b-good care Pişik Kremi
b-good b-baby™ Pişik Kremi, b-encapsulation technology™ ile geliştirilmiş aktif bileşenler içeren özel formülü ve çinko oksit içeren yapısı sayesinde pişik oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Bebeğinizin hassas cildine özel geliştirilmiş formülünde bulunan shea butter, zeytinyağı, Centella Asiatica ekstresi ve amino asit kompleksi ile bebeğinizin cildini besler. Parafin, silikon ve mineral yağ içermeyen formülü sayesinde cildin hava almasını engellemeden nemlendirir ve yumuşatır. Doğumdan itibaren ve her bez değişiminde kullanılabilir. Alkol, parafin, silikon, gluten ve mineral yağ içermez.
✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.
✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edilmiştir.
PETA | Vegan & Animal Test Free
Neler İçermez?
Paraben, parafin, silikon, SLS & SLES, fitalat, esans/parfüm, renklendirici, alkol, gluten ve mineral yağlar.
Nasıl Kullanılır?
1. Bebeğinizin bez bölgesini temizleyin ve iyice kurulayın.
2. Kurulanmış, temiz bölgeye pişik önleyici kremi ince bir tabaka halinde nazikçe sürün.
3. Bebeğinizin bezini giydirin ve bezi dikkatlice kapatın.
4. Yenidoğandan itibaren her bez değişimi sırasında güvenle kullanılabilir.
5. Düzenli kullanımı önerilir.
Puan dağılımı
Ürünün içeriğini inceleyince kullanmaya karar verdim. Çok kolay ve hızlı dağılıyor. Çocuğumuz olumsuz bir tepki vermedi. Rahatsızlık hissetmedi
Sadece pişik için değil ellerimin üst kısımları soğuk havalarda aşırı kuruyor ve pul pul oluyor. Az miktarda sürdüğümde bile hızlıca iyileştirip yumuşatıyor.
Pişik kremi ama ben kendim için kullandım, özellikle kış zamanı cildim aşırı kuruyor.Kremin içeriğinin temiz olması nedeniyle tercih ettim,cildimi yumuşacık yaptı.Çok beğendim.
Uzun yıllardır kış cilt bakımıma pişik kremi de ekler ara ara kullanırım bir kaç gündür denedim memnun kaldım haftada 1 kullanıyorum kışın bitince daha net anlayacağim ama şu an çok memnunum
ciltteki dağılımı o kadar iyi ki bu özelliği çok hoşuma gitti. azıcık bile kullansanız cilt üzerine kolayca sürülüyor. herhangi bir kızarıklık tahriş vs yapmadı bebeğime. biz sevdik
Urunu bebegimde kullandim ve pisiginde olumlu bor etkisi oldugunu gordum. Icerigide temiz oldugu icin bebegime rahatlikla kullanabilirim uzun vadede.
Bebisimin her alt değişiminde kullanıyorum misler gibi. Emilimi güzel kalın yağ bazlı bir dokusu var. Boyut olarak minicik ama çok az da olsa gayet yeterli olabiliyor.
Ürünün çieriği oldukçe temiz ve güzeldi. Kullandıktan sonra farkedilir bir etkisi vardı. Oldukça beğendim çok güzeldi. Cildimde hiçbir şekilde yan etkide bulunmadı.
içeriği o kadar güzelki özellikle çinko içermesi çok iyi , ben çok beğendim bebek için içerik çok önemli ve benim gibi allerjik bebeğiniz varsa
Kızarıklığı pişiğe dönüşmeden ertesi gün iyileştirdi. İçeriği temiz. Tavsiye ediyorum



