibi zararlı maddelerin olmaması çok önemli bir nokta bence. Bundan sonra alıp kullanacağım bir ürün
İnanılmaz iyi bir ürün, güneş kremi gibi ağırlık yapmıyor. Kuru ve hassas bir cildim var normalde cilt ürünleriyle pek anlaşamıyor hemen alerjik reaksiyon gösterir. Ancak bu ürünle şahane anlaştı. Kokusu rahatsız edici değil, hafif yapılı ince makyajın altında çok iyi baz oluyor tazelemesi de kolay.
bu ürünü baya beğendim. ilk defa kullandım. normal nemlendirici kremler kadar bile ağır değil. yok gibi. acayip güzel. günlük her daim sür geç süper. koruyuculuğu ne kadar yüksektir bu konuda bir fikir belirtemem uzun süre denemek gerekir. çok hafif de böyle çiçeksi bir temizlik kokusu gibi bir kokusu var. gerçekten bayıldım.
BA YIL DIM. favori ürünüm oldu. makyaj yapmadan önce cildime uyguluyorum. çok sıvı yapısı var bu sayede hem çok fazla ürün kullanmama gerek kalmıyor hem de cildim ürünü hemen emiyor. 1-2 haftadır düzenli olarak hemen hemen her gün kullandım ve çok memnunum. hemen yedeğini alacağım.
dene bunun sayesinde ürün ile tanıştım. cildim aşırı kuru. bu ürün sayesinde hem cildime nemlendiriyorum hem de makyaj altı baz olarak kullanabiliyorum hızlı emiliyor kesinlikle asla beyazlık bırakmıyor yaz kış demeden güvenle kullanılabilecek bir ürün bence ayrıca mavi filtre özelliği olmasına da bayıldım kesinlikle alınır
Tanıtımında yazdığı gibi gerçekten süt kıvamında. Sürümü çok kolay, hemen emiliyor. Normal güneş kremleri gibi dağıtmak için uğraşmıyorsunuz. Beyazlık bırakmıyor, yağlı cildimde sıkıntı yapmadı. Üzerine makyaj yapılıyor, fondotene çok iyi bir zemin oluşturuyor.Devamlı kullanılacak bür ürün olmuş.
tercih etme sebeplerimden ilki vegan bir ürün olması diğer faktörler ise yapısının çok ince olması ve hızlı emilmesi oldu. süt formda olmasından başta biraz çekinmiştim ama ekstra uygulama kolaylığı sağladı
Ürünü hem makyaj altına hem normal günlük hayatımda rahatça kullanıyorum. Ürün ilk başta sürdüğünüzde yağlı gibi geliyor ama sonradan emiliyor ve yüze, vücuda oturuyor. Yapısını ve beyazlık bırakmamasını çok sevdim.




