Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
AVOYA Meyveli Frenk Üzümü & Papatya
AVOYA Meyveli Frenk Üzümü & Papatya

AVOYA Meyveli Frenk Üzümü & Papatya

Avoya  · avoya.com.tr
  4.46  (1415 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

AVOYA Meyveli, Türkiye'nin en yüksek magnezyum ve en yüksek toplam mineral değeriyle, mineral dengenizi optimumda tutmanıza destek olurken gerçek tatlarla gününüzün ferahlatıcı eşlikçisidir. Meyve suyu ve bitki özleri içerir. Renklendirici, tatlandırıcı, koruyucu içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%22
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün daha önce sade olanını tüketmiştim sade maden sularını çok sevmesem de magnezyum ihtiyacımı karşılamak için tüketmek mecburiyetindeyim. Avoya markası yakınımda çok yok biraz daha uzak yere gittim Oradan temin ediyorum bunu ilk içtiğimde bir aydınlanma yaşadım çünkü diğer Meyveli maden sularında şeker oranı yüksekken sanki gazoz içiyor gibi hissediyorken bu üründe gerçekten sade Maden suyunu içerisine meyvenin faydaları eklenmiş gibi o yüzden çok çok memnun kaldım diyette ya da diyabeti tek rahatsızlığı olanlarla şeker hassasiyeti olanların çok rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma d.
Esma D. · 33 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avoya ilk çıktığından beri özellikle sadesini her indirim gördüğümde stokluyorum. Abartmıyorum 50 şişeden fazla vardır. meyveli soda sevmem ama avoya gerçekten bu konuda iyi. mg içeriği yüksek olması ile tercih ettim. özellikle spor sonrası kas ağrıları için faydasını gördüm. elbette takviyede kullanıyorum ama bir soda iceceksem bu niye en sağlıklısı olmasın ki
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hacer T.
Hacer T. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avoya markasının ürünlerini kendim de alıp deniyorum. Meyvelerle bitkilerin tadını aynı anda hissedebiliyorsunuz ve uyumları genelde çok iyi oluyor. Deneyerek en sevdiğiniz aromayı bulabilirsiniz. Sade olan ürününü stoklu alıyorum ve magnezyum oranı en yüksek içecek olduğu belirtiliyor bu tercih etmeniz için diğer markaların önüne geçiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gülden a.
Gülden A. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Konusu çok güzeldi tadına bayıldım asit oranı gayet dengeli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan B.
Neslihan B. · 36 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genelde sade soda içen biriyim AVOYA yı duymuştum ama dene bunu sayesinde deneme fırsatı buldum ve gerçekten çok beğendim asit oranı kesinlikle rahatsız etmiyor. Meyve tadını alabiliyorsunuz ben tercih ederim ve mutlaka denemelerini tavsiye ediyorum hatta diğerlerini de merak ediyorum mutlaka deneyeceğim ayrıca ambalajınıda çok sevimli ve dikkat çekici buldum. teşekkür ederim 🩷🩷
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melike k.
Melike K. · 32 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce farklı bir ürününü denemiş ve tadını çok da beğenmemiştim. Hatta bu sebeple bu ürüne de biraz önyargılı yaklaştım ama tüm önyargılarımı yıktı. Oldukça iyiydi yeni favorim olabilir. Tadı sanki nane kadar ferahlatıcı ama asla nane tadı yok. İçeriğinin de temiz olması daha çok tercih sebebim olacak. Tek kelimeyle bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda A.
Seda A. · 39 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı kokusu çok güzel. İçince şişkinlik hissi vermiyor. Doğal bir aroması var. Magnezyum oranı yüksek olduğu için sade sodaların yerini alabilecek bir ürün. İçimi oldukça ferahlatıcı. Biz makarnanın yanında tükettik. Et yemekleri ile birlikte de tüketilebilir bence. Biz çok beğendik. Teşekkürler denebunu🩵
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kader G.
Kader G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Farkli bir aroması var içtiğiniz zaman her tattan biraz var gibi hissediyorsun damakta bıraktığı tat güzel reyonda görünce ilk alacağım bir içecek oldu frenk üzümünün papatya karışımının nasil bu kadar güzel olabileceğini düşünemiyor insan ama kesinlikle tavsiye ederim tadı aroması birbirine cok yakışmış .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elvan K.
Elvan K. · 30 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk içtiğinde frenk üzümü tadını alıyorsun ardından papatyanın o hoş aroması eşlik ediyor çok fersh bir içecek olmuş bayıldım. Avoya’nın daha önce çilek ve gül aromalı maden suyunu çok seviyordum yeni favorim bu bir de çok şekerli değil artık meyveli maden suyu favorim bu hep bunu alcağım lütfen fiyatını çok yüksek tutmayın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tarz içecekleri çok sık tüketmeme rağmen bunu denemiştim ve denemediğime pişman oldum. Çok lezzetli, çok besleyici ve diğer gazlı içeceklere kıyasla daha az gazlı, içimi hafif. Ben frenk üzümüyle papatya aromasını çok yakıştırdım. Her tür yiyecekle tüketilebilir tek başına da çok keyifli olur
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.