b-good care Onarıcı Bakım Kremi
b-good b-skincare™ onarıcı bakım kremi, b-encapsulation technology™ ile elde edilen kara mürver, Centella Asiatica ekstresi ve shea butter ile badem, havuç ve kakao yağları ile zenginleştirilmiş eşsiz formülü sayesinde çok kuru ve hassas ciltlerin bakımını destekler. Cildi nemlendirir ve besler. Parafin, silikon ve mineral yağ içermeyen formülü sayesinde ciltte kolayca emilir. Tüm cilt tipleri için yüz ve vücutta günlük kullanıma uygundur.
✓ Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilmiştir.
✓ Hipoalerjenik: alerjik reaksiyon riskini en aza indirmek için özel olarak formülize edilmiştir.
PETA | Vegan & Animal Test Free
Neler İçermez?
Paraben, parafin, silikon, SLS & SLES, fitalat, esans/parfüm, renklendirici, alkol, gluten ve mineral yağlar.
Nasıl Kullanılır?
1. Yeterli miktarda kremi tüpten sıkarak elinize alın.
2. Nazik ve hafif masajlar yaparak cilde uygulayın.
3. Cildin ihtiyacına göre belirlenen sıklıkta kullanılabilir.
Puan dağılımı
ürünün kokusu biraz tuhaf ama bence temiz içerik olmasından kaynaklı. öyle rahatsız eden bir kokusu yok tabiki. yoğun bir krem. benim cildim kuru anında emdi ve rahatlama hissi oldu cildimde. vicik vicik olmaması.harika.
Soğuk kış aylarında onarıcı bakım kremi gerçekten çok kurtarıcı oluyor. Ürünü çok beğendim . Cilde sürdüğünde oldukça iyi bir şekilde etki ediyor. Markanın diğer ürünlerinde olduğu gibi bu üründende memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ederim.
Hassas ve kuru cildim kremi kolayca emdi. Günlük olarak kullanabiliyorum. Parfüm, paraben, alkol, mineral yağlar, parafin & silikon içermiyor. Tatlı badem yağı, mürver yağı, havuç yağı, kakao yağı, shea yağı ile onarıcı bakım sağlıyor ve tahrişi önlüyor.
Hem içerik hem performans olarak beklentimi karşıladı. Medikal bir merhem performansı beklentim yoktu zaten. Verdiği yumuşaklık hissi de oldukça güzel.
kızımın diz kapağındaki kuruluk için kullandım. temiz içerikli olduğu için güvenle sürdüm. ertesi gün diz kapağındaki kuruluk yok olmuştu.
Temiz ve güzel içerikli bir ürün sadece bebekler için değil kendimde kullandım. yoğun bir yapısı var gibi görünüyor ama sürümü emilmesi çok rahat güzel bir krem
Bebeğimi yıkadıktan sonra vücuduna sürdüm. Rahatça uygulayabildim. Kıvamlı bir krem olmasına rağmen kolayca emildi. Herhangi bir alerjik reaksiyon yaratmadı. Nemlendirmesinden memnun kaldım.
topuklarimda kullandim gercekten çok iyi. kuru ve catlayan bi cildiniz varsa cok işe yariyor yağlilik hissi birakmiyor cabuk emiliyo. nemlendirmesi cok iyi tavsiye ediyorum
Ürünleri çok güzel temiz içerikli parfümsüz kokusuz olması çok iyi ciltte çok güzel emiliyor ve nemlendiriyor çocuklarım için kullanıyorum ve çok memnun kaldım
Ürünü aldıktan sonra içeriğindeki olan ürünlerden, cica krem tarzında olduğunu anladım. Temiz içerikte bir cica - onarıcı Krem olması muhteşem bir şey. Mutlaka alınmalı.


